Kjønn på babyen

Mammatil2

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Augustlykke 2022 ❤️
Er det noen som har en magefølelse på hvordan kjønn babyen i magen er? :happy:
Selv tror jeg at det er jente. Jeg har to fra før, og har gjettet rett de andre to gangene, så jeg er veldig spent på om jeg har rett en tredje gang :joyful:
 
Tror det er gutt siden symptomene er så like da jeg gikk med gutten vår, med kvalme/oppkast hele dagen, kviser, legghårene har slutta å vokse (hurra!) og halsbrann :)

Blir selvsagt like glad for begge da :)
 
Tror det er gutt siden symptomene er så like da jeg gikk med gutten vår, med kvalme/oppkast hele dagen, kviser, legghårene har slutta å vokse (hurra!) og halsbrann :)

Blir selvsagt like glad for begge da :)

Da er det kanskje lett å tenke at det er gutt da :p
Her har aldri noe stemt av slike "tegn" noen av gangene, begge var like. Bortsett fra vektoppgang og mageform :joyful:
 
Med frøkna trudde jeg det var en gutt, var helt sikker, så når hun kom ut og blei lagt på meg, og mannen sa det var ei jente, trudde jeg det nesten ikke, stakk handa mi inn mellom beina hennes med engang for å kjenne:p nå er jeg så dårlig, noe jeg ikke var sist, så da er det kanskje gutt da... men det finner vi ut i juli :)
 
Med frøkna trudde jeg det var en gutt, var helt sikker, så når hun kom ut og blei lagt på meg, og mannen sa det var ei jente, trudde jeg det nesten ikke, stakk handa mi inn mellom beina hennes med engang for å kjenne:p nå er jeg så dårlig, noe jeg ikke var sist, så da er det kanskje gutt da... men det finner vi ut i juli :)

Herremin, hvordan klarer du å ikke vite? :nailbiting::notworthy
 
Har ingen aning. Men har drømt at det er en jente. Samboeren tror det er gutt:)
 
Aner virkelig ikke :p I det ene øyeblikket tror jeg jente, det andre gutt...så jente igjen, og sånn går no dagan:hilarious:
 
Back
Topp