Barneønsket

Masse lykke til på ultralyd ❤
 
Masse lykke til på TUL i morgen:) jeg skal også:) sykt nervøs her og! Håper vi får gode nyheter begge to:):)
 
Lykke til på TUL i dag kjære Nimmelim :)
 
Det bittelille hjertet slo som et blinkende lite lys [emoji173] [emoji173]
Og jeg ble til og med satt fram en dag? :eek: mulig jeg bare har regnet feil fra begynnelsen av :) og legen ble sååå fornøyd over at jeg er så kvalm. Bra noen har glede av det, tenkte jeg [emoji21] hehe..
Se så fin en liten klump! :D

ea031e15d57bc384960a7e9d24984798.jpg
 
Det bittelille hjertet slo som et blinkende lite lys [emoji173] [emoji173]
Og jeg ble til og med satt fram en dag? :eek: mulig jeg bare har regnet feil fra begynnelsen av :) og legen ble sååå fornøyd over at jeg er så kvalm. Bra noen har glede av det, tenkte jeg [emoji21] hehe..
Se så fin en liten klump! :D

ea031e15d57bc384960a7e9d24984798.jpg

Gratulerer så mye :)
 
Det bittelille hjertet slo som et blinkende lite lys [emoji173] [emoji173]
Og jeg ble til og med satt fram en dag? :eek: mulig jeg bare har regnet feil fra begynnelsen av :) og legen ble sååå fornøyd over at jeg er så kvalm. Bra noen har glede av det, tenkte jeg [emoji21] hehe..
Se så fin en liten klump! :D

ea031e15d57bc384960a7e9d24984798.jpg

Gratulerer så mye[emoji173]
 
Så herlig[emoji173]
 
I morgen er jeg 7+0 og skal på tidlig ultralyd! [emoji5]️ er litt nervøs.. Har sååå lyst til å se et bankende hjerte!
Og i morgen kveld skal jeg på jobb for første gang etter kvalmen inntraff. Så det skal bli spennende det også [emoji14]

Lykke til i morgen:)
 
Gratulerer så mye :)

Gratulerer så mye[emoji173]

Hurra [emoji173]

Så herlig[emoji173]

Gratulerer med en sprell levende liten godklump! :))

Sååå fin klump :D Gratulerer.

Gratulerer så mye Nimmelim [emoji173]

Lykke til i morgen:)
Tusen takk alle :D alle symptomene føles plutselig ikke så alt for ille. For i dag så jeg hvorfor jeg har dem. Klarte ikke å holde igjen en tåre da det flikket der på skjermen :)

Men sambo sa nok en gang; "æ veit itj ka æ ska si æ.." da legen gratulerte [emoji23] det er blitt hans faste svar.. Hva med bare et enkelt; TAKK! OG SMIL?!
....mainnfolk [emoji21]
 
Hvordan går det med deg?:)
Det går! Takk som spør :) er mye dårlig i formen for tiden. Hangler meg igjennom dagene. Kvalme, oppkast, bekkenlåsning, fatigue etc. Men det går framover :D er 10+0, og veldig glad for det. Tenk at jeg faktisk er gravid! [emoji173]️

Hvordan går det med deg? :)
 
Det går! Takk som spør :) er mye dårlig i formen for tiden. Hangler meg igjennom dagene. Kvalme, oppkast, bekkenlåsning, fatigue etc. Men det går framover :D er 10+0, og veldig glad for det. Tenk at jeg faktisk er gravid! [emoji173]️

Hvordan går det med deg? :)
Samme her, mye dårlig form, ikke så veldig mye oppkast, men veldig kvalme og fatigue, hodepine osv... meeen, klager ikke for jeg har ønsket dette veldig lenge nå:) enig med deg i at det er en fantstisk ting:) jeg er sykmeldt, så håper å komme meg i form igjen snart så jeg får jobbet litt, kjedelig å gå hjemme:/ men helt nødvendig siden jeg ikke klarer å gjøre noenting:/

Blir spennende å følge deg:)
 
Samme her, mye dårlig form, ikke så veldig mye oppkast, men veldig kvalme og fatigue, hodepine osv... meeen, klager ikke for jeg har ønsket dette veldig lenge nå:) enig med deg i at det er en fantstisk ting:) jeg er sykmeldt, så håper å komme meg i form igjen snart så jeg får jobbet litt, kjedelig å gå hjemme:/ men helt nødvendig siden jeg ikke klarer å gjøre noenting:/

Blir spennende å følge deg:)
Jeg er også sykmeldt. 50% og hviledag mellom vaktene. Kjenner at det er en grei løsning. At det skal gå an å bli SÅ sliten! :eek: håper energien kommer tilbake til 2. trimester. Har jo egentlig så mye å gjøre :) Håper dette året går fort og blir fint for oss! :D
 
Jeg er også sykmeldt. 50% og hviledag mellom vaktene. Kjenner at det er en grei løsning. At det skal gå an å bli SÅ sliten! :eek: håper energien kommer tilbake til 2. trimester. Har jo egentlig så mye å gjøre :) Håper dette året går fort og blir fint for oss! :D

100% sykmeldt her. Kvalmen går ikke å kombinere med noe:/ Håper å komme meg tilbake snart:) Håper og 2. Trimester blir bedre:) Forrige gang var 2. Trimester veldig bra:) var i topp form:)
Gleder meg sånn til alt året har å by på:)
 
12+0! [emoji16] hurra!
Første time til jordmor på Tirsdag :) håper på å få høre hjertet da.. er så lenge siden TUL nå, at jeg er begynt å bekymre meg for om alt er som det skal. Det hadde liksom vært litt for godt til å være sant.

Men kvalmen sitter godt i enda..fra morgen til kveld. Har null energi. Kaver meg gjennom arbeidsdagen og er helt ødelagt et par dager etter, før det er på'n igjen.
Har et håp om at kvalmen skal slippe og at energien skal nå litt lengre etter hvert som jeg beveger meg inn i 2. Trimester nå :)
 
Back
Topp