Vondt i magen

Mininummer2

Betatt av forumet
Har de siste dagene hatt vondt i nedre delen av magen. Minner mest om stølhet.. den dukker opp med en gang jeg går eller strekker meg. Legen mente det kunne være kynnere men det syns jeg er litt rart så tidlig (13+0) hun sa at jeg skulle unngå aktivitetsnivå der det gjorde vondt, men det er vanskelig når det og tusle over stuegulvet gjør at jeg kjenner det

Noen andre som kjenner det?
 
Har de siste dagene hatt vondt i nedre delen av magen. Minner mest om stølhet.. den dukker opp med en gang jeg går eller strekker meg. Legen mente det kunne være kynnere men det syns jeg er litt rart så tidlig (13+0) hun sa at jeg skulle unngå aktivitetsnivå der det gjorde vondt, men det er vanskelig når det og tusle over stuegulvet gjør at jeg kjenner det

Noen andre som kjenner det?
Jeg er en del støl nederst i magen, vet ikke om vi tenker på det samme men jeg tror det jeg har er pga sv at magen vokser å at musklene strekkes altså blir støl:p
14+6 her.
 
Jeg har hatt mye vondt i magen. Både som du beskriver og andre vondter. Legen mente det var normalt og trodde også at det var kynnere. Mitt 3 barn, så da var det vist vanlig at det kom tidlig.
 
Har de siste dagene hatt vondt i nedre delen av magen. Minner mest om stølhet.. den dukker opp med en gang jeg går eller strekker meg. Legen mente det kunne være kynnere men det syns jeg er litt rart så tidlig (13+0) hun sa at jeg skulle unngå aktivitetsnivå der det gjorde vondt, men det er vanskelig når det og tusle over stuegulvet gjør at jeg kjenner det

Noen andre som kjenner det?
Jeg hadde ligenende symptomer for et par uker siden og flere ganger i forrige svangerskap. Var urinveisinfeksjon alle gangene, så alltid greit å sjekke det siden gravide er veldig utsatt. Kan være litt vanskelig å vite at det er det når man er gravid siden symptomene kan være annerledes. Jeg har ikke hatt vondt når jeg går på do, kun vondt i magen (lignende ubehag som ved kynnere) :)
 
  • Liker
Reactions: k90
Back
Topp