Drømmen om nummer to <3

Hey, enda mer fylleangst! Buksa nede og greier! Hahaha! Bra det var flere folk i rommet! Irriterer meg at jeg ikke husker noe, syns jo sånt er så spennende!!!

Ja, må det bare bli god befruktning og at mange deler seg fremover nå! Virker som en evighet til tirsdag!!

Ja, det var jo litt synd hvis du gikk glipp av all moroa da... Syns jo selv at uttaket var veldig fascinerende :)

Oi! De skal dyrke til blasto altså? Så gøy! Hvor hører dere til igjen?
 
Ja, det var jo litt synd hvis du gikk glipp av all moroa da... Syns jo selv at uttaket var veldig fascinerende :)

Oi! De skal dyrke til blasto altså? Så gøy! Hvor hører dere til igjen?
Ja, hadde gleda meg litt til å se hva som skjer osv, regna med hun forklarte litt under veis!Men det er helt borte, aner ikke hvor lang tid det tok en gang!

Jepp, skal visst det! Tror de bruker å gjøre det! Når jeg fikk time til uttak sto det på samme brev når vi skulle til innsett.. Hører til på spiren! Helt fantastisk plass med nydelige folk!
 
Ja, hadde gleda meg litt til å se hva som skjer osv, regna med hun forklarte litt under veis!Men det er helt borte, aner ikke hvor lang tid det tok en gang!

Jepp, skal visst det! Tror de bruker å gjøre det! Når jeg fikk time til uttak sto det på samme brev når vi skulle til innsett.. Hører til på spiren! Helt fantastisk plass med nydelige folk!

Kjempegøy altså. Har stor tro på blasto! :)
Vanligere at de dyrker 5 dager i det private enn det offentlige, så regnet med dere var privat når jeg så det ja ;)
 
Gratulerer med vel overstått uttak! Håper på god befruktning :)
 
Gratulerer så mye :)
 
SMS mottatt, takk og pris for at den kom tidlig så jeg slapp å vente så lenge på verdens viktigste SMS!

Resultat: åtte egg er befruktet! Jippi!!

Veldig fornøyd! Nå må de bare kose seg i embryoscopet og dele seg fint i løpet av helga! Kan senke skuldrene et lite hakk nå!

Natta har vært grei, måtte ta paralgin forte to ganger i går, tok en rett før jeg la meg, og har sovet greit! Ikke så vondt i dag, bare stiv og øm! Så i dag holder det med den deilige risposen fruen kjøpte til meg på tur hjem fra klinikken i går!
 
Jippi :D Kjempebra resultat!!

Nå starter de lange dagene mot tirsdag :nailbiting:
 
Da har vi overlevd å være "tobarnsforeldre" ei natt.. passet tantebarn på 6mnd i natt.. hun var som en drøm, men var ganske tøft psykisk!!

Håper det fortsatt går fint med eggene våre!!

Ellers er formen bare sånn passe! Sykepleieren fikk nok rett ang lutinus, kvalmen er fortsatt til stede :( er også ganske oppblåst og er ganske øm i magen... Men går stadig bedre med den biten!

Prøver meg en tur ut av huset i dag :)
 
Dagen i dag er blitt brukt til soving, soving og soving! Formen er ikke noe særlig så det har vært veldig godt!! Fruen har dratt på kveldsvakt, så vesla og jeg er alene i ettermiddag, og da er det greit å ha ladet opp batteriene skikkelig før jeg henter henne!

Har ikke klart å tenke på så mye annet en eggene i helga, har de delt seg? Er det noen som fortsatt funker? Osv! Fikk melding fra klinikken mens jeg sov med litt info om morgendagen og de ønsket oss velkommen, så da er det i allefall et som fortsatt funker!! Ekstremt spent på morgendagen, og veldig glad jeg ikke skal ha noe "dop" i morgen, for synes det er veldig kjedelig og ubehagelig at jeg ikke husker noen ting fra uttaket!!

Kanskje blir jeg ruger i morgen!! Juhu!!
 
Sender deg gode vibber og mange lykkeønskninger for morgendagen :D
 
Fikk mld fra klinikken i ettermiddag, de fleste embryoene utvikler seg fint!! Vet ikke hva det vil si ang antall, men da blir det nok innsett i morgen!
 
Fikk mld fra klinikken i ettermiddag, de fleste embryoene utvikler seg fint!! Vet ikke hva det vil si ang antall, men da blir det nok innsett i morgen!

Herlig!! Det høres ut som du kan få både i rugekassa og i fryseboksen da :D
 
Endelig ruger!! :D

Av de åtte som ble befruktet ble et perfekt blastocyst satt inn og 6 (!!!!) puttet i fryseboksen!!

Er så lykkelig og glad nå! Nå er det bare å vente,vente og håpe!!!!

Ble sykemeldt i rugetida, så nå kan jeg og kvalmen min holde sofaen og sove så mye jeg orker fremover!
 
Dette er så supre resultater altså :)

Tenk å ha seks blastoer på frys liksom :woot:

Gratulerer igjen!
 
Dette er så supre resultater altså :)

Tenk å ha seks blastoer på frys liksom :woot:

Gratulerer igjen!

Takk!! Er superfornøyd! Hadde ikke drømt om et sånt resultat! De var superhappy på klinikken også! Nå må bare lille spire feste seg og holde seg det :)
 
Så fantastisk, heldige deg!! :) dette må da holde til en liten søskenflokk :D Gratulerer som ruger ❤
 
Rugedag 2 snart over! 7dpo!

Denne har ikke gått like sakte som dagen i går, har hatt litt jeg har måttet gjøre i dag! Og det kjennes på formen! Kvalmen var ikke så aller verst i går, men i dag er den ille igjen! :(
Først måtte jeg levere i bhg, så var innom jobb med sykemeldingen og så måtte jeg handle. Rakk en time søvn og litt mat, før jeg måtte hente i bhg og så møte min bror som skulle hjelpe oss med å kjøpe og sette inn ny do. Så var det å få vesla i seng! Sambo går bare doble skift for tida, så ikke mye hjelp her hjemme! Nå har jeg kollapsa på sofaen og blir her til jeg orker å gå å legge meg!
Ser ikke så veldig frem til i morgen, da er bhg til vesla stengt pga planleggingsdag! Vanligvis gleder jeg meg til å være sammen med henne hele dagen, men ser litt mørkt på det med denne formen! :(
*dagens lille utblåsning*
 
Back
Topp