Vogn :)

Har en tfk, så viss jeg tenker økonomisk kjøper vi kun bag til den, men ønsker meg allermest BJ city elite :p
Heia! Sniker fra juli:) Hvorfor ønsker du å bytte til city elite? Vurderer selv enten TFK eller city elite, men bagen til TFK var større så tenker den kan benyttes lengre :)
 
Jeg har begynt å vurdere en TFK Joggster twist lite. Med multi x bag.
Synes ikke den er så pen. men veldig funksjonell

Jeg ser du kan litt om TFK. Vet du om multi x bagen (og den andre bagen forsåvidt) er den samme til både den enkle og den doble TFKen? Er ikke så god på modellnavn, men håper du skjønner hva jeg mener :)
 
Jeg ser du kan litt om TFK. Vet du om multi x bagen (og den andre bagen forsåvidt) er den samme til både den enkle og den doble TFKen? Er ikke så god på modellnavn, men håper du skjønner hva jeg mener :)
Når det gjelder de gamle modellene, så finnes det ikke multi x til tvilling/søskenvogn.
Til de nye modellene får du vendbar bag til tvillingvogna, da heter den duo x.

Det er ikke samme bag fordi tvillingvogna er smalere.
 
Når det gjelder de gamle modellene, så finnes det ikke multi x til tvilling/søskenvogn.
Til de nye modellene får du vendbar bag til tvillingvogna, da heter den duo x.

Det er ikke samme bag fordi tvillingvogna er smalere.

Det jeg var redd for :p Takk for hjelpa :)
 
Mannen er så fan av babyjogger fordi den blir så liten i vår lille bil. Ser den har blitt best i test flere ganger. Jeg synes heller ikke den er noe særlig pen å se på og var ikke så veeeldig god å trille.. Jeg ønsker meg veldig en vogn som som kan snu setet på + 4 hjul. Har sett meg ut Stokke trailz! Noen synspunkter?
 
Når det gjelder de gamle modellene, så finnes det ikke multi x til tvilling/søskenvogn.
Til de nye modellene får du vendbar bag til tvillingvogna, da heter den duo x.

Det er ikke samme bag fordi tvillingvogna er smalere.
Vet du forskjell på TFK joggster twist og joggster twist lite II?:):)
 
Er det noen som har testet både Bugaboo Camelion og Buffalo?

Jeg klarer ikke bestemme meg.

Jeg har en Brio Smile (heter Britax nå) fra 2015, så da er jeg usikker på om jeg trenger en buffalo.
 
Vet du forskjell på TFK joggster twist og joggster twist lite II?:):)
stoffet. og lite er lettere. kalesjen en annerledes (penere synes jeg) og så er det anneledes regulering av ryggen. vanlig tkf har glidelås ( noe som jeg ser på som upraktisk) mens lite har stropp.
Ville definitivt valgt lite av de to.
 
Den er helt nydelig [emoji2] jeg skal også kjøpe denne , sett på den grå og i lyse grå , men fargene er helt anderledes i virkeligheten enn på bilde :)

Hvordan var den lysegrå? Ikke funnet noe butikk som har den, men vil veldig gjerne se den i virkeligheten! Var den veldig lys?
 
Hvordan var den lysegrå? Ikke funnet noe butikk som har den, men vil veldig gjerne se den i virkeligheten! Var den veldig lys?

Det var den lyse grå jeg var gira på. Kjøpe , men den var veldig lys , så jeg ble litt overrasket , så vurdere den mørke grå istede .. hun i butikken sa at den va vanskeligst å Holde ren og fin i den fargen , spør i butikkene om de har stoff prøve på vognene , så får du se det hvis de ikke har vogna inne;)
 
Det var den lyse grå jeg var gira på. Kjøpe , men den var veldig lys , så jeg ble litt overrasket , så vurdere den mørke grå istede .. hun i butikken sa at den va vanskeligst å Holde ren og fin i den fargen , spør i butikkene om de har stoff prøve på vognene , så får du se det hvis de ikke har vogna inne;)

Ok! Det jeg var redd for! Har sett den mørkegrå og tenkte det samme, at den er enklere å holde ren[emoji4] så blir den mest sannsynlig [emoji4]
 
Vis vedlegget 214075
Vi har kjøpt denne, fant den brukt og måtte slå til :) Har ønsket meg emmaljunga. Så får vi se om vi kjøper en ny i tillegg, men synes denne ser kjempefin ut og synes disse er gode å trille :)
Nydelig! Er bagen tung?
Vi vil også ha sånn, bare med et annet understell, men trenger egentlig en bag som ikke veier for mye.
 
ImageUploadedByBV Forum1485201879.945152.jpg Vi har kjøpt vogn i dag. Er foreløbig super fornøyd[emoji7] Tenkte først å kjøpe Brio, men fallt for denne, Emmaljunga Mondial duo :)
 
HImageUploadedByBV Forum1485335061.438275.jpgar fått låne en stokkevogn. Så nå får vi testa ut og kjent litt på hvordan den føles i ro og fred :) Eneste minuset hittil er tyngden på bagdelen, og klarte ikke å finne (på nettet) noe fotpose for å tre over vognposen eller lignende til sittedelen. Er jo mye vær her oppe i nord...
 
HVis vedlegget 216722ar fått låne en stokkevogn. Så nå får vi testa ut og kjent litt på hvordan den føles i ro og fred :) Eneste minuset hittil er tyngden på bagdelen, og klarte ikke å finne (på nettet) noe fotpose for å tre over vognposen eller lignende til sittedelen. Er jo mye vær her oppe i nord...
Stokke har et winter kit til vogna, hvor det er fottrekk. Veldig fint, men kjempedyrt!
 
HVis vedlegget 216722ar fått låne en stokkevogn. Så nå får vi testa ut og kjent litt på hvordan den føles i ro og fred :) Eneste minuset hittil er tyngden på bagdelen, og klarte ikke å finne (på nettet) noe fotpose for å tre over vognposen eller lignende til sittedelen. Er jo mye vær her oppe i nord...
du må kjøpe til vinterkittet for å ha over sportsdelen, der er det med fottrekk. Finner også flere fine på etsy =)
 
Back
Topp