Foss blør med mage smerter uke 13 :(

Men det er jo litt merkelig å få styrt blødning med magesmerter ut av den blå.... Det vill vell være ett mysterium. :p
 
Men det er jo litt merkelig å få styrt blødning med magesmerter ut av den blå.... Det vill vell være ett mysterium. :p
Ja, du kan så si ;) veldig merkelig at de ikke vil dobbelt sjekke, men må vel stole på de da.
Men følg magefølelsen din, den stemmer som regel alltid :)
 
Dårlig at du ikke får en ul! Jeg ville tatt en privat, selv om jeg tror alt er helt fint! Dersom det skulle vise seg at det ikke er det og du tar privat ul er det høyst kritikkverdig av sykehuset og ikke ta det alvorlig. Syns jeg du bør gå videre med!
 
Opplevde blødning i uke 12 for mange år siden, kom kjapt til hos fastlege, han sendte meg videre til en spesialist i kvinnemedisin dagen etterpå hvor jeg fikk ultralyd... du burde fått! Blødningene mine skyldtes morkaken, fikk beskjed om å gå hjem og legge meg og holde meg i ro en tid.
 
Huff synes dette høres så skummelt ut! Håper det går bra med begge to❤️❤️
 
Er ikke noe særlig artig dette, veit ikke helt hva jeg skal gjøre ❤ Men lar det gå noen dager, har fortsatt ikke noe dårlig følelse så det er vell ett godt tegn :)
 
Hvordan går det med deg? :)
 
Skal til legen rundt ett for å få henvisning til sykehuset. De ville ikke at jeg skulle gå slik. Krysser fingrene ❤
 
Skal til legen rundt ett for å få henvisning til sykehuset. De ville ikke at jeg skulle gå slik. Krysser fingrene ❤ Er helt utslitt av dette nå, blir fint å få ett svar..
Så bra du får henvisning. Blør du fortsatt brunt? Det er jo en psykisk belastning å ikke vite hva blødningen kommer av og om det er liv. Du kan jo ikke gå og vente helt til oul ❤ Masse lykke til, krysser fingrene for deg ❤
 
Så bra du får henvisning. Blør du fortsatt brunt? Det er jo en psykisk belastning å ikke vite hva blødningen kommer av og om det er liv. Du kan jo ikke gå og vente helt til oul ❤ Masse lykke til, krysser fingrene for deg ❤
Tusen hjertelig takk! ❤ Blør så vidt det er, og det er jo ett bra tegn!
Har en følelse på at alt er bra og at det er liv. Men jeg kan jo også ta feil og hvis hjertet skulle f.eks ha stoppet så kan jeg ikke gå i 1mnd.. Bra legen min har forståelse for dette !
 
Skal til legen rundt ett for å få henvisning til sykehuset. De ville ikke at jeg skulle gå slik. Krysser fingrene ❤ Er helt utslitt av dette nå, blir fint å få ett svar..
Så bra at du blir møtt og tatt hånd om :)
Krysser alt jeg har for at det skal gå bra :) :)
 
Skal til legen rundt ett for å få henvisning til sykehuset. De ville ikke at jeg skulle gå slik. Krysser fingrene ❤ Er helt utslitt av dette nå, blir fint å få ett svar..
Kommer litt brunt utflod her også, men er minimalt og ikke noe smerter.
 
Back
Topp