Når skal deres små begynne i barnehagen?

September 2017, etter pappaen har hatt permisjon :-)

I august, halv plass frem til jul. Mellomste begynte i bhg da han var akkurat ett år, helt perfekt tid å starte på:)

Meningen var august. Men siden jeg er nedbemannet så vurderer jeg et år hjemme med kontantstøtte :) Litt luksus å få et ekstra år hjemme med lillegutt :)

Hallo fra Veit-ingenting-land :) hva er kontantstøtte? Har hørt folk har snakka om det, men aldri satt meg inn i det ettersom jeg kun har hørt om det i forbindelse med dagmamma.

Hallo fra Veit-ingenting-land :) hva er kontantstøtte? Har hørt folk har snakka om det, men aldri satt meg inn i det ettersom jeg kun har hørt om det i forbindelse med dagmamma.
Kontantstøtte får du om ungen ikke går i barnehagen (7500,- i mnd 0% i barnehage, også halvparten om ungen går 50% i barnehagen). Du kan få det inntil 1 år. (Fra ungen er 13 mnd).
Om du søker på nav.no, kontantstøtte, kommer der opp alt du trenge å vite :)

Hehe. Det er en støtte du mottar dersom du ikke har ungen i barnehagen. Støtten er på 7500 i måneden fra barnet er 13 mnd og fram til to år :)

Her blir det nok et år til hjemme med kontantstøtte. Da begynner han i bhg i august 2018 og jeg skal visst bli overflyttet til avdelingen her i kommunen da på jobb :) Herlig å slippe 2 mil hver vei som jeg har hatt nå.

Meningen var august. Men siden jeg er nedbemannet så vurderer jeg et år hjemme med kontantstøtte :) Litt luksus å få et ekstra år hjemme med lillegutt :)

Jeg skal gå hjemme 1 år på kontantstøtte [emoji5]dyrbar tid.. heldige som har mulighet til det

Har søkt plass fra august 2017, men håper å klare å utsette det noe, selv om vi får å betaler for plass..

Back
Topp