Avstemming: navn på skjult forum

Hva skal vi kalle vårt skjulte forum?

  • Juliskattene 2017

    Votes: 3 5,8%
  • Midtsommersdrømmene 2017

    Votes: 4 7,7%
  • Sommerlykken 2017

    Votes: 3 5,8%
  • Sommerskatter 2017

    Votes: 1 1,9%
  • Julispirene 2017

    Votes: 1 1,9%
  • Julibarna 2017

    Votes: 17 32,7%
  • Julilykke 2017

    Votes: 1 1,9%
  • Julibaluba 2017

    Votes: 22 42,3%
  • Sommergaven 2017

    Votes: 0 0,0%

  • Antall som har svart
    52
Vi har nok innlegg nå :) ja skal vi si en uke da? Hvordan skal det annonseres på en måte så alle får det med seg? Er mange som ikke orker logge inn for å stemme, da får de jo ikke deltatt i avgjørelsen


Og den uka er gått? :) så da er vell navnet klart? er vell bare å kjøre på så vi får forumet? :)
 
Og den uka er gått? :) så da er vell navnet klart? er vell bare å kjøre på så vi får forumet? :)
Beklager, har vært bortreist! Navnet er klart og jeg skal komme meg ajour med alle meldinger senere ikveld :)
 
Takk for tilliten da :p Har jo gjort en særdeles dårlig jobb de siste dagene med å være totalt fraværende, men er ikke så lett å bruke energi her når man er dårlig :p Får prøve å ta det igjen i de gode øyeblikkene. Da melder jeg ifra :)

Ikke tenk på det snuppa. Over halvparten av oss er dårlige her så her får du bare medfølelse ❤️ ikke tenk at du gjør en dårlig jobb, den jobben du har gjort til nå er helt super. Stor klem til deg
 
Ikke tenk på det snuppa. Over halvparten av oss er dårlige her så her får du bare medfølelse ❤️ ikke tenk at du gjør en dårlig jobb, den jobben du har gjort til nå er helt super. Stor klem til deg
Takk, så hyggelig :)
 
Back
Topp