Blødning

Lykke til imorgen! Krysser alt jeg har ❤
 
Takk alle sammen!!


Trooor blødningen har avtatt litt nå!
Passer sååå dårlig med besøk av svigers helt til mandag.. :/
 
Takk alle sammen!!


Trooor blødningen har avtatt litt nå!
Passer sååå dårlig med besøk av svigers helt til mandag.. :/

Håper du får se en liten skatt i morra!
Vet svigers at du er gravid? Kanskje de kunne vært til litt ekstra støtte og hjulpe litt til. Men skjønner godt at d passe dårlig at de er der!
 
Legen kunne ikke si noe sikkert men jeg blødde såpass mye at hun trodde det var en spontan abort. Jeg skal på undersøkelsen på gynekologisk poliklinikk i morgen for å ta ul.

Jeg blør Ca like mye enda IG det er en del koagler. Fremdeles ingen smerter så jeg har fortsatt et lite håp..
Lykke til ❤️ krysser fingrer og tær For deg :)
 
Helt sant :) jeg lytta til kroppen å bodde på sofaen, uansett hvor kjedelig det var :p masse lykke til med ruginga ❤️
:) hvor langt er du på vei nå? :) jeg prøvde meg en tur på Rema iste , der besvimte jeg :wacky: blodtrykksfall sikkert , var skikkelig flaut.. en mann kom å plukka meg opp :p :dead: skal ligge stille resten av uken å hele neste uke :)
 
:) hvor langt er du på vei nå? :) jeg prøvde meg en tur på Rema iste , der besvimte jeg :wacky: blodtrykksfall sikkert , var skikkelig flaut.. en mann kom å plukka meg opp :p :dead: skal ligge stille resten av uken å hele neste uke :)

12 uker i dag :D du da? Ååh shit, skal ikke tulle med blodtrykksfall altså :p lykke til på sofaen resten av uka da :D
 
UL viste at spontan aborten var allerede komplett. Livmoren min innholdet kun små rester av et svangerskap :( hun kunne ikke si noe om når spiren sluttet å vokse siden det ikke var noe å se :(

Jeg er selvfølgelig kjempe lei meg og skuffet. Det er ikke lett å bearbeide alt når svigerforeldre er her heller.

Akkurat nå prøver jeg å fokusere på at jeg allerede har en liten gutt og at jeg vet jeg lett kan bli gravid!

Lykke til alle sammen!!! Det å bli mamma er virkelig det beste som kan skje. Når du tror at du ikke kan bli enda mer glad i og knyttet til babyen din, så blir du enda mer glad i og knyttet til den lille ❤️❤️Dere går en fantastisk tid i møte.


Nå skal jeg prøve å nyte advent og jul så blir vi prøvere igjen etter nyttår :)
 
Åh nei, det var trist å høre! Håper du klarer å ha fokus på en fin og rolig jul framover! Lykke til videre!
 
Så utrolig trist :( mange varme klemmer sendes din vei
 
Mange klemmer til deg ❤ Ta vare på hverandre, og lykke til med prøvingen når den begynner ❤
 
Back
Topp