Slippe nyheten på julaften?

Vi og skal si det på julaften Har kjøpt mormor / morfar krus og putter oppi en hilsen fra spira i magen som gleder seg til å hilse på dem i juli :) er 10+0 på julaften, men er for bra anledning til å vente de siste to ukene..
 
Skal på julemiddag til pappa i helgen. Har veldig lyst til å ta meg av kaffeserveringen og servere ham i et krus som det står Morfar på :) rekker ikke bestille på nett, noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe slikt krus?
Så morsomt! Vi kjøpte krus på Feel :)
 
Vi skal fortelle det på juleaften :) har kjøpt ett lys i krukke der det står " den største glede i livet er barnebarna" mor og far til min mann har kun vår datter til barnebarn, så spendt på om de "tar" den ;-) min far som da blit bestefar til 3, skal få Bilde fra tidlig UL (hvis vi får et fint bilde) og/eller en gave med en smokk der det skal stå "jaja bestefar, i Juli er det på'n igjen!" :) er 12 uker 1 juledage, så passer perfekt :) tidlig UL om 3 dager, så håper på gode nyheter ;-)
 
Vi skal fortelle det til storebroren på julaften, han skal få en t-skjorte hvor det står "Jeg skal bli storebror" [emoji4] Han har mast i lang tid om å få en lillebror, regner med at det blir stas uansett om det blir bror eller søster [emoji16]
 
Foreldre generasjonen vet det, men ikke kommende onkler og tanter [emoji5]️ De er unge så er litt usikker på kopper og ul-bilder. Føler det er mer stas til besteforeldre, eller?
Vi har også laget kopper med tante og onkel på:)
 
Back
Topp