Når dere har barnefri over natten.

Boblefrua

Forumet er livet
Enten dere har vært på fest/kjærestekveld el.
Sover dere lenge da?

Jeg er stuptrøtt, men våknet 08 i dag. Mannen sover fortsatt og jeg er så misunnelig!
Hver gang vi har har barnefri, så skjer dette:p
 
Våkner tidlig uansett [emoji14] men føler jeg får en dypere søvn når barna er borte :)
 
Sover så lenge vi kan. 2 helger siden sov vi til 12 [emoji14] Digg!

Men sto ikke opp før 1030 i dag heller. Barna er så store. De sniker seg rolig ned og lager sin egen frokost :)
 
Lengste jeg har klart å sove etter jeg fikk barn, er til 08.30. Kjempekjipt. Og da har jeg gjerne vært veldig sen i seng, så ikke mange timene med søvn akkurat. Sambo sover til han blir vekket. [emoji58]
 
Ikke skjedd ennå at i har hatt barnefri på natt men de ytterst få gangene storebror har sovet til 8 tiden på morgenen har jeg våknet en gang mellom 6 og 6.30
 
Sover til mellom 7 og 9 en gang. Det er lenge når jeg vanligvis må opp med barn 5.30. Det beste med det er å kunne ligge i senga og sløve, det får jeg ikke gjort til vanlig.
 
Våkner tidlig, står opp og spiser frokost, og legger oss igjen :p
Sover da til vi våkner noen timer senere.
Som regel har vi barnefri helt til ettermiddagen/kvelden dagen etter han har sovet borte ;)
 
Sover lenge hvis jeg har sjansen, ja :)
 
Samme her! Jeg har for øvrig alltid slitt med å sove etter en fest, eller når jeg legger meg for sent.
 
Hvis jeg har vært beruset og sent oppe, pleier jeg ikke å klare å sove lenge, nei.

Men nå har jeg mulighet til å sove lenge i vanlige helger da, frøkna pleier ikke å vekke oss. Så av og til gjør jeg det, andre ganger våkner jeg tidligere (men ikke like tidlig som i ukedagene da).
 
Last edited:
Det skjer ikke akkurat ofte, i snitt kaaaanskje en gang i året. Ikke i år.

Men jeg våkner ganske tidlig ja. Men står ikke opp så tidlig.

Det gjorde vi ikke alltid inntil vi fikk lillesøster for et år siden heller. De to eldste klarte å stå opp selv nemlig.
 
Nei klarer ikke sove så lenge... kroppen er vant til å stå opp tidlig
 
Nei, jeg står alltid opp til vanlig tid. Er ikke noe trøtt når jeg står opp.
 
Vi har foreløpig ikke hatt det, men vi kommer til å stå opp til ca samme tid uansett, for ellers bryter rutinene helt sammen. :p
(Kanskje ikke kl.05 som vanlig, men ikke noe lenger enn 6:30-ish.)
 
Back
Topp