Skvirevippens første ❤

Hurra :D forhåpentligvis er fortsatt syklusen min 28 dager så jeg får hele 15 dager lf :D

Men stoler ikke på at el er over før tempen øker mer eller den ikke gjør et kjempehopp cd 19 :p

Men hvis tempen er like høy imorgen så tipper jeg du får kryss :) bare prøv å legg inn like høy temp imorgen så ser du om el blir stadfestet!
 
Men hvis tempen er like høy imorgen så tipper jeg du får kryss :) bare prøv å legg inn like høy temp imorgen så ser du om el blir stadfestet!
Det blir det nok..men har fått kryss før tiden før. Men det er nok fordi jeg har hatt el så seint og tempen har pleid å øke litt før el så ff vil gjerne at den skal være "normal" :p men krysset har flytta seg da tempen har økt yttligre cd 19. Men tempen har aldri pleid å være høyere enn alle andre temper jeg har tatt igjennom folikkelfasen da så det lover jo godt :p
 
Denne skal jeg tygge på noen dager kjenner jeg. Skal jeg tolke kroppen så har el vært, eneste som mangler nå er vonde brystvorter som pleier å komme 3 -4dpo. De kjennes vanligvis ut som de brenner da man er borti, nå er det mer blåmerke-feeling.

b96829055fbdfc53a0f3bc78f918bce1.jpg


11072d893dd3290924bd99c06855f509.jpg

75cb40838b23f3740a60334435958d0c.jpg

0622d93f7a357037d79bf2e244270970.jpg
 
Nå føler jeg meg egentlig veldig avslappet ift at el har vært og at det er hormonene mine som er ute å kjøre.
891d0a355b65ccfc2d0d3b48258dfbb6.jpg

Det er også gøy å se hvor lik kurva er desemberkurven :p bare håper ikke den avslutter på samme måte.
1524c43220b34e05734d635fb65d5825.jpg


Meeen, aksjer legges inn bare for å være sikker alikevel :)
 
Cd18 - 5dpo

Så fantastisk godt å være 5dpo da jeg egentlig skulle hatt el :p
Håper det holder seg slik, for nå føler jeg virkelig at skuffelsen og pessimismen over kort lf er borte.

Som regel har jeg hundre symptomer på at jeg er i dpo-land. Denne gangen har jeg knapt såre brystvorter. Vanligvis må jeg bruke paddet bh da det gjør vondt bare noen går raskt forbi. Denne gangen er ømheta mer inni brystene og brystvortene er kun vonde om man virkelig tar på de.
Har mine teorier at siden jeg hadde el såpass tidlig så kan det være at progesteronet ikke "sjokkstiger"?

Litt pms er det jo, kjenner irritasjonen stige om mannen prøver å få kontakt mens jeg konsentrerer meg :p
I går satt jeg med tempen fra alle pp og endra de til "riktig klokkeslett i en ny ff-konto slik at jeg kunne se om tempen og stigningen samsvarer med denne pp da jeg temper til ny fast tid.
Brukte denne nettsiden: http://www.whenmybaby.com/basalbodytemperature.php
Fult klar over at dette ikke er noen "exact science" derfor endra jeg ikke mine ekte ff-charts :) men det jeg så er at jeg ligger helt normalt. Eneste er at tempen ikke stiger raskt og mye, men holder seg stabil.

Den neste uken blir laaang. Test søndag 29 om ikke tr kommer.
 
Cd18 - 5dpo

Så fantastisk godt å være 5dpo da jeg egentlig skulle hatt el :p
Håper det holder seg slik, for nå føler jeg virkelig at skuffelsen og pessimismen over kort lf er borte.

Som regel har jeg hundre symptomer på at jeg er i dpo-land. Denne gangen har jeg knapt såre brystvorter. Vanligvis må jeg bruke paddet bh da det gjør vondt bare noen går raskt forbi. Denne gangen er ømheta mer inni brystene og brystvortene er kun vonde om man virkelig tar på de.
Har mine teorier at siden jeg hadde el såpass tidlig så kan det være at progesteronet ikke "sjokkstiger"?

Litt pms er det jo, kjenner irritasjonen stige om mannen prøver å få kontakt mens jeg konsentrerer meg :p
I går satt jeg med tempen fra alle pp og endra de til "riktig klokkeslett i en ny ff-konto slik at jeg kunne se om tempen og stigningen samsvarer med denne pp da jeg temper til ny fast tid.
Brukte denne nettsiden: http://www.whenmybaby.com/basalbodytemperature.php
Fult klar over at dette ikke er noen "exact science" derfor endra jeg ikke mine ekte ff-charts :) men det jeg så er at jeg ligger helt normalt. Eneste er at tempen ikke stiger raskt og mye, men holder seg stabil.

Den neste uken blir laaang. Test søndag 29 om ikke tr kommer.
Så utrolig spennende! Håper du får positiv test på søndag :)
 
Cd19 6dpo
En god del symptomer, kanskje heller på sykdom eller at tr kanskje kommer enda tidligre enn vanlig. Lager uansett en liste slik at jeg husker det selv i tilfelle jeg opplever det igjen så kan jeg avskrive det som pms.
- Hadde i går en slags prikking i leppene og tunga etter hvert som om bedøvelsen fra tannlegen var på vei ut holdt på hele dagen og idag har jeg ca samme følelse men mildere også litt mer rundt nesa.
- Ekstrem hodepine.
- Halsbrann de siste to dagene.
- Sultenkvalm selvom jeg har spist.
- Utrolig svimmel og slapp.
- Mensmurringer og kjente to-tre skikkelig tak i går, men mer i eggstokkområdet ut mot lysken enn i livmora. Så var nok ikke de berømte festesmertene :p
- Ikke de samme smertene i brystene som før. Har vært intenst og brennende i brystvortene tidligre. Nå er det mer stikking og små støt inni. Noen ganger føles det som kramper, men inne i puppen (???) Men ikke vondt å ta på de.


Dagen begynte bra på trening idag men kjente all energien forsvant raskt. Kom meg på jobb men ble sittende som en zombie i noen min før en kollega ba meg dra hjem.
 
Cd2 7dpo
Sprakk selvsagt på bursdagen min. Ønsket meg såå to streker. Samtidig har jeg følt meg ræva de siste to dagene. Svimmel, kvalm, mye halsbrann. Veit det er tidlig, men folk har jo kjent symptomer før, og tok nylig blodprøver som var helt fine.
Jeg fikk synelatende to (suuupersvake) streker og:
17ccd378d159193eb5813ecfe9d1171a.jpg
60c9dcd67bd964eb23836d28ce9476fb.jpg

Tok to seinere etter å ha knipi i 4 t. Bleeenda :(
ec20a9b5b7ecc93295f7cfd321f0b1a8.jpg

Den med klarest strek er tatt på 3t urin. Da jeg fikk den streken pressa jeg ut en skvett til og lærte av mine feil og tok to for å kunne sammenligne. fikk noe som kan se ut som strek på begge.

Cd21 8dpo
Etter de små forhåpningene i går. Klarte jeg ikke la være. Men har kanskje sovi 4 t til sammen og vært oppe på do flere ganger men holdt meg de siste 4 t.
Så fikk en liten strek, ble ivrig og tok en til av samme urinen og røk samtidig på en ikke-tulle-test. Ble med den ene streken som jeg kan se...
0b6f30b0b9c2a11da002a4b21c05ba4e.jpg
4d23261c3db8c164d01855f5692eaacd.jpg


Faders testetøs ass :rolleyes:
 
Hei! Følger med litt i kulissene her jeg!
Hvordan ser grafen din ut idag? lignet ganske så mye på min denne pp'en, og det ble positivt :)
 
Koselig med folk i kulissene da:p
Oi har det klaffa? Så kult, grattis :D

4d30dd060a23e1aa960cd8904da698cc.jpg

0edbcfc1960d37a54593d7b2fe8fae39.jpg
Jaaa, noen av oss er litt snikere :joyful:

Ja, klaffet nå etter at jeg sluttet med pilla i august! Så hvis jeg tolker grafene dine riktig så er morgendagens temperatur ganske så avgjørende. Krysser fingrene for at den holder seg høy!
Fikk svak positiv 9 dpo, og når jeg ser testene dine så kan det virke lovende altså.
Masse lykke til ;)
 
Kan skrive opp symptomer her og da mens jeg først er igang:
-Halsbrann
-svimmel og kvalm
-støt i puppene. Brystvortene har begynt å bli litt såre, noe som egentlig pleier å avta 8dpo.
-litt småvondt i ryggen, stikk/støt/murring fra under navlen og mot lyskene.
-nå kom det plutselig en god del gul utflod. Aldri hatt. Veldig mye slim/krem rundt tappen. Utfloden kan sikkert bare være litt rester av spotting etter samleie i går :p
 
Jaaa, noen av oss er litt snikere :joyful:

Ja, klaffet nå etter at jeg sluttet med pilla i august! Så hvis jeg tolker grafene dine riktig så er morgendagens temperatur ganske så avgjørende. Krysser fingrene for at den holder seg høy!
Fikk svak positiv 9 dpo, og når jeg ser testene dine så kan det virke lovende altså.
Masse lykke til ;)
Åh blir så glad på andres veiene :) ja. Ser at morgendagens og den der etter er avgjørende :p kommer ikke til å få sove i natt :confused:
 
Virker lovende på tempsiden, men samtidig var testen helt blenda idag, om det faktisk var noe anna enn skygge på de testene de siste dagene så skulle det ha økt nå...
1a1d641a837b3ec35b500643f89ee856.jpg

9f6430bcb717916c35c8484cc3c8fd62.jpg
 
Sitter i garderoben på trening å overhører en jentegjeng prate om at hu ene av dem har blitt gravid, og hu synes det var kjipt osv.. Kjenner at det vrir seg i magen på meg. Er fult klar over at det er teit fordi hu kan jo ikke noe for det... men er så kjipt i denne fasen av dpo-dagene. Hadde man blitt gravid så ville man sikkert fått en svaaaak strek 9dpo. Men her sitter jeg da, 9dpo, 180 skyggestreker på 2 dager, alle symptomer i boka og er litt nedfor, så kommer det er tuppe på 20 år som har blitt preggers på pilla...

Måtte bare få det ut av hodet og da hjelper det visst å skrive det ned har jeg hørt.

Kan ikke skjønner hvordan jeg kanskje skal måtte klare dette i kanskje 8 pp til... dere som har prøvd lenge er beundringsverdige ass!
 
Har du testet igjen i dag? Jeg ser noe på bildene du har lagt ut og grafen er jo veldig lovende! :)
 
Sitter i garderoben på trening å overhører en jentegjeng prate om at hu ene av dem har blitt gravid, og hu synes det var kjipt osv.. Kjenner at det vrir seg i magen på meg. Er fult klar over at det er teit fordi hu kan jo ikke noe for det... men er så kjipt i denne fasen av dpo-dagene. Hadde man blitt gravid så ville man sikkert fått en svaaaak strek 9dpo. Men her sitter jeg da, 9dpo, 180 skyggestreker på 2 dager, alle symptomer i boka og er litt nedfor, så kommer det er tuppe på 20 år som har blitt preggers på pilla...

Måtte bare få det ut av hodet og da hjelper det visst å skrive det ned har jeg hørt.

Kan ikke skjønner hvordan jeg kanskje skal måtte klare dette i kanskje 8 pp til... dere som har prøvd lenge er beundringsverdige ass!

Nei, prøving er ikke for pyser! Det er skikkelig psykisk tøft, i hvert fall når det ikke klaffer med én gang.

Sender en god klem ❤
 
Back
Topp