Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi vi ønsker at dere skal bruke hele forumet, og ikke bare generelt. Det er like enkelt å bruke underforumeneSyns det er greit at tråder flyttes etterhvert som de er pratet ut, men ser ikke hvorfor de ikke kan ligge her når det er her folk er og man får svar i trådene?
Er jo ikke så lenge siden moderatorene startet juletråder på generell (har de sluttet?) over en lav sko så det et vel ikke så rart om andre gjør det også?
Jeg har abb på høytider og bruker det aktivt. Og synes man får gode nok svar der.
Vet at dere flyttet trådene sånn, men det er lett at mange tenker at når moderatorene starter dem her, så er det sånn man gjør det.Fordi vi ønsker at dere skal bruke hele forumet, og ikke bare generelt. Det er like enkelt å bruke underforumene![]()
Ja, vi postet noen her, og flyttet de med vidresendingslink for å dra dere over til Høytider.
Fordi vi ønsker at dere skal bruke hele forumet, og ikke bare generelt. Det er like enkelt å bruke underforumene![]()
Ja, vi postet noen her, og flyttet de med vidresendingslink for å dra dere over til Høytider.
Bv er det eneste forumet jeg er på (og jeg har erfaring fra mange) hvor dette er en utbredt holdning.Det er jeg uenig i, syns det er kjempeirriterende å lete etter de rette forumene.
Det er jeg uenig i, syns det er kjempeirriterende å lete etter de rette forumene.
Da går du glipp av mye gøyBruker ikke ett eneste underforum jeg, er helt enig med deg![]()
Bv er det eneste forumet jeg er på (og jeg har erfaring fra mange) hvor dette er en utbredt holdning.
Normalt tenker man "jeg lurer på noe om helse. La meg finne helseforumet". På bv tenker man "jeg lurer på noe om helse, jeg må spørre på generell"
Skal jeg lete etter noe ang mat er det mer logisk å lete på matforum, ikke generell.
Det er jo derfor man har ting som "uleste tråder" som dog burde vært "uten terminforum" for å unngå så mye irrelevantMen grunnen til det er jo at så mange ikke sitter her og tenker "jeg har kunnskap om helse, kanskje jeg skal gå inn på helseforumet for å svare på noen tråder". Jeg ser ikke poenget i å skulle tvingne aktiviteten vekk fra der den er, og flytte tråder til forum hvor man risikerer ikke å få svar.
Det er jo derfor man har ting som "uleste tråder" som dog burde vært "uten terminforum" for å unngå så mye irrelevant
Der ser man "ungen har eksem, hva gjør jeg?" og de som har erfaring svarer.
Jeg ser at dels det at alle terminforumene er på uleste gjør den noe lite brukbar. Jeg har derfor valgt å abbonere på alle de forumene jeg har interesse av og få varsel om nye tråder i disse
Ja det har jeg også merket megBv er det eneste forumet jeg er på (og jeg har erfaring fra mange) hvor dette er en utbredt holdning.
Normalt tenker man "jeg lurer på noe om helse. La meg finne helseforumet". På bv tenker man "jeg lurer på noe om helse, jeg må spørre på generell"
Skal jeg lete etter noe ang mat er det mer logisk å lete på matforum, ikke generell.
Nei det er vist bare her det er veldig vanskelig.Ja det har jeg også merket meg
Vært på mangw forum å ingen mener det er tungvindt annet enn her
Nei det er vist bare her det er veldig vanskelig.
Og alle vil ha ett aktivt forum men få vil bruke underforumene. Derfor flytter vi.
En funksjon for "uleste tråder på forumet utenom terminforumene" hadde kanskje hjulpet? Gjort det bittelitt lettere i alle fall? For der er det mye jeg selvsagt ikke har noe med å svare på, liksom....Nei det er vist bare her det er veldig vanskelig.
Og alle vil ha ett aktivt forum men få vil bruke underforumene. Derfor flytter vi.