Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Enda synligere nå etter noen timer da!
Er i alle fall strek!!
2dce9db91657d0f0c65bc33f9ecc8328

Herreguuud så spennende!
Er 11 dpo i dag :)
Det her ER baby!! ❤❤❤
 
Ja, men det går jo ikke an at den kan bli så sterkt rosa og at det ikke er hcg i kroppen! :) Spent på dine vegne i morgen ❤

Det er det jeg også tenker. Men.. "enn hvis".. testen kan jo være dårlig..?! :O
 
Ååååh, nå hopper jeg opp og ned her!!! Dette MÅ da være babystrek!! Og den MÅ holde løpet ut!!!
 
Ååååh, nå hopper jeg opp og ned her!!! Dette MÅ da være babystrek!! Og den MÅ holde løpet ut!!!

Haha :D
Så gøy at dere blir begeistret på mine vegne :p Jeg er veldig skeptisk og redd enda for at det ikke skal være sant. Så.. holder meg litt rolig enda.
 
Haha :D
Så gøy at dere blir begeistret på mine vegne :p Jeg er veldig skeptisk og redd enda for at det ikke skal være sant. Så.. holder meg litt rolig enda.

Selvfølgelig blir vi det!

Når ryker neste?
 
Men ååååååh! ❤️ jeg sitter å skriker jeg!! Skal det ENDELIG være din tur Lillafrosk!?!? Herregud så glad jeg blir på dine vegne :D

Dere da ♡
Jeg føler meg ikke sikker selv enda. Må ha flere tester som viser positivt :p
 
Enda synligere nå etter noen timer da!
Er i alle fall strek!!
2dce9db91657d0f0c65bc33f9ecc8328

Herreguuud så spennende!
Er 11 dpo i dag :)
Oioi! Så spennende da!! Krysser alt jeg har for babystrek! Ser jo veldig veldig lovende ut! ❤️❤️
 
Mindre konsentrert urin enn i morges - og bildet er tatt etter ca 3 min.. Men det er strek på denne også!
8e337be8ac7789cf6b8ba4ecac437483


Skal sammenligne når denne har fått tørket skikkelig. Tok også en onestep, men.. disse er så elendige. Må legge godvilja til for å se noe på den..
 
.. strekene synes alltid bedre irl enn på bilder
 
Mindre konsentrert urin enn i morges - og bildet er tatt etter ca 3 min.. Men det er strek på denne også!
8e337be8ac7789cf6b8ba4ecac437483


Skal sammenligne når denne har fått tørket skikkelig. Tok også en onestep, men.. disse er så elendige. Må legge godvilja til for å se noe på den..
Ser på denne også! Da er du så godt som pregg! :)) ❤
 
Mindre konsentrert urin enn i morges - og bildet er tatt etter ca 3 min.. Men det er strek på denne også!
8e337be8ac7789cf6b8ba4ecac437483


Skal sammenligne når denne har fått tørket skikkelig. Tok også en onestep, men.. disse er så elendige. Må legge godvilja til for å se noe på den..

YOU SO PREG!!!
Råååsa og fin :D :D
 
Ser på denne også! Da er du så godt som pregg! :)) ❤
YOU SO PREG!!!
Råååsa og fin :D :D

Øyner noe svaaakt på one step også (men ikke godt nok til at det kommer på bilde. Ser helt blenda ut på bildet..)..
Såå.. Nå har jeg mer troa! Bare blødningene holder seg unna, så flytter jeg etterhvert over på.. både juli og august tror jeg :p
 
Jeg er jo sååå dårlig på streksyn :( men jeg skylder på min utrolige slitte mobil og stoler på de andre som ser strek! :D
Gleder meg til å få se fler tester ❤️
 
Back
Topp