Overraskelsen

NiLove

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Vi har snakker om en til, men kommet frem til at vi er så tilfreds med to. Det er rett og slett ganske godt slik vi har det nå, med våre herlige små på 2 og 5. Jeg er nettopp 30.

Sjokket var derfor stort, da sex 8 dager før forventet el ga positiv test denne uka. Stripsene viser økning, og den digitale viste 1-2 uker ved 4+0. Eggløsningen må, for en gangs skyld, ha vært tidlig. Det har aldri skjedd før!

Det er kun èn gang som kan ha gitt befruktning, for vi har vært mye syke. Jeg har spist lite, og gått ned en del i vekt pga spysyka, tatt en del Paracet, drukket mye cola og spist mye tull, og SÅ klarer egget å feste seg, etter èn liten sengedans, over en uke før forventet eggløsning... Jeg er så satt ut!

Timingen er ikke så veldig bra, men lille spire er allerede høyt ønsket og mer enn velkommen <3 Vi er bare skikkelig tatt på senga... og jeg vet ikke helt når dette skal gå opp for meg.

Venter på flere strimmeltester fra BT, for jeg er av den testegale sorten :p Håper de kommer på mandag, har dyppeabstinenser allerede.

Håper at dette nå går veien, forhåpningene stiger jo langt fortere enn HCG'en. Sist vi hadde termin i august endte det i en ma/sa, så vi må jo bare håpe på bedre utfall denne gangen <3
 
Last edited:
Aner ikke hvor mange dpo jeg er, så jeg forholder meg til syklusdag.

ImageUploadedByBV Forum1481397018.963252.jpgImageUploadedByBV Forum1481397034.825678.jpg

På syklusdag 27 ga den digitale 1-2 uker.

Unfangelsesdato sier at jeg er 4+3 i dag.
Første blødningsdag sier at jeg er 3+9 i dag.

Så jeg vet jammen ikke hvor langt jeg er :p
 
Last edited:
Spennende med en liten overraskelse da! Blir spennende å følge deg :D
 
Velkommen hit til augustforumet og gratulerer så mye med positiv test :happy:
 
Så spennende med en overraskelse :) Gratulerer så mye:)
 
Der var du! Det blir spennende å følge deg på veien mot trebarnsmor. Tenk det a! Trebarnsmor :D Heier masse på lille spire som lurte alle [emoji173]
 
Der var du! Det blir spennende å følge deg på veien mot trebarnsmor. Tenk det a! Trebarnsmor :D Heier masse på lille spire som lurte alle [emoji173]
Takk søte Enkefalos :) Veldig spent selv på hvordan dette går, det er jo virkelig ingen garanti for noe <3 Trebarnsmor føles enda fjernt og uvirkelig! IKM i dag, må ta ny test i morgen. Har ikke tatt siden torsdag!
 
I dag er det IKM. Ingen tegn til noen tante.

Symptomer de siste dagene: Er så trøtt hver dag rundt kl.17/18. Sovner sittende i sofan på få sekunder. Har èn litt øm pupp.

Veldig spent på testingen neste uke, vil så gjerne at de skal ha sterk og fin stigning. Kom igjen posten!
 
Tror jeg er 4+1 i dag, og ikke 4+5 som jeg først trodde. Æsj, alltid kjedelig å gå den veien :p
 
1 dag etter IKM i dag. Det er i hvert fall stigning! ImageUploadedByBV Forum1481539805.132915.jpg
Kjøpte en haug med tester for å følge me på om de blir sterkere, men vet ikke om det blir så lett å se noen stigning fremover.

4 dager mellom sterkeste røde test, og den blå i dag.
 
Sier meg fornøyd med denne testen, i dag kl.15 (1 dag etter IKM) på svært utvannet urin.

Ingen vits å lete etter sterkere strek nå.

ImageUploadedByBV Forum1481550973.708061.jpg
 
Wow, drømmetest :D Ingen tvil i verden om at HCG stiger. Sikkert lurt å stagge testelysten litt hvis du klarer :) Jeg tenker med gru på de dagene jeg testet hele tiden og var såå usikker og redd fordi streken ikke økte slik som jeg ville [emoji14]
 
Wow, drømmetest :D Ingen tvil i verden om at HCG stiger. Sikkert lurt å stagge testelysten litt hvis du klarer :) Jeg tenker med gru på de dagene jeg testet hele tiden og var såå usikker og redd fordi streken ikke økte slik som jeg ville [emoji14]
Vanskelig å slutte å teste, er litt testeskada :p Men ser jo at det ikke er vits å teste mer, med mindre det skjer noe helt spesielt.. Skal bli godt å være lenger på vei, disse første månedene er tanke-tortur!
 
Det er ingen garanti for noe, men sterkere babystrek enn kontrollstrek innen ett minutt = testelykke :)

Hold deg fast lille spire <3

ImageUploadedByBV Forum1481839381.529466.jpg
 
Helt utrolig trøtt hver ettermiddag etter jobb, nesten umulig å ikke sovne :/
 
Back
Topp