Ønsket om nummer 2

Æsjda :/ blir du bekymra av sånt?"
Veldig!! Men kan ikke gjøre så mye med det...:( tar det opp med legen på torsdag, at jeg får vondt og "blør" bittelitt etter jobb. Skal heldigvis ikke på jobb før mandag igjen, sykmeldt resten av uka pga betennelse i arm.
 
Veldig!! Men kan ikke gjøre så mye med det...:( tar det opp med legen på torsdag, at jeg får vondt og "blør" bittelitt etter jobb. Skal heldigvis ikke på jobb før mandag igjen, sykmeldt resten av uka pga betennelse i arm.
Kanskje kroppens beskjed om å roe ned? Håper det kun er det.
Jeg har heldigvis ikke blødd noe mer selv. Litt farge på utfloden var det igår. Men ikke mye. Men får trygle meg til en sjekk.
 
Kanskje kroppens beskjed om å roe ned? Håper det kun er det.
Jeg har heldigvis ikke blødd noe mer selv. Litt farge på utfloden var det igår. Men ikke mye. Men får trygle meg til en sjekk.
Håper på forståelse hos lege og videreføring av sykemelding, eventuelt litt økning for jeg liker ikke at jeg får så vondt og at jeg nå "blør" litt :sorry: skal på ultralyd om 7 dager så håper alt er bra da!
 
Håper på forståelse hos lege og videreføring av sykemelding, eventuelt litt økning for jeg liker ikke at jeg får så vondt og at jeg nå "blør" litt :sorry: skal på ultralyd om 7 dager så håper alt er bra da!
Krysser fingrene for deg :) du er vel en dag lengre enn meg?
 
Fikk meg legetime 10.20 idag. Spent hva de kan sjekke ettersom jeg kun 6+1 idag.
 
Hun tok bare utvendig ultralyd på legetimen. Men mente jeg uansett var litt kort på vei til at å se hjertet.
Men hun så et foster der høyt oppe i livmora. Så lille bønna selv :) fått time til ny ultralyd 5 januar :)
 
Back
Topp