Hvor stor har magen deres blitt?

Fra uke 8 til ca 14 hadde jeg større mage enn nå. Er uke 16 :) jeg tror det er mye luft inni der, for min ble plutselig borte, men har begynt å kommen frem igjen nå.
 
Jeg skjønner bare ikke hvordan man kjenner det hva skal jeg kjenne etter. Hvilken kant. Hvordan kjenner jeg at det er en kat. Altså. Jeg vet jo ikke hva jeg skal lete etter. Kanskje det ikke har vokst så voldsomt hos meg enda bortsett fra at magen bare blir større.
Når du ligger flat på ryggen også kjenner du nedover magen, må trykke litt inn kanskje. Så vil du kjenne toppen av livmoren en eller annen plass. Spesielt lett å kjenne etter orgasme, for da blir livmoren helt hard.
 
Jeg var hos jordmor i går og fikk vita at livmoren var ca 5 cm under navlen. Jeg er 14+2 og førstegangs ;)
 
Den har vokst men kan fremdeles skjule den om jeg vil. 16 +4:)
 
Jeg skjønner bare ikke hvordan man kjenner det hva skal jeg kjenne etter. Hvilken kant. Hvordan kjenner jeg at det er en kat. Altså. Jeg vet jo ikke hva jeg skal lete etter. Kanskje det ikke har vokst så voldsomt hos meg enda bortsett fra at magen bare blir større.
Jeg er andregangs og 14+3 og sliter også med å finne livmoren. Er overhode ikke en tydelig kant å finne, selv om magen har vokst godt [emoji14]
 
Andregangs og fant den hverken forrige gang eller denne gangen, selv om jm gjorde det på null komma niks.. :)
 
Jeg har litt mage fra før og har til nå kun følt meg litt tykkere og mer oppblåst enn vanlig. I dag la jeg imidlertid merke til at jeg har fått en struttende bul nedenfor navlen. Den har ikke vært der før! :):)
 
Jeg har litt mage fra før og har til nå kun følt meg litt tykkere og mer oppblåst enn vanlig. I dag la jeg imidlertid merke til at jeg har fått en struttende bul nedenfor navlen. Den har ikke vært der før! :):)

Kjenner meg igjen. Sånn er det her også. Har litt mage fra før så føler meg bare tjukk :)
Gleder meg til det synes at jeg er gravid :)
 
Den siste uka - halvannen uka nå har den virkelig skyti ut :p skikkelig gravid mage nå! 16+2 eller no er jeg nå
 
Ser ut som jeg er 6-7 måneder på vei, men nå er dette 7 svangerskap da. Kjenner tydelig livmora. Helt oppi navlen allerede.
 
Ser ut som jeg er 6-7 måneder på vei, men nå er dette 7 svangerskap da. Kjenner tydelig livmora. Helt oppi navlen allerede.
*nysgjerrig* Håper det er ok :)
I hvilket svangerskap begynte magen å komme så raskt? Eller har det vært individuelt?

Jeg er gravid for 3.gang og ble "veldig gravid" mye tidligere denne gangen enn forrige.
 
Har ikke fått noe mage enda, men ser livmoren tydelig når jeg ligger på ryggen :)
 
Er i uke 17+4 nå. Nesten ikke mage i det heletatt. Blir litt stor med mye luft i om kvelden da, spes nå i jula [emoji12] Trener en god del og trener magen enda. Så har vel sterke magemuskler som holder lille på plass[emoji178]
 
Fått ein sånn mage no som heilt tydleg er ein gravid-mage..men ikkje så stor at eg ikkje klarer skjule den om eg vil. Har eg på gravid-bukse og tettsittende genser blir det vertfall tydleg! Er 14+4 med tredjemann..Magen kom plutseleg skikkeleg for tre-fire dagar sidan..vi fekk litt "sjokk" begge to hehe Hang plutseleg ikkje med lenger!
 
Back
Topp