Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ofte med en koseklut, men står og vugger på vogna til han sovner hvis vi ikke går tur. Sovner ikke av seg selv lenger i lekegrinda etc.Hvordan finner deres små roen til å sovne på dagtid?
Her må det fortsatt bysses i søvn![]()
Ut i vognen. Plugg i smokken. Thats it. Før måtte vi gå tur og bysse. Men så lærte vi lillegutt å sovne på egenhånd kun ved hjelp av smokken. Men det avhenger av at han ikke blir overtrøtt eller legges for tidlig. Vi må på en måte stå klar på perrongen når søvntoget ruller inn (helsesøsters kommentar)![]()
Haha ja. Snakker ofte i metaforer. Men da er det lett å huskeArtige kommentarer på disse helsesøstrene[emoji5]️
Trenger ikke lille og rapes etter mat? Her blir det gulpefest hvis han ikke raper. Så de få gangene han sovner til mat våkner han igjen når jeg løfter han opp på skuldra. Så misunneligSovner fortsatt når han ammes[emoji5]
Trenger ikke lille og rapes etter mat? Her blir det gulpefest hvis han ikke raper. Så de få gangene han sovner til mat våkner han igjen når jeg løfter han opp på skuldra. Så misunnelig![]()
Trenger ikke lille og rapes etter mat? Her blir det gulpefest hvis han ikke raper. Så de få gangene han sovner til mat våkner han igjen når jeg løfter han opp på skuldra. Så misunnelig![]()