Ikke i bruk
Forumet er livet
Har dere planlagt når deres små skal begynne i barnehagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meningen var august. Men siden jeg er nedbemannet så vurderer jeg et år hjemme med kontantstøtteLitt luksus å få et ekstra år hjemme med lillegutt
![]()
Kontantstøtte får du om ungen ikke går i barnehagen (7500,- i mnd 0% i barnehage, også halvparten om ungen går 50% i barnehagen). Du kan få det inntil 1 år. (Fra ungen er 13 mnd).Hallo fra Veit-ingenting-landhva er kontantstøtte? Har hørt folk har snakka om det, men aldri satt meg inn i det ettersom jeg kun har hørt om det i forbindelse med dagmamma.
Hehe. Det er en støtte du mottar dersom du ikke har ungen i barnehagen. Støtten er på 7500 i måneden fra barnet er 13 mnd og fram til to årHallo fra Veit-ingenting-landhva er kontantstøtte? Har hørt folk har snakka om det, men aldri satt meg inn i det ettersom jeg kun har hørt om det i forbindelse med dagmamma.
Meningen var august. Men siden jeg er nedbemannet så vurderer jeg et år hjemme med kontantstøtteLitt luksus å få et ekstra år hjemme med lillegutt
![]()