Puppebesvær!

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Jeg må ha lukket øynene for dette en stund tror jeg, men nå må jeg faktisk finne en større bh! Brystene blir klemt flate, og sømmen foran spretter opp :O
Hvordan skal dette gå?

Er vi flere som begynner å bli litt framtunge?
 
Så godt vi er flere haha.
Ikke noe med knapper som passer her lenger, og måtte opp en hel størrelse rundt uke 10 men har heldigvis holdt seg i ca samme størrelse siden da [emoji1] tror jeg haha. Er oppe i en g-cup så hvordan dette skal gå er et godt spørsmål [emoji4]
 
Jeg har allerede kjøpt nye BH-er, har ganske store i utgangspunktet så går alltid til en plass der de tar mål og finner BH-er som passer. Hadde gått opp 2 cupstørrelser!! Trodde jeg skulle få sjokk! Jeg trenger ikke større kjenner jeg :p
 
Brukte egentlig D, men gikk opp til E for en stund siden når jeg ble gravid på p-stav. Når jeg mistet så ble de ikke mindre igjen.
Jeg gikk opp tidlig etter jeg ble gravid igjen, og måtte kjøpe meg F i et par bher, men har også en E som passer fint. Alle de andre i E er for små... Jeg er veldig spent på hva jeg trenger når melken kommer. Sist gang jeg ammet gikk jeg fra A til DD, og etter det tok jeg silikon til D, og er E/F nå... Hvis jeg skal går opp like mange strl denne gangen blir det jo enormt :eek: Tenker å kjøpe slik amme-bh som ser ut som en topp eller sports-bh før fødselen, og kjøpe ordentlige etter en ukes tid. De er litt mer fleksible i strl.
 
Spratt fra B til F de to første ukene! Huffameg. De vokser enda men litt saktere heldigvis. Det eneste nå er at areola begynner å bli mye mørkere og større:( Huff, jeg trives ikke med puppene mine akkurat nå:/
 
Jeg har allerede kjøpt nye BH-er, har ganske store i utgangspunktet så går alltid til en plass der de tar mål og finner BH-er som passer. Hadde gått opp 2 cupstørrelser!! Trodde jeg skulle få sjokk! Jeg trenger ikke større kjenner jeg :p

Ja det er det samme her. Var sjeleglad da jeg hadde gått ned et par størrelser.

Vurderer å kjøpe ammebh med en gang, for forhåpentligvis blir puppene litt mindre igjen etter en stund etter fødsel. Så kjøper jeg bare en til kort tid før termin.
 
Jeg har gått over til noen BH-er som egentlig er blitt for slitne og derfor tidligere ikke satt så godt. Nå er det de eneste som passer. Orker ikke bruke masse penger på BH-er som ikke passer lenge så kjøper ikke noe nytt før jeg vet at de er mer stabile. Har ikke målt meg men er minst 65H nå=(
 
Dette er ikke et problem jeg har. Kan gjerne gå opp noen størrelser for min del. Merker bare litt annen form og større brystvorte. Så får håpe det kommer senere :)
 
Her også har dei eksplodert. Måtte opp to str i uke 14, og no er jaggu dei begynt å bli for små. Dei vekse med jamne mellomrom, men no er det påtide dei stoppa[emoji23]
Har sagt til mannen at han må nyte dei no mens han kan, tørr ikkje tenke på kor dei ser ut etter amming å styr[emoji85] [emoji85]
 
Jeg var en F så ønsket meg absolutt ikke større. Aner ikke hva de er nå for jeg nekter bruke penger på nye bh i svangerskapet.
De store str. koster!
Bruker ammebh eller går uten istedet :)
 
Jeg var en F så ønsket meg absolutt ikke større. Aner ikke hva de er nå for jeg nekter bruke penger på nye bh i svangerskapet.
De store str. koster!
Bruker ammebh eller går uten istedet :)

Her var de på vei ut av Bh'n så det er ikke mye valg ^^ Mn heldigvis fant jeg et par gamle som jeg hadde lagt bort. Hadde gått ned så mye i fjor at de ble for store, men nå passer de i cup'en i alle fall :D
Hedig du som kan gå uten! Blir bare svett og ekkel jeg :(
 
Her var de på vei ut av Bh'n så det er ikke mye valg ^^ Mn heldigvis fant jeg et par gamle som jeg hadde lagt bort. Hadde gått ned så mye i fjor at de ble for store, men nå passer de i cup'en i alle fall :D
Hedig du som kan gå uten! Blir bare svett og ekkel jeg :(
Hehe. Nei jeg ser den :D
Det er heller ikke behagelig når det klemmer eller strammer her og der :wtf:
Føler meg litt naken, men ellers ganske greit :rolleyes:
 
Sniker fra august. Er førstegangsgravid og ikke helt kjent med alt enda. Leser at det kan være lurt å kjøpe ammebh allerede nå som passer etterhvert etter fødsel. Hvor kjøper dere gode ammebher i større størrelser? :happy:
 
Sniker fra august. Er førstegangsgravid og ikke helt kjent med alt enda. Leser at det kan være lurt å kjøpe ammebh allerede nå som passer etterhvert etter fødsel. Hvor kjøper dere gode ammebher i større størrelser? :happy:

Jeg hadde ventet litt, du vet aldri hvor mye de vokser. Jeg fant heldigvis noen gamle så jeg slipper å kjøpe ammebh riktig enda. For puppene vokser jammen fritt ^^
Jeg kjøpte på Reimers sist gang. Veldig fornøyd :)
 
Jeg hadde ventet litt, du vet aldri hvor mye de vokser. Jeg fant heldigvis noen gamle så jeg slipper å kjøpe ammebh riktig enda. For puppene vokser jammen fritt ^^
Jeg kjøpte på Reimers sist gang. Veldig fornøyd :)
Takk for svar, da venter jeg en stund til :happy:
 
Sniker fra august. Er førstegangsgravid og ikke helt kjent med alt enda. Leser at det kan være lurt å kjøpe ammebh allerede nå som passer etterhvert etter fødsel. Hvor kjøper dere gode ammebher i større størrelser? :happy:
Jeg kjøpte en billig en på Lindex i XL når fødsel nærmet seg. Ventet med å kjøpe litt mer skikkelige ammebher til melka kom. De blir jo enormt mye større etter fødsel.
 
Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe amme-bh nå når de ble for store til mine vanlige, men hun i butikken anbefalte meg å vente. Var heldig og fikk 3 BH-er på salg hos Change til 1200,- for alle. Syns det var en helt ok pris, spesielt når mange BH-er mange ganger kommer opp i 800,- pr stk! De jeg kjøpte nå og er litt romslige slik at de kan bli enda litt større før fødsel :p
 
Jeg har hatt megapupper siden jeg testet positivt egentlig.
Men de ble nok fortere store siden jeg har vært gravid før. Og så slutta jeg å amme bare 4 måneder før.

Hater puppene mine nå, for brystvortene er så vonde. Bare jeg fryser litt så er det det kjempevondt lenge etter at jeg har blitt varm i resten av kroppen.
Det er veldig plagsomt.

Amme-bh har jeg brukt lenge. Kjøpte i 2013 da jeg var gravid sist, og har ikke gått tilbake til vanlig bh. Kun når jeg skal pynte meg.
 
Mine vokser ut av sitt gode skinn.. Hadde flere veldig gode bher før jeg fikk storesøster. Etter ammingen var over var de blitt for store både i cup og rundt. Disse passer meg nå igjen, med 2(!!) ekstra hemper bak [emoji13] Ble så tungpustet av for trang bh så holdt på å bli gal. Hjalp masse å sette på ekstra hemper.

Har i dag bestilt to amme bher uten spiler fra ebay. Blir spennende å se når jeg får de hvordan de er i forhold til de jeg har fra kappahl og HM.
 
Back
Topp