Vondt når jeg nyser

Lykkespiren2017

Blir kjent med forumet
Flere som av og til for veldig vondt/kjenner godt i livmoren når dere nyser? Fikk veldig vondt i sted og ble nesten litt bekymret
 
Det får jeg også, og når jeg blåser nesa. Hadde det sånn sist også, og det gikk veldig fint :)
 
Bare det å strekke seg,etter å ha sittet i ro en stund,er vondt:D men helt normalt :)
 
Jeg "krøller meg sammen"/løfter knærna opp mot brystet eller setter meg på huk når jeg kjenner jeg må nyse, da slipper jeg den smerten. Ser veldig teit ut å gjøre det ute blant folk så det skjer bare hjemme :p men er glad jeg fant noe som funka for det gjør utrolig vondt å nyse :s
 
Jeg har det også sånn. Drar til meg beina om jeg må nyse i senga. Og på trening er det ikke alltid like behagelig med ulike sit ups.
 
Fikk latterkrampe her om dagen og det var vondt :p Lo og grein om hverandre:hilarious:
Helt normalt ;)
 
Har også fått vondt i magen når jeg nyser, men hjelper å trekke beina inn mot magen når jeg kjenner at jeg må nyse :) (fosterstilling)
 
Får vondt jeg også, og av en eller annen grunn så nyser jeg ofte nå etter at jeg ble gravid?! :p
 
Får vondt jeg også, og av en eller annen grunn så nyser jeg ofte nå etter at jeg ble gravid?! :p

Jeg også! Nyser gjerne om morgen og om kvelden flere ganger på rad! XD

Til TS: pleier også å få vondt serlig i lysken siden ting strekker seg:p helt normalt og som folk her sier krøll deg sammen i fosterstilling for det gjør underverker! Bare husk å ta knipe øvelser for fikk litt galt for meg en stund siden! :'D haha!
 
Det er så ubehagelig og vondt å nyse når man ligger rett ut.. lærte neg for å krølle meg sammen når jeg kjenner at jeg må nyse når jeg ligger..
 
Åh, ja. Det syns jeg også var skummelt! Noen ganger får jeg vondt når jeg reiser meg litt fort opp fra sofaen! Måtte googles såklart, og det er vel det man kaller ligamentsmerter? :)
 
Back
Topp