Kraftig blødning uke 11+4!

Tvillinger2017

Andre møte med forumet
Hei, jeg er i uke 11+4 i dag med tvillinger. Svangerskapet har gått helt fint foreløpig og jeg har vært på TUL både i uke 6 og 9 og begge gangene såg alt helt fint ut. Jeg fikk ikke sove i natt så jeg satt oppe og pakket inn litt julegaver da jeg plutselig kjente at det rant ned fra underlivet, jeg sprang på toalettet og så at det rant masse blod ned i toalettskålen, og det så ut som jeg tisset fordi etter alt blodet kom det liksom masse vann ut av vagina, men er ganske sikker på at det ikke var tiss. jeg brast ut i gråt og ropte på samboer, jeg blødde utrolig mye og da jeg holdt papiret under så fyltes det opp med friskt mellom-rødt blod med en gang. Samboer ringte legevakt på sykehuset og vi fikk komme med en gang, legen undersøkte magen og tok blodprøver men alt så normalt ut, men jeg blødde fortsatt ganske mye. Legen henviste meg direkte til gynekologisk undersøkelse der jeg fikk ta ultralyd, der fikk jeg se to sprellende barn med bankende hjerter, både hjerterytme og størrelse osv så helt normalt ut, men legen skjønte ikke hvorfor jeg blødde så mye, fikk også gynekologisk undersøkelse der alt så normalt ut, livmorhalsen var fortsatt helt lukket men legen sa hun skjønte hvorfor jeg var bekymret fordi hun så hvor mye friskt blod som kom ut da hun undersøkte meg. Hun sa bare at alt så greit ut, og at hun ikke visste hvorfor jeg blødde så mye, men at det kunne være en begynnende abort og at jeg bare måtte vente og se. Skal tilbake på torsdag for å se hvordan det har gått. Lurer på hva dere tenker? Jeg klarer ikke å slappe av selv om jeg så to bankende hjerter fordi jeg blør så mye.. Har ikke blødd noen ting tidligere i svangerskapet heller:(
 
Huff jeg skjønner godt at du er bekymret [emoji173] har ingen tanker eller erfaring men krysser fingrene og ønsker deg lykke til [emoji173]
 
Skjønner så godt at du er redd. Det hadde jeg også vært. Jeg har heller ingen erfaring, men jeg sender deg alle gode tanker som finnes.
 
Uff, forstår at du er bekymret. Det hadde nok jeg også vært. Håper virkelig at alt går bra for deg :Heartred
 
Håper det bare er noe helt uskyldig... har hørt andre med samme opplevelse som har kommet trygt i mål :Heartred krysser fingrene for deg.
 
Skjønner godt at du er redd, men når de har sett to bankende hjerter og sier at det ser bra ut, så må man jo nesten tro at dette går bra!
Håper du får det bekreftet i morgen og kan senke skuldrene.:happy:
 
Dette skjedde med søsteren til en venninne av meg også! Hun hadde bare en i magen, men blødde plutselig kraftig i ca uke 13/14. Det varte i nesten to dager. Tror det kom tilbake en dag eller to senere også. Sønnen hennes har aldri vist tegn på å være påvirket av det. Han blir to år til våren. De skjønte aldri hvorfor hun blødde, men hun fikk samme beskjed som deg. Håper alt går bra med deg og at du klarer å slappe av! Sender varme klemmer <3
 
Nei, så kjipt!! Men fantastisk at alt er bra foreløpig!! Har selv hatt mye blødninger dette svangerskapet, men alt er visst fint allikevel! Håper det er uskyldig!!
 
Krysser fingre og tær for deg og babyene <3
 
Tusen takk for gode ord<3 jeg har ikke blødd like mye i dag, så må bare prøve og tenke positivt. Er veldig spent på i morgen og håper virkelig alt står bra til!
 
Lykke til :)
Hadde en venninne som hadde mye blødninger og var sikker på at det var en abort, men alt gikk fint :)
Håper det er tilfelle med deg også!
 
Så kjipt å få, men så bra alt så fint ut på ultralyden:) krysser fingrene for deg og at alt er bra:)
 
Hei, da har jeg fått vært på ny UL, og alt så helt normalt ut, fortsatt to aktive foster med bankende hjerter!<3 hadde det på følelsen at det ville gå bra da jeg sluttet å blø i går formiddag, så det var en veldig god beskjed og få nå rett før jul! Legen sa at hun skjønte fortsatt ikke hvorfor jeg hadde så kraftig blødning, men hun kunne ikke se noe unormalt så jeg måtte bare fortsette og leve som vanlig! Er utrolig lettet nå, og håper det går bra videre fremover også:):):)
 
Hei, da har jeg fått vært på ny UL, og alt så helt normalt ut, fortsatt to aktive foster med bankende hjerter!<3 hadde det på følelsen at det ville gå bra da jeg sluttet å blø i går formiddag, så det var en veldig god beskjed og få nå rett før jul! Legen sa at hun skjønte fortsatt ikke hvorfor jeg hadde så kraftig blødning, men hun kunne ikke se noe unormalt så jeg måtte bare fortsette og leve som vanlig! Er utrolig lettet nå, og håper det går bra videre fremover også:):):)
For en hærlig beskjed :D Lykke til videre!
 
Back
Topp