Ønsket om nummer 2

Vet ikke enda ;p sluttet på pillene på tirsdag, så venter på el eller blødning. :) får el tester på mandag vil jeg tro så skal ta noen tester å se om det stiger eller synker. Men trur jeg har el nå i helga ut fra slim, men usikker :)
Jeg tok el tester denne syklusen :) ser ut til å ha virka :p
 
Ja, blir lettere å være sikker på at man var el :) brukte el tester da jeg ble gravid med snuppa :)
Ja. Aldri brukt det før. Men fikk en superpositiv, en positiv og så negativ. Regna med som dpo dagen etter negativ :p og det kan jo stemme godt med positiv test :p
 
Ja. Aldri brukt det før. Men fikk en superpositiv, en positiv og så negativ. Regna med som dpo dagen etter negativ :p og det kan jo stemme godt med positiv test :p
Stemmer det :) artig at det klaffet så bra og ikke minst fort da :)
 
Ny test idag. Veldig sterk strek, så er iallefall gravid :p
3+6 idag mener jeg :) ikm imorgen

aaede42eed0ecca9049dd9ee072c1e0e
 
Fridagen idag ble brukt til sying :) en ny genser til jenta ble resultatet :)
0c623dffb212b6a0c4dabaf83f882e1f
 
4+2 idag :)

Måtte ta ny test idag. Håpa på 3+. Men er nok for tidlig for det :p

Ellers tar jeg de to siste ukene fri fra jobb. Er ferdig med oppsigelsestiden min 14 desember. Kjenner det skal bli utrolig deilig å ta en siesta og nyte jula med fri før hardkjør på nyjobben :)

b79c9c4592817b63dfb861d785b48a36
 
Da har jeg fått flytta dagboka mi inn på august 2017 forumet.

Håper på at denne spira holder seg inne helt til august kommer ;) mitt største ønske er nemlig overtid :p hahha
 
Uff. For en dag. I dårlig form, og drev å leka med jenta mi mens mannen brøyter ute.

Mens hun leker fint, tenkte jeg å gå i kjellern og hente arbeidsklærne mine som var rene i vaskemaskinen. Ender opp med å skli på andre trinn og faller på rumpa ned hver eneste trinn i hele forbanna trappa. Hard som den er. Flyr ned i ei forrykende fart, og nå er jeg gul og blå :( og halebeinet mitt er særdeles vondt :(
 
Så kvalm...så kvalm... 5+1 idag og føler meg rett og slett utmattet og kvalm. Livredd spyinga tar meg nå ...det er det eneste jeg vil unngå :(
 
Trøtt.no!!!

Er bare 5+4 idag. Men fysj så trøtt. Har sovet 2x2.5 timer på dagtid i tillegg til 8 timer på natt.. mer enn ungen min på 1.5 totalt sover ila en dag [emoji14]

Gleder meg til trøttheten forsvinner og jeg fungerer. Har mannen hjemme hver helg heldigivis så han var med henne da jeg sovna på sofaen. Men får likevel dårlig samvittighet når jeg sovner mens hun er våken :(
 
5+5 idag.. og friskt blod på papiret etter noen mensenkrampelignende tak i morges. Begynner å tro dette ikke går veien likevel.
 
5+5 idag.. og friskt blod på papiret etter noen mensenkrampelignende tak i morges. Begynner å tro dette ikke går veien likevel.

Er det mye blod? Er mange som opplever blødninger, så håper dette bare et en uskyldig blødning. Sender deg en klem ❤
 
Back
Topp