Lillebrøster ønskes

Litt sent ute ser jeg, men gratulerer så mye med graviditeten❤️ Håper og tror at småblødningene er helt uskyldig!
 
Litt sent ute ser jeg, men gratulerer så mye med graviditeten[emoji173]️ Håper og tror at småblødningene er helt uskyldig!

Tusen takk:)
Ja det håper virkelig jeg og! Det er grusomt å gå å vente slik, så blir godt å få svar i morgen!
 
Gårsdagens prøve var 4714, på 22DPO, altså 5+1.
Det var vell greit antar jeg. Men CB digital sier fortsatt 2-3?
Spent på om det er stigning i morgen!
 
Gårsdagens prøve var 4714, på 22DPO, altså 5+1.
Det var vell greit antar jeg. Men CB digital sier fortsatt 2-3?
Spent på om det er stigning i morgen!

Det høres flott ut! Gratulerer :D
Ikke stol på CBD, har hørt om maaange tilfeller hvor folk får 2-3 selv om de har beta på langt over 2000, nå må du bare nyte :D
 
Det høres flott ut! Gratulerer :D
Ikke stol på CBD, har hørt om maaange tilfeller hvor folk får 2-3 selv om de har beta på langt over 2000, nå må du bare nyte :D

Ja tror du dette var gode nyheter? Jeg klarer liksom ikke helt stole på det før jeg får ny prøve i morgen... jeg fikk jo 2-3 på digital i går, så den burde jo egentlig slått ut...?

Tror du jeg kan roe meg litt ned eller bør jeg være avventende før svar i morgen?

Irriterer meg at jeg er sååå livredd!
 
Ja tror du dette var gode nyheter? Jeg klarer liksom ikke helt stole på det før jeg får ny prøve i morgen... jeg fikk jo 2-3 på digital i går, så den burde jo egentlig slått ut...?

Tror du jeg kan roe meg litt ned eller bør jeg være avventende før svar i morgen?

Irriterer meg at jeg er sååå livredd!

Dette var bra, sammenliknet med staristikken fra betabase er du godt innafor og over :)
http://www.betabase.info/chart/basic/single

Jeg har godfølelsen her :happy:
 
Ja tror du dette var gode nyheter? Jeg klarer liksom ikke helt stole på det før jeg får ny prøve i morgen... jeg fikk jo 2-3 på digital i går, så den burde jo egentlig slått ut...?

Tror du jeg kan roe meg litt ned eller bør jeg være avventende før svar i morgen?

Irriterer meg at jeg er sååå livredd!
Jeg husker ikke helt detaljene lenger, men da jeg ble gravid nå, tok det også lang tid før jeg fikk 3+ på testen. Noen få dager etter at jeg omsider fikk det, ble strimmeltesten litt svakere (teststreken var ikke sterkere enn kontrollstreken lenger), og jeg freaka helt ut. Nærmest løp til gynekologen for å ta HCG-test og tenkte at jeg ville være fornøyd hvis den var på 4000. Den var på 13000!!! Så jeg hadde også uten tvil hatt over 2000 i HCG uten at den hadde slått ut på 3+, sannsynligvis flere ganger, og selv en svakere strimmeltest trenger ikke bety noe. Jeg skjønner selvfølgelig at du er avventende til du får svar nr 2, men jeg synes dette høres VELDIG lovende ut :D
 
Jeg husker ikke helt detaljene lenger, men da jeg ble gravid nå, tok det også lang tid før jeg fikk 3+ på testen. Noen få dager etter at jeg omsider fikk det, ble strimmeltesten litt svakere (teststreken var ikke sterkere enn kontrollstreken lenger), og jeg freaka helt ut. Nærmest løp til gynekologen for å ta HCG-test og tenkte at jeg ville være fornøyd hvis den var på 4000. Den var på 13000!!! Så jeg hadde også uten tvil hatt over 2000 i HCG uten at den hadde slått ut på 3+, sannsynligvis flere ganger, og selv en svakere strimmeltest trenger ikke bety noe. Jeg skjønner selvfølgelig at du er avventende til du får svar nr 2, men jeg synes dette høres VELDIG lovende ut :D
Tusen takk :) Ja da håper jeg virkelig det ser bra ut i dag :) Blir helt stressa av disse småblødningene.. MEN håper virkelig for andre prøven i dag..

Ja disse digitale er tydeligvis ikke til å stole på da, jeg har og åpna opp og sett på CB digital strimlene, og nå er jo ikke bilde akkurat beste måten å sammenligne på, men mine ser jo sterkere ut enn den du fikk 3+ på, så virker jo litt tilfeldig da... Jeg kan legge ut bilde til deg så kan du se. Var bare litt "artig" å sammenligne... :)

Tusen takk for oppmuntrende ord kjære du <3
 
Sånn var jo mine og, og gyn i Porsgrunn sa og at HCG ikke hadde mye betydning for slike tester, det var for usikkert og det betydde ingenting hvor mye det var på så lenge utviklinga er riktig :)
 
Da var dagens svar kommet, fin stigning fra 4714 på tirsdag til 7449 i dag. Jeg prøver å puste lettet ut nå :) Lister meg inn i august :)
 
Tusen takk :) Ja da håper jeg virkelig det ser bra ut i dag :) Blir helt stressa av disse småblødningene.. MEN håper virkelig for andre prøven i dag..

Ja disse digitale er tydeligvis ikke til å stole på da, jeg har og åpna opp og sett på CB digital strimlene, og nå er jo ikke bilde akkurat beste måten å sammenligne på, men mine ser jo sterkere ut enn den du fikk 3+ på, så virker jo litt tilfeldig da... Jeg kan legge ut bilde til deg så kan du se. Var bare litt "artig" å sammenligne... :)

Tusen takk for oppmuntrende ord kjære du <3
Se der ja! De testene kunne like gjerne slått ut på 3+, uten tvil. Og nå ser jeg at du har fått svar nr 2 som var superfin økning. Hurra!! :D Så deilig [emoji173] Dette er terminspire [emoji173]
Vis vedlegget 210781
Øverste i går og de nederste er fra dagen før og er tørka på bildet. Men de er da ganske sterke...?
 
Se der ja! De testene kunne like gjerne slått ut på 3+, uten tvil. Og nå ser jeg at du har fått svar nr 2 som var superfin økning. Hurra!! :D Så deilig [emoji173] Dette er terminspire [emoji173]
Tusen takk :) Prøver å senke skuldrene og være glad nå :) Redselen sitter nok i en liten stund enda, men godt med gode nyheter :)
 
Så kjekt å se :) Jeg fikk også 3+ i går. En lettelse å se det tallet selv om det kanskje ikke har så mye å si reelt sett :)
Ja ikke sant :) Det er jo egentlig idiotisk å henge seg opp i dette, hehe... :) Spesielt siden jeg har målt veldig høye HCG nivåer :) :p Men var kjekt å se :)
 
Back
Topp