Drømmen om nummer to <3

Gratulerer med fin strek ❤
 
Gratulerer så mye :)
 
Rugedag 10, 15dpo

ImageUploadedByBV Forum1480705010.156098.jpg

Må vel snart begynne å tro at det virkelig er sant det jeg ser her!! Er jo bare helt utrolig! Langt igjen til mål, men ser ut til å være fin stigning på testene og det var det aldri forrige gang, da det ble oppdaget BO. Testene er allerede sterkere enn de var den gangen!
Har en digital med ukesindikator liggende, den skal jeg ta på tirsdag før jeg ringer klinikken som avtalt! Blir deilig å kunne ringe med gode nyheter for en gangs skyld!

I helga har jeg og vesla reist til mamman min! Vesla har vært hjemme fra barnehagen en uke nå og jeg er sliten! Hun var i bedre form og feberfri i går, så da tok vi sjansen på å reise. I kveld var feberen tilbake! Håper vi blir kvitt den før mandag når vi skal reise hjem! Sambo har arbeidshelg og julebord i helga, så henne hadde vi ikke sett uansett! Så nå skal mamma passe vesla og jeg sove, sove, hvile og sove litt til!
 
4+5 :) (litt skummelt å bytte tellemåte her)

Da har jeg endelig tatt mot til meg og ringt klinikken! Har alltid bare mailet med de pga min telefonskrekk, men i dag måtte jeg nesten ringe! Så herlig og endelig kunne ringe dem med gode nyheter! Var så godt å prate med sykepleieren, hørte hun ble veldig glad på vår vegne :)

Hadde håpet å rekke tul før jul, men ble i første uka i januar! Håper bare alt går bra frem til da!

Symptommessig begynner jeg å bli litt kvalm. Var i fin form i helga, bare trøtt, men i dag kjenner jeg kvalmen kommer snikende. Men det er faktisk helt greit, skal tåle alle de symptomer som kommer så lenge det går fint frem til august! Ellers er puppene ømme og vonde, og hjelpes så trøtt jeg er! Har sovet i hele natt, sov fra 10.30-12.30 og nå har jeg bare lyst til å sove igjen!

Veldig spent på hvordan det skal gå når jeg begynner på jobb igjen på torsdag! Full dag på jobb ++ (lengre arbeidsdag enn vanlig) og sambo har kveldsvakt så blir rett hjem og styre med vesla! Kommer nok til å stupe i seng så fort jeg får lagt henne!
 
5+0

Første dag på jobb i dag! Vært en tøff dag, to timer overtid i tillegg.

Nå er det natta her hjemme, stupte i senga 20.30!
 
5+3

Helga har vært preget av at jeg ikke eier energi, sover og sover og når jeg ikke sover drømmer jeg om å sove! Var ikke noe kvalm i går, men den er tilbake i dag!

Synes det er litt tungt med alt som skulle ha vært gjort nå før jul! Huset er ikke ferdig pynta, julegavene er ikke ferdig (bruker å være ferdig i god tid før desember), bruker å kose meg med julemusikk og innpakking, men nå orker jeg ingenting!! Stakar fruen som må gjøre alt for tida!
 
5+3

Helga har vært preget av at jeg ikke eier energi, sover og sover og når jeg ikke sover drømmer jeg om å sove! Var ikke noe kvalm i går, men den er tilbake i dag!

Synes det er litt tungt med alt som skulle ha vært gjort nå før jul! Huset er ikke ferdig pynta, julegavene er ikke ferdig (bruker å være ferdig i god tid før desember), bruker å kose meg med julemusikk og innpakking, men nå orker jeg ingenting!! Stakar fruen som må gjøre alt for tida!

:) Førjulsstress og gravidutslått passer ikke sammen! Senk forventningene dine til hva du skal greie. Håper samboeren din har litt ekstra energi for dere begge :)
 
6+4

Faen... alt har virket så greit, trøtt, kvalm, vonde bryst... og så i kveld! Blod på papiret, friskt blod!! Faen!!! Knust akkurat nå, mista helt trua! Får ringe klinikken i morgen tidlig, heldigvis noen dager til de tar juleferie!
 
6+4

Faen... alt har virket så greit, trøtt, kvalm, vonde bryst... og så i kveld! Blod på papiret, friskt blod!! Faen!!! Knust akkurat nå, mista helt trua! Får ringe klinikken i morgen tidlig, heldigvis noen dager til de tar juleferie!
Huff, håper det er uskyldig. Mange som blør litt ila de første 12 ukene [emoji173]️
 
6+4

Faen... alt har virket så greit, trøtt, kvalm, vonde bryst... og så i kveld! Blod på papiret, friskt blod!! Faen!!! Knust akkurat nå, mista helt trua! Får ringe klinikken i morgen tidlig, heldigvis noen dager til de tar juleferie!

Uff:/ hvor langt er du? det er helt grusomt å ha! Tro meg! Har hatt småblødninger siden uke 3+5, men jeg fikk se bankende hjerte i dag 7+0:) så det kan være normalt:) kun 20% av de som blør mister! Det er ikke så mange!
 
Huff, så skummelt.. :( håper at det er helt uskyldig!! [emoji173]
 
6+5

Har ikke blødd mer i natt, men murrer en del i dag. Snakket med den fantastiske sykepleieren på klinikken, og hun mente det ikke var noen vits å ta blodprøve i dag, for den ville være høy uansett. Legen min har ferie, men skulle komme innom i dag så hun skulle høre om hun kunne smette meg inn allikevel så jeg slipper å gå i uvisshet hele jula.. håper jeg får sove litt før hun ringer, har ikke sovet mye i natt!
 
6+4

Faen... alt har virket så greit, trøtt, kvalm, vonde bryst... og så i kveld! Blod på papiret, friskt blod!! Faen!!! Knust akkurat nå, mista helt trua! Får ringe klinikken i morgen tidlig, heldigvis noen dager til de tar juleferie!
Uff, håper virkelig dette bare er ei uskyldig blødning [emoji173] Tenker på deg!
 
Oppdatering

Fikk komme inn til flotte legen, selv om hun hadde ferie!

Der fikk vi se en liten spire på 6,3mm med bankende hjerte, fantastisk å høre hjertelyd!

Legen var veldig fornøyd, hun kunne ikke se noen plass jeg blør fra på ultralyden i allefall, plommesekken var så stor som den skal være, lille spire var så stor som den skal være og hjertefrekvensen var som den skal være!

Etter å ha fått senket skuldrene, spist middag og sovet gikk jeg på do nå i kveld. Har ikke kommet noe blod i hele dag eller natt til i dag, men nå i kveld kom det litt lyserosa slim og så har det kommet litt brun utflod. Har også litt smerter nå i kveld. Ringte jo jobb rett etter legetimen i dag og sa at jeg kommer i morgen, gjett om jeg angrer nå! Skal ha tidligvakt, så jeg må komme og åpne, men kommer nok til å ringe fastlegen og høre om sykemelding i morgen. Klarer ikke ta meg av barna så lenge dette holder på sånn... var så positiv etter legen i dag, nå er jeg redd det ikke går veien allikevel... har time til ny ultralyd 2. Januar, den bar avtalt fra før.. håper vi kommer oss så langt!
 
Dette tror jeg går bra, har hørt mange som blør litt. Stol på legen din, og prøv å ta det rolig :) Skjønner godt at du ikke orker jobb når det er sånn. Håper du får en fin jul![emoji4]

Et helt annet spørsmål, hvordan flytter man dagboken sin? [emoji4] [emoji173]️
 
Dette tror jeg går bra, har hørt mange som blør litt. Stol på legen din, og prøv å ta det rolig :) Skjønner godt at du ikke orker jobb når det er sånn. Håper du får en fin jul![emoji4]

Et helt annet spørsmål, hvordan flytter man dagboken sin? [emoji4] [emoji173]️

Håper virkelig at det går bra, vært en lang vei å komme seg hit, vil ikke at den skal ende allerede!! Håper virkelig det blir en fin jul!!

Jeg sendte mld til moderator om å flytte dagboka jeg :)

God jul til deg også :)
 
Back
Topp