Vogn :)

Sikler på Bugaboo altså. Må bare ut i butikk og titte og trille og se hva sambo sier. Og så er spørsmålet donkey eller cameleon eller buffalo...
Hadde en Bugaboo Buffalo sist.. veldig fornøyd med den :) fungerte i skogen, i snøen, på vei, grus og butikken :) rettogslett prima vogn!!!
 
Tror det blir emmaljunga viking søskenvogn ❤ Ville egentlig ha bugabol men føler absolutt alle har de :p Var i sverige for ikke så lenge siden krydde kunn av bugaboo vogner :p
 
Anbefaler å vente lengst mulig for dere som kjøper ny vogn. Noen butikker gir garanti fra termin, men som regel er det 2 års garanti fra kjøpsdato. :)
 
Har lyst på en Stokke trailz, dyr men fin og byr på mange smarte løsninger :) Dette blir min første vogn så snakker ikke av erfaring!
 
Jeg har begynt å vurdere en TFK Joggster twist lite. Med multi x bag.
Synes ikke den er så pen. men veldig funksjonell
Har selv TFK med multi-x bag. Kan ikke skryte nok av den. Bra med svinghjul som kan låses. Håndbrems er uvurderlig! Tar relativt liten plass sammenslått. Bagen kan brukes på mange måter og lenge siden man kan justere rygg og fotende. Minus er kalesjen som er litt for kort. Løses med ekstra solskjerm om sommeren.
 
Har selv TFK med multi-x bag. Kan ikke skryte nok av den. Bra med svinghjul som kan låses. Håndbrems er uvurderlig! Tar relativt liten plass sammenslått. Bagen kan brukes på mange måter og lenge siden man kan justere rygg og fotende. Minus er kalesjen som er litt for kort. Løses med ekstra solskjerm om sommeren.
Så synd kalesjen er for kort når jeg skal ha sommerbaby. Men kan man kanskje bruke parasoll? Er ikke så fan av de ekstra solskjermene, ikke så pent og så ser man jo ikke babyen.
 
Så synd kalesjen er for kort når jeg skal ha sommerbaby. Men kan man kanskje bruke parasoll? Er ikke så fan av de ekstra solskjermene, ikke så pent og så ser man jo ikke babyen.
Det er veldig praktisk om sommeren, da. Et must, syns jeg. Hvis babyen bare sover gjør det ikke noe om man ikke ser hele tiden. Må skjerme for sola når de har lite klær på. Og sola kommer fra alle sider når man triller, så da må du justere paraplyen konstant. Ikke pent, men veldig praktisk med den solskjermen.
 
Ops, plutselig har jeg kjøpt vogn! Dukket opp et veldig godt tilbud og jeg måtte bare benytte meg av det selv om jeg bare var 9+0! :p Det ble Emmaljunga Duo Edge! :)
Den Happy sheep eller?
 
Ops, plutselig har jeg kjøpt vogn! Dukket opp et veldig godt tilbud og jeg måtte bare benytte meg av det selv om jeg bare var 9+0! :p Det ble Emmaljunga Duo Edge! :)

Har du kjøpt brukt, eller har du funnet den på tilbud et sted?
 
Har selv TFK med multi-x bag. Kan ikke skryte nok av den. Bra med svinghjul som kan låses. Håndbrems er uvurderlig! Tar relativt liten plass sammenslått. Bagen kan brukes på mange måter og lenge siden man kan justere rygg og fotende. Minus er kalesjen som er litt for kort. Løses med ekstra solskjerm om sommeren.
Jeg har fått tilbud om en brukt TFK sportsvogn som knapt er brukt, og ei annen venninne gir bort multi bagen. Helt enig i at den ikke ser så pen ut men ser det praktiske med den!
 
Jeg har fått tilbud om en brukt TFK sportsvogn som knapt er brukt, og ei annen venninne gir bort multi bagen. Helt enig i at den ikke ser så pen ut men ser det praktiske med den!
Da jeg skulle kjøpe vogn ville jeg ikke ha TFK fordi jeg ikke syns den var så fin som andre jeg hadde sett på. Endte opp med den likevel da det var den som passet best til vårt bruk, og har ikke angret et sekund! Jeg har en kusine som også har TFK. Hun hadde multi bagen så jeg fikk låne den i overgangen fra bag til sportsdel. Så fornøyd!
 
Da jeg skulle kjøpe vogn ville jeg ikke ha TFK fordi jeg ikke syns den var så fin som andre jeg hadde sett på. Endte opp med den likevel da det var den som passet best til vårt bruk, og har ikke angret et sekund! Jeg har en kusine som også har TFK. Hun hadde multi bagen så jeg fikk låne den i overgangen fra bag til sportsdel. Så fornøyd!
Kult! Ikke i tvil om at det er rette vogna for oss! Og det fine er at ingen av de har hast med å kvitte seg med vogna så om det ikke blir baby av dette så slipper jeg å kvitte meg med vogn. Elsker vogner!!!
 
Åh neeei... dumme meg gikk inn i en butikk og begynte å kikke på Stokke trailz og har forelsket meg(særlig i bagen) totalt!!! Syns fortsatt sittedelen ser teit og upraktisk ut. Mannen var litt for stor i kjeften. Jeg sa det var praktisk å kjøpe billigbil brukt siden dette er siste. Fikk til svar at denne lille attpåklatten skulle ikke ha noe drit. Denne skal visst skjemmes bort! Fortalte om Stokke vogna nå etter en liten uke og da har pipa fått en annen lyd... blir spennende å se hva vi ender opp med! TFK eller Stokke!
 
Jeg har falt helt for emmaljunga mondial deluxe jeg! <3 hadde emmaljunga Edge duo sist og var kjempefornøyd!
Syns denne er så nydelig <3ImageUploadedByBV Forum1480404110.641055.jpg
 
Jeg var innom vognbutikken på impuls i dag, og sikler på denne etter litt prøvetrilling! Emmaljunga Edge Duo Lounge Grey med deluxe understell. Så fin!! Om mannen er enig, blir det denne!
 

Vedlegg

  • Screenshot_2017-01-03-14-50-49.png
    Screenshot_2017-01-03-14-50-49.png
    374,8 KB · Visninger: 83
Back
Topp