Ønsket om nummer 2

Måtte hjem fra jobben idag 2 timer før vakta var ferdig. Jeg er ødelagt og syk. Kjennes faktisk ut som enten ny infeksjon som sist eller influensa.

Og så skal jeg pp julebord imorgen med jobben jeg starter i 2 januar... yeeey. Bli frisk :(
 
10 dpo. Nest siste er morgentest.
Aller nederste er nå nettopp.

8 dpo
9 dpo morgen
9 dpo kveld
10 dpo morgen
10 dpo ettermiddag

Hva tror dere?

1b0251aae203e01de643be78ded9183f

Siste er tatt da det var gått ca 3 minutte
Testa en strimmel med dyppe i vann. Den ble og forble blenda :p
 
Har tatt denne testen forrige mnd og. Og 7dpp. Og 6dpo :p da var de blanke. Men kan prøve ikveld med vann da og. Samme batch med tester brukt hele veien
Du trenger ikke ta en teste- test ;) Jeg så den siste din og Du ER Gravid! :)) ❤ Gratulerer!
 
Du trenger ikke ta en teste- test ;) Jeg så den siste din og Du ER Gravid! :)) ❤ Gratulerer!
Hvisker litt forsiktig takk ❤ men stoler ikke på det før jeg får sett gjennom en digital :p aldri testa så her tidlig før, og aldri testa over flere dager. Sist var det to tester fordi jeg hadde 2pk og var uke8 :p

Meeeen.... da er vel du og gravid? ;)
 
Jeg sier gratulerer <3 Du er gravid ja! :D
 
Jeg sier gratulerer <3 Du er gravid ja! :D
Oj... ehm takk?:p jeg tror jeg er litt i sjokk... vi starta prøvinga for knappe mnd siden. Vet vi bomma på el forrige mnd ettersom jeg testa denne mnd og den appen mi stemmer overhodet ikke ned når el er. :p så reelt pp1... og treff.. med el tester..

Forrige tok 3 år.. dermed enda skeptisk. Jeg skal tro dere når digital slår ut!:p
 
Hvisker litt forsiktig takk ❤ men stoler ikke på det før jeg får sett gjennom en digital :p aldri testa så her tidlig før, og aldri testa over flere dager. Sist var det to tester fordi jeg hadde 2pk og var uke8 :p

Meeeen.... da er vel du og gravid? ;)
Joda, jeg er gravid jeg også! Men jeg har litt lav stigning foreløpig så jeg tør ikke helt håpe på at det varer enda. :)
 
Joda, jeg er gravid jeg også! Men jeg har litt lav stigning foreløpig så jeg tør ikke helt håpe på at det varer enda. :)
Tør ikke heller håpe det holder hele veien :p må se digital først. Og økning videre. Skal du ta digital?
 
Tør ikke heller håpe det holder hele veien :p må se digital først. Og økning videre. Skal du ta digital?
Ja, jeg håper jeg får de i posten i morra :) Bestilte to, og tar nok den ene på søndag dersom testene øker på i styrke. Om ikke så lar jeg være. Jeg hadde en kjemisk graviditet for to pp siden, og da svidde jeg av hele tre (!!!) digitale :-O Skulle fulgt med en rådgiver i de pakningene der :p
 
Ja, jeg håper jeg får de i posten i morra :) Bestilte to, og tar nok den ene på søndag dersom testene øker på i styrke. Om ikke så lar jeg være. Jeg hadde en kjemisk graviditet for to pp siden, og da svidde jeg av hele tre (!!!) digitale :-O Skulle fulgt med en rådgiver i de pakningene der :p
Vi har besluttet å kjøpe en 2 pk imorgen. Men skal virkelig prøve å spare den til mandag :p ikm blir vel tirsdag 29. Så reelt burde jeg vel ta da :p
 
Vi har besluttet å kjøpe en 2 pk imorgen. Men skal virkelig prøve å spare den til mandag :p ikm blir vel tirsdag 29. Så reelt burde jeg vel ta da :p
Du får velge den pakken med rådgiver i :p Litt dyrere, men så sparer man reelt sett på det ved å ikke ta testen for tidlig :p :'-)
 
Du får velge den pakken med rådgiver i :p Litt dyrere, men så sparer man reelt sett på det ved å ikke ta testen for tidlig :p :'-)
Hahah skal holde utkikk etter den pakken på apoteket hahaha :p
 
11 dpo. Kjøpte digital idag. To stykker. Planlagt å ta en mandag og en tirsdag da ikm er tirsdag. Men sprakk idag og tok den med en gang jeg kom hjem :p

49e41c8eb973febb33c09e2c8548b233

Nederste er fra idag. På samme urin tok jeg digital.

8db1f9860f250847982d275d90668e51


Så da har jeg ført meg opp på terminforumet august 2017.

Håpet denne ganger er at jeg klarer å gå til termin, og faktisk får et augustbarn. LJ skulle vært augustjente,men kom prematur tidlig i juli. Denne gangen vil jeg gå til termin ❤
 
Når er ikm for deg? :D
Vet ikke enda ;p sluttet på pillene på tirsdag, så venter på el eller blødning. :) får el tester på mandag vil jeg tro så skal ta noen tester å se om det stiger eller synker. Men trur jeg har el nå i helga ut fra slim, men usikker :)
 
Back
Topp