Kommemtartråd til veietråd

Kjekt å mimre litt. Er enda på samme vekt som sist. I oktober. Så kjekt å se jeg holder meg stabil :D Håper dere andre også når målene dere la dere [emoji178]
 
Kjekt å mimre litt. Er enda på samme vekt som sist. I oktober. Så kjekt å se jeg holder meg stabil :D Håper dere andre også når målene dere la dere [emoji178]
Bra du har holdt deg stabil da, og ikke gått opp :)
Ikke nådd noen av målene mine som jeg la i september. Men gått ned 2-3 kg og er så og si stabil.
Nå er brus kuttet ut for en tid og snop er bare litt i helgene så håper det hjelper på litt :)
 
Bra du har holdt deg stabil da, og ikke gått opp :)
Ikke nådd noen av målene mine som jeg la i september. Men gått ned 2-3 kg og er så og si stabil.
Nå er brus kuttet ut for en tid og snop er bare litt i helgene så håper det hjelper på litt :)
Kjempebra da ! :D

Bare holde på disse gode vanene vi har lagt oss nå og fortsette. Så går det vel rette veien uansett :D
 
Jeg må gi meg et klapp på skuldra. Nå har jeg ikke spist noe snop siden søndag, bortsett fra 4 smågodt på mandag.
Jeg som vanligvis har hatt i meg noe søtt hver kveld...

Nå håper jeg at jeg klarer denne uka uten noe snop. [emoji6]

I dag har jeg kjøpt sånn smoothie-to-go-blender, og satser på smoothie i stedet for [emoji6]
 
Jeg må gi meg et klapp på skuldra. Nå har jeg ikke spist noe snop siden søndag, bortsett fra 4 smågodt på mandag.
Jeg som vanligvis har hatt i meg noe søtt hver kveld...

Nå håper jeg at jeg klarer denne uka uten noe snop. [emoji6]

I dag har jeg kjøpt sånn smoothie-to-go-blender, og satser på smoothie i stedet for [emoji6]
Så flink du er!! Fortjener klapp på skuldra ;)
 
Jeg må gi meg et klapp på skuldra. Nå har jeg ikke spist noe snop siden søndag, bortsett fra 4 smågodt på mandag.
Jeg som vanligvis har hatt i meg noe søtt hver kveld...

Nå håper jeg at jeg klarer denne uka uten noe snop. [emoji6]

I dag har jeg kjøpt sånn smoothie-to-go-blender, og satser på smoothie i stedet for [emoji6]

Så bra :) masse lykke til!!!
 
Bra du har holdt deg stabil da, og ikke gått opp :)
Ikke nådd noen av målene mine som jeg la i september. Men gått ned 2-3 kg og er så og si stabil.
Nå er brus kuttet ut for en tid og snop er bare litt i helgene så håper det hjelper på litt :)

Flott start det da.
 
Jeg bøyer meg i støvet... Noen av dere har jo hatt en formidabel vektnedgang. Jeg er skikkelig imponert!!
 
Jeg bøyer meg i støvet... Noen av dere har jo hatt en formidabel vektnedgang. Jeg er skikkelig imponert!!

Tusen takk :D

Jeg veidde rundt 84-85 kg i juni. Gikk ned 2-3 kg frem til august. Da startet jeg målbevisst med økt trening og aktivitet og et sunt "vanlig" kosthold med fokus på mye grønt og lite sukker etc. Nå veier jeg i underkant av 65 kg og det føles nærmest uvirkelig men også fantastisk.
Fretex har fått mine gamle klær og nye er innkjøpt.

Denne følelsen fin damer - den unner jeg dere alle!!!
 
Tusen takk :D

Jeg veidde rundt 84-85 kg i juni. Gikk ned 2-3 kg frem til august. Da startet jeg målbevisst med økt trening og aktivitet og et sunt "vanlig" kosthold med fokus på mye grønt og lite sukker etc. Nå veier jeg i underkant av 65 kg og det føles nærmest uvirkelig men også fantastisk.
Fretex har fått mine gamle klær og nye er innkjøpt.

Denne følelsen fin damer - den unner jeg dere alle!!!
Kjempe bra:) kjenner jeg blir inspirert:)
 
Kjempe bra:) kjenner jeg blir inspirert:)

Flott om jeg kan inspirere!!!! Har prøvd å slanke meg mange ganger uten særlig hell. Denne gangen har det føltes annerledes og faktisk ikke vært såååå vanskelig.
Indre motivasjon og også motivasjon fra å være aktiv her på forumet har hjulpet meg frem tror jeg.
 
Back
Topp