12 dpo, negativ test... Er det håp?

Tutta1987

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
:arghh: cd 28, 12 dpo, 2 dager til ikm.
Negative tester 8, 10 og i dag 12 dpo.
Er det enda håp?? :bag::arghh:
Symptomene er mange og kom 4 dpo:
Uggen nede i der, murring, stikker/iler på venstre side og det eskalerer ettersom dagene går. Begynte smått og i dag føles det ut som tr skal komme :(
Pumpene er store, tunge og ømme, hodepinen er på max, og formen er uggen.

Noen andre med solskinnshistorier om negative tester så sent i dpo men likevel gravide? :sorry:
 
Testet før ja, fikk bare sent svar☺️ Du får nok svaret ditt 14 dpo☺️ Flere som har fått negativ 12 dpo.
Tusen takk :) Da får jeg holde ut litt til. Får prøve å holde ut 2 3 kanskje til dager til. IKM på torsdag så kan jo håpe heksa ikke kommer.
 
Jeg hadde blendahvit morgenen før forventet mens. 13 dpo. Testa igjen tre dager senere, knall rosa strek :happy: Det ble baby det, to år siden nå :)
 
Jeg hadde blendahvit morgenen før forventet mens. 13 dpo. Testa igjen tre dager senere, knall rosa strek :happy: Det ble baby det, to år siden nå :)
Wow. Nå ble jeg lettere til sinns :D Tusen takk :) Det er 8 år siden jeg var gravid sist så jeg husker ikke hvordan det var med testing da.
 
Symptomene er jo de samme som ved tr, men så lenge den holder seg unna så er det håp.
 
Jeg fikk negativ test dagen mensen skulle ha kommet og to dager etter det også. Når jeg var 1uke på overtid tok jeg en test som var knallpositiv!!
 
Jeg fikk negativ test dagen mensen skulle ha kommet og to dager etter det også. Når jeg var 1uke på overtid tok jeg en test som var knallpositiv!!
Wohoo så moro :D hvor langt er du på vei nå da? Hvorfor får man sen hcg stigning/positiv test? Er det fordi egget har festet seg sent? Endrer termin seg da? Eller er den fra 1 dag siste mens?
 
Wohoo så moro :D hvor langt er du på vei nå da? Hvorfor får man sen hcg stigning/positiv test? Er det fordi egget har festet seg sent? Endrer termin seg da? Eller er den fra 1 dag siste mens?

Jeg mista dessverre i slutten av september i uke 10 :/ hadde el senere enn forventet så regner med det er derfor den ikke ga utslag først, men er ikke helt sikker :)..

Ja, menstermin var 18.april, men pga at jeg hadde el senere enn antatt så ble termin beregnet til 23.april på TUL.
 
Med eldste barnet mitt testet jeg negativt både 12 og 13 dpo. Svakt positivt 14 dpo.
 
Måtte inn og snike her:) er 13dpo (omtrent, litt usikker på syklus etter fødsel i april, blir tredje gang tr kommer), og fikk negativ test ikveld (også 8 og 10dpo). jeg ønsker så sterkt, men tror håpet er ute for nå, tr kommer sikkert imorgen:-/ masse lykke til til deg, ts:)
 
:arghh: cd 28, 12 dpo, 2 dager til ikm.
Negative tester 8, 10 og i dag 12 dpo.
Er det enda håp?? :bag::arghh:
Symptomene er mange og kom 4 dpo:
Uggen nede i der, murring, stikker/iler på venstre side og det eskalerer ettersom dagene går. Begynte smått og i dag føles det ut som tr skal komme :(
Pumpene er store, tunge og ømme, hodepinen er på max, og formen er uggen.

Noen andre med solskinnshistorier om negative tester så sent i dpo men likevel gravide? :sorry:


Hvordan gikk det med deg? Blir det baby eller kom heksa? :l
 
Back
Topp