Ønsket om nummer 2

Ja. Kosedag føls bare ikke som rette ordet når man hadde 51 minutter søvn totalt ifølge armklokka :p men fått sove en time nå da :) men klartr ikke sende henne i bhg slik hun var inatt og imorges. Og så var vi alle fordi utslitt :p

Hehe neida, det er vel ikke så fredelig og kosete som jeg ser for meg :p godt å ikke være på jobb da da :)
 
Hehe neida, det er vel ikke så fredelig og kosete som jeg ser for meg :p godt å ikke være på jobb da da :)
Hehe. Så sliten som jeg er for tiden, knakk jeg faktisk sammen hos min lege idag :p hadde legetime selv etter hennes time. Så faren tok hjemme hjem og de la seg til å sove, mens jeg var innom min.

Jeg har en alvorlig lavt D vitamin nivå. Alle andre nivå er tipp topp, men d vitamin har rast. Noe som gir meg enorme smerter i kropp og ekstremt utmatta hele tiden. Så sånn sett, veldig greit å være hjemme fra jobb :p vi ble enige om at jeg kunne doble dosen min med d vitamin. For å booste det hele. Og t nye prøver om en måned
 
Blir spennende å følge deg!:) Har selv ei på 19mnd hjemme, og er i pp2:)
Så gøy du vil følge :) har du dagbok her inne? :)

Hvor er du i din syklus nå da? Har du troen denne mnd for at det klaffer? :)
 
8dpo idag. Frister å teste, men for tidlig enda.

Ellers måtte jeg hente LJ fra bhg da hun var blitt syk med feber.

Puppene er enda ømme som pokker, men det er vanlig pms symtom hos meg :p ellers kjenner jeg omtrent ingen symptomer :p
 
Så gøy du vil følge :) har du dagbok her inne? :)

Hvor er du i din syklus nå da? Har du troen denne mnd for at det klaffer? :)
Jeg har dagbok, den heter "augustbaby":)
Jeg er Indahl på CD 54 og 18 dager over IKM, og fikk mensen i dag. Har bare ventet på at ting skal stabilisere seg. Så nå håper jeg at tanta stikker kjapt avgårde igjen, så kan det prøves :)
 
Jeg har dagbok, den heter "augustbaby":)
Jeg er Indahl på CD 54 og 18 dager over IKM, og fikk mensen i dag. Har bare ventet på at ting skal stabilisere seg. Så nå håper jeg at tanta stikker kjapt avgårde igjen, så kan det prøves :)
Hva betyr CD 54? Kan ikke alle begrepene :p

Håper tanta stikker kjapt :D
 
Woho, heier på deg! :D Krysser fingrene for at det blir spire her snart ;D
 
Woho, heier på deg! :D Krysser fingrene for at det blir spire her snart ;D
Tusen takk :) 9dpo test ble blenda.:p men vet du.. det går faktisl helt fint! jeg fikk drømmejobben på mandag, julebord med min nye jobb på lørdag og det er helt ok om det ikke klaffer :)
 
Tusen takk :) 9dpo test ble blenda.:p men vet du.. det går faktisl helt fint! jeg fikk drømmejobben på mandag, julebord med min nye jobb på lørdag og det er helt ok om det ikke klaffer :)
Bra du tar det så fint :) kanskje vi kan jakte septemberspire sammen da
 
9dpo...

Tok en test før jobb. Blenda. Som jeg nevnte tidligere. For jeg sjekka den vel aldri mer enn rett etter den var tissa på :p

8 timer senere er det rosa strek. Når den har kommet vet jeg ikke .. men den er rosa.

Jeg tok en ny nå. Men utvanna urin. Tissa på jobb kl 2310. Så bare en halvtime siden. Klarte å skvise ut nok til å teste nå.

5 minutt er gått. ...


Jeg ser svak rosa strek...
 
9dpo...

Tok en test før jobb. Blenda. Som jeg nevnte tidligere. For jeg sjekka den vel aldri mer enn rett etter den var tissa på :p

8 timer senere er det rosa strek. Når den har kommet vet jeg ikke .. men den er rosa.

Jeg tok en ny nå. Men utvanna urin. Tissa på jobb kl 2310. Så bare en halvtime siden. Klarte å skvise ut nok til å teste nå.

5 minutt er gått. ...


Jeg ser svak rosa strek...
0c0e70a1ba12f402cc5e224af1f98dcf
6d0a2476ad7f190a71bc01c8ad4c2027
 
Bra du tar det så fint :) kanskje vi kan jakte septemberspire sammen da
Jada. Jeg tenker det tar tid. Men tok enda en test imorges, og sval strek etter 5 min. Samme som de to igår. Men regner med det er skyggestrek. Ettersom streken er like sterk/svak på konsentrert som ikke konsentrert urin. Fortsetter å teste, men tipper vi jakter septemberspirer sammen ;)
 
Ser nå ut som babystrek det der :)
Har så følelse det er skyggestrek. Siden streken er like sterk eller svak uansett om det var morgenurin eller kveld (hvorpå jeg hadde tissa halvtime før)
 
Har så følelse det er skyggestrek. Siden streken er like sterk eller svak uansett om det var morgenurin eller kveld (hvorpå jeg hadde tissa halvtime før)
Har du flere tester? Jeg skal dyppe en test i vann etterpå bare for å sjekke om den gir utslag da også.
 
Jada. Jeg tenker det tar tid. Men tok enda en test imorges, og sval strek etter 5 min. Samme som de to igår. Men regner med det er skyggestrek. Ettersom streken er like sterk/svak på konsentrert som ikke konsentrert urin. Fortsetter å teste, men tipper vi jakter septemberspirer sammen ;)
Ser ut som en babystrek det du har fått der :) så en test idag burde være sterkere <3 aldri opplevd å få slik test uten å ha spire på gang :) blir spennende å se!!! :)
 
Ser ut som en babystrek det du har fått der :) så en test idag burde være sterkere <3 aldri opplevd å få slik test uten å ha spire på gang :) blir spennende å se!!! :)
Morgen testen var lik som igår kveld. Kanskje jeg tar en ny i morgen tidlig for å se om det er sterkere. :) innbult gravid nå på jobb. Vondt i magen og korsrygg. Og småuggen hele tiden. Hahha :p
 
Har du flere tester? Jeg skal dyppe en test i vann etterpå bare for å sjekke om den gir utslag da også.
Har tatt denne testen forrige mnd og. Og 7dpp. Og 6dpo :p da var de blanke. Men kan prøve ikveld med vann da og. Samme batch med tester brukt hele veien
 
Back
Topp