Mage?

Nøtta17

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Noen som har begynt å få mage enda?
Jeg er kun 9+6, og har skikkelig babymage. Venninnene mine så det, og når før eldstejenta la seg fant hun også ut av at mamma er gravid.
Hun sa at magen var så rund, og lurte på om det var en baby inni <3

Det er mitt 3. Sv.skap da, som gjerne er grunnen til at det syns allerede, men jeg hadde ikke forventet så synlig mage allerede :,D

Legger ved bilde :)ImageUploadedByBV Forum1481399542.453586.jpg
 
Mage her og og jeg er bare 7+2! Det er tvillinger da, men uansett. 20161208_092910.jpg
 
Mage her også :) 11+2 i dag, men den har hoppet frem den siste uka! Dette er andremann for meg, sist tok det noen uker til før det syntes :)
 
Jeg har mer mage nå i uke 9 enn jeg hadde i uke 18 ved forrige graviditet :(
 
Jeg har også begynt å få mage. Jeg kan kjenne livmoren også.. Dette er nr 3 :happy:
 
Hadde mage fra uke 8 med første, mye senere med nr 2, og nr 3 lar i grunn vente på seg den også. Tror de legger forskjellig disse små jeg :)
 
Samme her! Dette er også mitt 3. svangerskap og magen kom veldig fort. Sikkert en kombinasjon av at jeg spiser som en middels ponny, utrente magemuskler fra forrige svangerskap, og på TUL så sa hun at babyen ligger høyt oppe. :p
Men gleder meg til etter jul og det kan bli mer offisielt, nå er det sikkert mange som bare tenker at jeg har lagt veldig på meg :p (hvilket jeg også har)
 
Har fått en liten kul :) mitt andre svangerskap :)
 
Mitt andre svangerskap, ingen mage enda. Jeg er bare 6+4 i dag da.....Husker ikke når magen kom sist jeg siden vi var litt avventende til over uke 12-13 mtp en tidligere miss.

Lurer fælt på når den har tenkt å dukke opp....så kjekt å se deres babymager og hvor langt dere har kommer.
Takk for at dere deler :happy:
 
Jeg har ikke fått mage enda, men har litt for mange kilo og gå på, den syns nok ikke før om noen uker :)
 
Jeg har ikke fått mage enda, men har litt for mange kilo og gå på, den syns nok ikke før om noen uker :)

Jeg har også en del kilo ekstra men har virkelig fått bulemage nå. Er barn nummer to da...viste ikke så tidlig sist gang selv om jeg var tynnere.
 
10+4, og det har kommet litt mage ja :) Sliter med å skjule den, går i løse klær, hehe. Er nr 2, så kanskje den vises tidligere nå:) Kjenner livmoren også :D
 
Back
Topp