Lillebrøster ønskes

Var på UL i dag, der vi fikk se fostersekk som er tilsvarende uke 5+4 som jeg er i dag:) Alt så normalt ut. Småblødningene/brun utflod kommer visst fra livmoren ([emoji33]), men det var visst bra. Trodde det var ille jeg?[emoji51] Han kunne jo ikke love at det ikke blir SA, men tyder ikke på det nå heldigvis:) jeg har jo blødd i 2 uker nå, så håper det går bra videre og!
 
Gratulerer så mye med fin UL :) Var det for tidlig for hjerteaktivitet?
 
Gratulerer så mye med fin UL :) Var det for tidlig for hjerteaktivitet?

Ja det var altfor tidlig sa han. Ny UL 20. Desember, så da håper vi på bankende [emoji173]️ :)
Var på ekstra sjekk i dag for å se hvor disse blødningene kom fra... Prøver å slå meg til ro med at det er Ok nå:)
 
5+5 i dag:) Småblødningene er der enda, men det er samme lille mengde som tidligere i uka, så prøver å holde meg rolig :)
 
  • Liker
Reactions: DLK
5+6[emoji173]️ Ingen småblødninger hittil i dag! Tør nesten ikke si det høyt! Ny rekord!:)
 
6+0 og ingen småblødninger i går eller i dag:) Håper virkelig det er slutt på det:)

Symptomer nå:
Trøøøøøøt og sliten, sover på dagen hver dag!
Kvalme innimellom
Lite matlyst pga kvalme
Metallsmak i munnen
Nyeste siste dager er at brystene har begynt å bli skikkelig ømme...

8 dager til TUL!
 
I dag har kvalmen tatt med for alvor... Var kvalm da jeg våkna, og er det fortsatt nå når jeg legger meg, var liiiitt bedre sånn i 21 tiden, men så kom den tilbake... slitsomt med kvalmen, men samtidig så er jeg glad for symptomer etter Småblødningene som var... Håper det er gode tegn! Nå: natta kjære dagbok og alle andre her inne [emoji173]️ Gleder meg til å våkne i 6+2 land:)
 
Selv om det er forferdelig slitsomt med kvalme, så klapper jeg litt for at alt virker å være i rute for deg nå :D [emoji173]
 
Selv om det er forferdelig slitsomt med kvalme, så klapper jeg litt for at alt virker å være i rute for deg nå :D [emoji173]

Ja jeg er egentlig "glad" for den selv, ting må jo virkelig være i orden så lenge symptomene er så ille tenker jeg:) Men uansett altfor spent på UL på tirsdag...
 
Fikk flytta TUL til mandag istedet for tirsdag:) Håper dagene går fort!:)
Formen er fortsatt elendig, kvalmen er intens fra morgen til kveld, og jeg er sykmeldt. Håper formen kommer seg snart så jeg kan komme tilbake på jobb:) Da går dagene fort til august forhåpentligvis :)

Håper bare så inderlig vi får se et bankende hjerte på TUL mandag [emoji173]️[emoji120]
 
Kl er 00.30, derfor er jeg jo 6+6 nå :) Fantastisk!:)

Formen er elendig... kvalmen er der døgnet rundt nå, våkner på natten av kvalme når jeg snur meg... så er jeg så usigelig trøtt hele tiden! Sover et par ganger om dagen og [emoji28] Stakkars snille mannen min, alt faller på han om dagen..

vi skal til familien å feire jul, og jeg hadde virkelig håpet å holde på hemmeligheten en god stund enda.. hvordan vi skal gjøre det aner jeg ikke nå... hmm...

Føles imidlertid litt "trygt" når symptomene er der også :)
 
Skjønner det, husker sist jeg var på TUL, var sykt nervøs!! [emoji14] men å se hjertebank er herlig! [emoji173] skal ringe klinikken i morgen, får vel time da :)

Så du får nr 2 nå?:)

Ja er det "vanlig" å komme på TUL å ikke se noe og få vite at alt håp er ute når man er full av symptomer?
 
Så du får nr 2 nå?:)

Ja er det "vanlig" å komme på TUL å ikke se noe og få vite at alt håp er ute når man er full av symptomer?
Nei, ble MA i uke 11 i mai desverre :( håper på bedre lykke denne gangen :)

Tror ikke det er så vanlig når man har masse symptomer nei. En uke før ma ble oppdaget mistet jeg nesten alle symptomene. Masse lykke til!
 
Lykke til på TUL i dag :D
 
Nei, ble MA i uke 11 i mai desverre :( håper på bedre lykke denne gangen :)

Tror ikke det er så vanlig når man har masse symptomer nei. En uke før ma ble oppdaget mistet jeg nesten alle symptomene. Masse lykke til!

Ok. Det var på en måte "godt" å høre, missforstå meg rett! Jeg tror det går bedre for deg denne gangen:) Du er ikke så uheldig denne gangen![emoji173] Jeg heier på frøet ditt:)

Og tusen takk:)
 
Masse lykke til!! Du er vel inne nå [emoji173]Håper det blir en magisk opplevelse!
 
Back
Topp