UltralydBildene av våre søte små<3

Sååååå fine bilder her inne :D Målte min i dag -0.33 cm = 3.3 mm [emoji14] Haha.. Har hatt SÅ smerter pga det lille riskornet der, så ble sendt til UL, fant et bankende hjerte :D Så ingen exu <3 Bilder kommer på tirsdag, siden det er min opprinnelige TUL. turte ikke spørre om å få med bilde i dag på sykehuset. Var bare glad for at alt var ok med lille :) 6+2 <3
Så godt å høre at alt var som det skulle [emoji173] Fikk du noen forklaring på smertene eller?
 
Så godt å høre at alt var som det skulle [emoji173] Fikk du noen forklaring på smertene eller?

Veldig bra <3

Nei, hun klødde seg litt i hodet. Det er positivt at jeg ikke blør sa hun. Men hun hadde ingen forklaring på hva det kunnevære. Hun trodde at det strekkes en del, som kan forårsake smertene. Men jeg skulle kontakte dem dersom smertene blir konstante og lengere tak. Hittill har smertene vart i max 1 time om gangen. Så får bare håpe at det kun vokser. Er første gang jeg er gravid, så da strekkes det kanskje litt ekstra? Jeg anser meg selv som en jente med høy smerteterskel, men nå vet jeg plutselig ikke lenger hvis dette er normalt ass:p
 
Veldig bra <3

Nei, hun klødde seg litt i hodet. Det er positivt at jeg ikke blør sa hun. Men hun hadde ingen forklaring på hva det kunnevære. Hun trodde at det strekkes en del, som kan forårsake smertene. Men jeg skulle kontakte dem dersom smertene blir konstante og lengere tak. Hittill har smertene vart i max 1 time om gangen. Så får bare håpe at det kun vokser. Er første gang jeg er gravid, så da strekkes det kanskje litt ekstra? Jeg anser meg selv som en jente med høy smerteterskel, men nå vet jeg plutselig ikke lenger hvis dette er normalt ass:p
Er jo godt det ikke er no alvorlig, men er ikke no særlig å gå å kjenne smerter. Man forbinder jo det med at det er no galt. Men er som de sier vanlig å ha slike ligament og vokse smerter.
Har en del av det jeg også og liker det ikke. Men prøver å roe meg selv ned, ikke at det er like lett bestandig [emoji12]
Er kanskje slik at vi som er gravid for første gang kjenner mer til det ja.. Livmora vår har jo ikke vært med på detta før [emoji6]
 
Veldig bra <3

Nei, hun klødde seg litt i hodet. Det er positivt at jeg ikke blør sa hun. Men hun hadde ingen forklaring på hva det kunnevære. Hun trodde at det strekkes en del, som kan forårsake smertene. Men jeg skulle kontakte dem dersom smertene blir konstante og lengere tak. Hittill har smertene vart i max 1 time om gangen. Så får bare håpe at det kun vokser. Er første gang jeg er gravid, så da strekkes det kanskje litt ekstra? Jeg anser meg selv som en jente med høy smerteterskel, men nå vet jeg plutselig ikke lenger hvis dette er normalt ass:p

Jeg hadde mye smerter ved første graviditet i uke 8, lå i fosterstilling. Trudde jeg hadde sa, men Neida:)
 
Jeg hadde mye smerter ved første graviditet i uke 8, lå i fosterstilling. Trudde jeg hadde sa, men Neida:)

Godt å høre at jeg ikke er alene! Jeg trodde jeg hadde høy smerteterskel, men disse smertene var helt uutholdige! Nå murrer det bare litt, og er ikke på langt nær så ille som det var! Jeg følte det kom veldig tidlig, men er jo mye som skjer der nede :) Når stoppet dine smerter?
 
Godt å høre at jeg ikke er alene! Jeg trodde jeg hadde høy smerteterskel, men disse smertene var helt uutholdige! Nå murrer det bare litt, og er ikke på langt nær så ille som det var! Jeg følte det kom veldig tidlig, men er jo mye som skjer der nede :) Når stoppet dine smerter?

Kan være cyster også
 
Her er lille min <3


Screenshot_2017-01-24-09-34-29.png

Hjertefrekvens 130 :Heartred 1 cm :)
Jeg ble satt frem til 6+6 , selv om lille viste seg å være 7+1, men hun sa at det er litt unøyaktige målinger når det er så lite. At deler av andre ting kan måles som embryoet. Men håper på en stor sunn baby til slutt!!:wav

:love7
 
Last edited:
Hva er forskjellen på utvendig og innvendig resultat? Hvorfor bruker noen den ene mens noen bruker den andre? Er det noe en kan velge/ønske selv?
 
Back
Topp