Fortvilet

NurketVårt<3

Betatt av forumet
Hei alle sammen.

For 2 timer siden så ringte jeg til legen for å høre om hva HCG verdiene mine var, hun jeg snakket med sa at hun ikke kunne stort om dette og legen min var ikke på kontoret før i morgen, men det stod at prøven var positiv men at verdien var under 5...

Legen skal ringe meg når han er tilbake i morgen , men sånn det ser ut nå så kan det tyde på at jeg har mistet uten å vite det...

Jeg har grått å grått :( jeg er så ufattelig fortvilet å kjenner jeg gruer meg til å snakke med legen i morgen for jeg har på følelsen hvilken vei dette går :(

Men jeg håper fortsatt at hun sykesøstera bare har lest noe feil...
 
Håper hun har lest feil, for under 5 betyr dessverre at man ikke er gravid. Lykke til!
 
I alle dager... men da skulle det jo isåfall vært dødt for ca 2 uker siden om det hadde vært så lavt?? Hun må ha lest feil... :(
 
Ja er det jeg å tenker at det må ha blitt gjort en feil her :'( men jeg har heller ikke hatt noen særlige symptomer heller å det har bekymret meg veldig :(
Nei å nei å nei:( krysser alt for att det bare er en feil og att alt er i sjønneste orden... noen har bare rett og slett ingen symptomer:Heartred
 
Jeg vil trøste deg med at jeg har heller ikke mange symptomer. Jeg blir kvalm på kveld/natt og det er det eneste.
Jeg blir trett og sliten, men jeg har en på 9 mnd som trenger mye oppmerksomhet på dagtid og som våkner 2-3 g per natt, så jeg hadde ikke skjønt at jeg var gravid hvis det ikke var for at vi har vært til prøverør.

Så ikke tenk på akkurat det.

Kanskje sa hun feil? Eller du misforsto?

Krysser fingrene for deg.
 
Synes det høres veldig rart ut at hun kunne så lite og synes det da var helt høl i hue at hun bare leste av svaret uten å kunne forklare noe mer. Da ville jeg ikke trodd på det hun sa i det hele tatt. Ta det med en klype salt og ikke ta sorgene på forskudd. Prøv å distraher deg frem til du skal sove og så ringer du med lege i morgen .krysser fingrene for deg
 
Syns det høres veldig rart ut at det skal være så lavt. Jeg vet ikke mye om det, men har hørt at det tar ukesvis før HCG er ute av systemet for mange. Håper det var feil, kanskje hun mente 5000 eller noe sånt? Når får du snakket med legen? Det er helt normalt å ikke ha symptomer :)
 
Syns det høres veldig rart ut at det skal være så lavt. Jeg vet ikke mye om det, men har hørt at det tar ukesvis før HCG er ute av systemet for mange. Håper det var feil, kanskje hun mente 5000 eller noe sånt? Når får du snakket med legen? Det er helt normalt å ikke ha symptomer :)

Jeg aner ikke, han skulle ringe meg så bare håper han gjør det tidlig å ikke på slutten av dagen for da kommer jeg til å ringe inn å høre for jeg kan ikke sitte sånn i usikkerhet hele dagen :/
 
Dette hørtes jo veldig merkelig ut. Håper bare hun har lest feil!! Jeg hadde ikke klart å roe meg med dette. Hadde nok faktisk tatt en test for å sjekke om den slo ut. Selv om det er teit å teste så sent, så hadde jeg gjort det likevel altså. Vanskelig å bare skru av tankene og ikke tenke på det, ser jeg for meg...
 
Dette hørtes jo veldig merkelig ut. Håper bare hun har lest feil!! Jeg hadde ikke klart å roe meg med dette. Hadde nok faktisk tatt en test for å sjekke om den slo ut. Selv om det er teit å teste så sent, så hadde jeg gjort det likevel altså. Vanskelig å bare skru av tankene og ikke tenke på det, ser jeg for meg...

Det har du helt rett i, det går rundt om i hodet mitt og skjønner ikke noe av dette... jeg tenkte på å ta en test men hadde ikke muligheten til å komme meg til apotek for å kjøpe en heller :( jeg håper så inderlig at hun har lest feil!!
 
Ring i morra tidlig og purr.Hadde jeg gjort.
 
Håper også at hun må ha gitt deg feil informasjon. Mye rare folk som jobber i helsevesenet :(
Jeg ville også bare ringt selv til legen i morgen tidlig istedenfor å risikere å måtte vente fryktelig lenge på avklaring! Og som de andre har nevnt, det trenger ikke være noe galt selv om du har lite/få symptomer! <3
 
Det har du helt rett i, det går rundt om i hodet mitt og skjønner ikke noe av dette... jeg tenkte på å ta en test men hadde ikke muligheten til å komme meg til apotek for å kjøpe en heller :( jeg håper så inderlig at hun har lest feil!!

De har jo RFSU på butikken + bensinstasjoner også, om du føler at det trengs! For en utrolig kjip situasjon altså. Uff. Sender deg en god klem!
 
Ja, og det stemmer som de over her sier forresten. Jeg hadde en abort i uke 8-9 og da fikk jeg positive g- tester lenge. G- testen ble ikke blenda før 50 dager etter aborten.

Derfor er det god grunn til å tro at hun har sagt feil.

Ps. Grunnen til at jeg g- testet var at jeg ville vite når jeg kunne begynne el-teste. El- testene slår jo pos ut på hcg, så var lite vits i å el teste før hcg var ute av systemet.
 
Jeg aner ikke, han skulle ringe meg så bare håper han gjør det tidlig å ikke på slutten av dagen for da kommer jeg til å ringe inn å høre for jeg kan ikke sitte sånn i usikkerhet hele dagen :/

Sant! Du kan sikkert ringe i morgen tidlig, så bør legen ta seg et par minutter. Høres ut som en feil, synes jeg :)
 
Back
Topp