Discotjukken

7 + 5
Var hos fastlegen i går. Har vert så utrolig sliten og svimmel de siste dagene.
Har en nevrologisk sykdom som trenger ekstra oppfølging i en graviditet, så har blitt henvist til sykehuset for det.
(Snille legen henviste også til ekstra ultralyd) Er sykemelding i 1 mnd, og satt opp til første svangerskapskontroll i uke 11 :)
 
7 + 5
Var hos fastlegen i går. Har vert så utrolig sliten og svimmel de siste dagene.
Har en nevrologisk sykdom som trenger ekstra oppfølging i en graviditet, så har blitt henvist til sykehuset for det.
(Snille legen henviste også til ekstra ultralyd) Er sykemelding i 1 mnd, og satt opp til første svangerskapskontroll i uke 11 :)
Så bra at de tar det på alvor [emoji173] skal du på TUL en gang til før oul?
 
Formen er egentlig fin. Endel trøtt og svimmel, så er glad jeg kan være hjemme :)

Du da, Pippi? Hvordan er formen din?
Har vært mye kvalm, men nå har kvalmen plutselig gitt seg. Bestilte meg ny ul til uka jeg da. Sist jeg mistet symptomer så var det MA, men da var jeg ikke kvalm. Er mye trøtt og sliten, men går veldig bra :) skal ikke klage :)

Er du sykemeldt siden du er hjemme?
 
Har vært mye kvalm, men nå har kvalmen plutselig gitt seg. Bestilte meg ny ul til uka jeg da. Sist jeg mistet symptomer så var det MA, men da var jeg ikke kvalm. Er mye trøtt og sliten, men går veldig bra :) skal ikke klage :)

Er du sykemeldt siden du er hjemme?

Ja, er fremdeles sykemeldt :meh:
 
10 + 0
En ny uke :)
Er fremdeles hjemme fra jobb med sykemelding,
Planen er å prøve å jobbe igjen i neste uke :)
Formen er stigende :)
 
Har vert lite aktiv her inne de siste dagene. Føler jeg har vert litt i dvale... Sover og sover. Våkner kun for å spise :joyful:
 
På tirsdag var jeg på første sv.kontroll.
Litt lavt blodtrykk ellers alt ok. :)

Formen er stigende, har begynt å jobbe litt igjen, 60% (Sykemeldt 40...)

Magen vokser, og ingen tvil om at det er noen inni der :joyful:

I helgen er vi på danskebåten :)
IMG_2113.JPG
 
To dager igjen til magiske uke 12,hva? :D
 
Back
Topp