Bekymringer

Du må nesten følge med på om det øker på eller avtar, og ev. Bestille en legetime over helgen tenker jeg.. Blødde sist og det gikk fint, så det trenger ikke være noe galt heller. Håper på det beste!
Takk for beroligende svar.
Har lest ca. Hundre sider på nett og funnet ut at jeg ikke kan bli klok på dette enda. Må vel bare følge med, og kanskje ringe legen på mandag.
 
Takk for beroligende svar.
Har lest ca. Hundre sider på nett og funnet ut at jeg ikke kan bli klok på dette enda. Må vel bare følge med, og kanskje ringe legen på mandag.

Det er lett å lese seg mer bekymra på sånne sider, det gjorde hvertfall jeg..
 
Ja, det tror jeg på. Jeg har ganske ømme bryster i dag, så klamrer meg til at der er et godt tegn :)

Det kan være uskyldig. Det oppleves sikkert forskjellig, men da jeg hadde en sa var jeg overhodet ikke i tvil om hva som skjedde.
Så hvis du ellers føler deg "normal" så er det trolig ingenting:happy:
 
Jeg klarer ikke å slappe av. Jeg er livredd hver gang jeg går på do eller syns jeg kjenner noe annerledes. Jeg tenker hele tiden at "nå mister jeg" , " nå går alt til helvete igjen ja" og sånne ting.. hva kan jeg gjøre?? Jeg er bare 4+5 evt 4+6 i dag...

Noen grunn til hvorfor det skulle gå galt? Ikke glem at normalen er at det går bra! :happy:
 
Det kan være uskyldig. Det oppleves sikkert forskjellig, men da jeg hadde en sa var jeg overhodet ikke i tvil om hva som skjedde.
Så hvis du ellers føler deg "normal" så er det trolig ingenting:happy:
Takk for svar.
Jeg har kun tørket friskt blod en gang når jeg var på do i dag. Har hatt mer murring i magen i ettermiddag enn jeg har hatt til nå, men tror ikke jeg vil kalle det ordentlig smerter. Men med mer murring og ømmere bryster enn tidligere så føles det som der skjer mye i kroppen, så håper jeg bare på at det som skjer er positivt og ikke sa.
 
Jeg tørket bittelitt friskt blod for to døgn siden. Ikke sett kom blod siden. Håper alt er bra. Leste et sted at det kan blø litt når morkaka tar mer og mer over alle funksjoner? Jeg er 8+0 i dag, så stemmer jo tidsmessig
 
Bekymrer meg over kraftige stikk nedentil idag.. helt intenst i noen sekunder før det går over å kommer tilbake når jeg beveger meg. Kan IKKE huske dette fra mine tidligere svangerskap.
 
Jeg er nå visst 6+5. Hjertet slo og HCG verdi på 67 000. Jeg har hatt MA og alt som er før. Og etter ex.u men eggleder bevart tok det jammen lang tid før det nå plutselig har gått da. Men jeg gråter jo bare og er lei meg for alkoholen. Håper jeg kan legge det litt vekk om jeg ikke spontanaborterer. Det er sterkt ønsket, selv om jeg er så redd fordi det er uvisst hvor mye som skal til før det skjer skade, at å begjære abort går igjen og igjen i hodet mitt.



Unnskyld at jeg sier dette men viste du ikke at du var gravid når du drakk alkohol ? Jeg synes det er dumt at du utsetter fosteret for alkohol fare det kunne du tatt litt ansvar ved å avstå alkohol i med at du vet hvor mye beskymring og skadet den fører til. For fosteret beste vær så snill og aldri drikk mer. Gjort er gjort du kan ta det som lekse til neste gang
 
Gi de aloe Vera juice? Som å drikke du mener? Det er jo faktisk skadelig! Se på tv2 hjelper ang at det kan potensielt gi leverskader...
Nei nei :) Det er kun 1 lege som har uttalt seg. Tull :D Sønnen min fikk neglpsoriasis og fikk en shot hver morgen - ble helt fin på 2,5 mnd. Helt fantastisk. Nevøen min med kraftig eksem med åpne sår. Helt fin! Mange positive tilbakemld på ME også og mage/tarm problemer.
 
Uff så trist :(
Får du oppfølgning nå?

Jeg skal ta blodprøver. Men vi prøver igjen nå neste måned. Bedre lykke da. Da er jeg mer forberedt på å bli gravid med mannen for dette var første gang det har truffet på lang tid. Det har vært ex.u i mellomtiden. Så da kan vi bli det. Det vet vi jo nå.
 
Unnskyld at jeg sier dette men viste du ikke at du var gravid når du drakk alkohol ? Jeg synes det er dumt at du utsetter fosteret for alkohol fare det kunne du tatt litt ansvar ved å avstå alkohol i med at du vet hvor mye beskymring og skadet den fører til. For fosteret beste vær så snill og aldri drikk mer. Gjort er gjort du kan ta det som lekse til neste gang

Jeg er heldigvis såpass hardhudet at jeg lar vær å ta til meg et sånt dumt spørsmål som visste du at du var gravid? Som om jeg med vilje ville drepe mitt eget barn som jeg sterkt ønsker. Tenk over at det finnes mange grunner enn bare uansvarlighet. Ikke alle vet at de kan bære frem et barn en gang pga problemer. Så hold deg for god til sånt.
 
Jeg har tørket friskt blod igjen i dag, som jeg gjorde forleden dag også. Greier selvfølgelig ikke å la være å tenke på det.
 
Back
Topp