Endringer på hvor mange innlegg man kan se??

Status
Stengt for ytterligere svar.

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Jeg får ikke bladd lenger ned enn 9 timer bakover på innlegg her på generelt.

Er det noen endringer på hvor langt bakover man kan se innlegg, eller er det bare hos meg?

Og innimellom får jeg ikke postet noe, står bare noe sånt: "not an invalid forum id"

Andre?

Vil gjerne lete opp en gammel tråd så håper det ordner seg.

Er slik her også. I tillegg til å ikke få kommentere via trykk på varsler, og grønt profilbilde på alle quotes. :p

Er slik her også. I tillegg til å ikke få kommentere via trykk på varsler, og grønt profilbilde på alle quotes. :p

En hage ser det ut som det profilbildet som er på alle quotes hos meg.

Dette problemet viste jeg ikke om. Skal undersøke.

Du, mens vi er i gang..
Appen viser også dato på når tråder ble laget fremfor når siste innlegg kom inn.
F.eks kengu sin tråd om frikjent, så står det 2015 på den, i stedet for x antall minutter.

af5ac5eac403bac04c044d74d2f4b737

Vet ikke om det er noe nytt dere er begynt på eller en feil, men det var ikke sånn før i alle fall.

Sånn i tilfelle du ikke visste om det :)

Du, mens vi er i gang..
Appen viser også dato på når tråder ble laget fremfor når siste innlegg kom inn.
F.eks kengu sin tråd om frikjent, så står det 2015 på den, i stedet for x antall minutter.

Vet ikke om det er noe nytt dere er begynt på eller en feil, men det var ikke sånn før i alle fall.

Det hadde jeg heller ikke fått med meg. Noterer på listen.

Ser også at det er endel rare tegn (mulig kodinger) i de fleste innlegg i denne tråden. Ser dere det? Via appen?

Det hadde jeg heller ikke fått med meg. Noterer på listen.

Ser også at det er endel rare tegn (mulig kodinger) i de fleste innlegg i denne tråden. Ser dere det? Via appen?

Ja jeg ser disse rare kodingene når jeg trykker på varsler og får den beskjeden om invalid id. Hvis jeg går inn på forumet på vanlig måte så er det normalt igjen.
Nå var denne tråden helt normal for meg, hadde jeg gått via varsler hadde det blitt rart.

Noe slikt ja. Som gjør at det nok må bli nettleser om vi skal ha sjangs. Ikke kan vi bruke varsel og ikke kan vi bla bakover på forumet særlig langt. Da er det ikke lett å finne ting

Du, mens vi er i gang..

Det tror jeg faktisk har vært sånn før også når det er lenge nok siden den ble startet. Timer. Så dager. Så dato om det er mange nok dager

Jeg får ikke svart på enkelte innlegg, spesielt ikke quote. Da får jeg beskjed om å kontakte administrator om problemet vedvarer (på engelsk) :p det gjelder bare enkelte tråder, sier jeg ikke har tilgang til det

Det dummeste er kanskje at inne på anonymforumet så står det at det er forskjellige brukere som har svart i tråden som har startet de. Det kan by på litt misforståelser

Jeg får ikke svart på enkelte innlegg, spesielt ikke quote. Da får jeg beskjed om å kontakte administrator om problemet vedvarer (på engelsk) :p det gjelder bare enkelte tråder, sier jeg ikke har tilgang til det

Det er bare om du går inn på trådene via varsler i appen. Går på inn i trådene på vanlig måte så får du svart.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp