Når kjenner dere mest liv?

Gailla

Flørter med forumet
Her har jeg virkelig fått ei lita natteravn :D Er noe dulting og styring på dagtid, men mellom 22.30 og 02.30 da er det virkelig tumulter i magen :D sparker og styrer, mens pappa ligger og storkoser seg med å få kjenne ♡

Mest om kvelden ja, rundt klokken 23. Men også mye om formiddagen rundt 10-11. Ellers er det litt nå og da uten noe særlig system på dagen.

Mest om kvelden her også :D han er aktiv når jeg skal sove :p
Men kjenner også mye liv på dagtid hvis jeg spiser noe søtt eller drikker kakao :p

02.30. Våkner på slaget hver natt pga fest i magen :) ellers er mini glad i mat og appelsinjuice, så etter måltid kjenner jeg begeistring i magen ;p

Mye aktivitet på morgen, midt på dagen og kveld. Føler ofte det er mest aktivitet etter at jeg har spist :) utrolig koselig :D

Her er det en som sover hele dagen, og er konstant i aktivitet fra kl 19 og utover.....Så dette blir spennende når han kommer ut av magen ;) Med de to andre stemte det veldig o_O

Samuel har stort sett sine mest aktive perioder mellom 10-12 og 20-01:)<3
I dag kunne jeg se tydelig bevegelse utenpå magen i 11 tiden:)

Her er det også mest bevegelser på kvelden etter jeg har funnet roen og fått storebror i seng:) Men er også mye aktivitet på dagtid også:) Merker babyen sover når jeg er på jobb og beveger meg en del, men etter mat og når jeg er i ro er det masse liv ;)

Kjenner han stort sett hver time, men han er ekstra aktiv på kvelden og rundt måltider:)

Morgenen, ettermiddag og kveld

Her har jeg virkelig fått ei lita natteravn :D Er noe dulting og styring på dagtid, men mellom 22.30 og 02.30 da er det virkelig tumulter i magen :D sparker og styrer, mens pappa ligger og storkoser seg med å få kjenne ♡
Samme her. Er så koselig for føler det er da jeg har tid til å kjenne etter [emoji173]

Når jeg legger meg om kvelden, og når jeg våkner ganske tidlig. Om dagen er det null system, kjenner små dult av og til. Men har morkaka foran, så er bare jeg som kjenner :shifty:

Mest på kvelden,men kjenner små dunk gjennom hele dagen❤ litt ekstra ca 15 min etter mat:)

Mest om kveld

Kjenner jevnt gjennom dagen, men... det er skikkelig fest på natta 2-3-4 tia *gjesp* [emoji14] også våkner baby når mannen drar på jobb- da koser jeg en stund før begge sover litt igjen :)

Back
Topp