Vi får ikke sende med leverpostei i barnehagen lenger

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nei, som jeg sa; det er to-tre faste som går igjen i alle tråder. Er vi ferdige nå?

Haha... vi er vel to om å svare her.... Og les igjennom tråden igjen, Det er langt fler enn de "faste" og fæle kjerringene som bare bitcher som svarer og er uenige med deg. Fellesnevneren er jo deg da så enten er mange andre gale eller så har du tråkket over en grense med å kalle andre rasister uten grunn, noe som tydeligvis får reaksjoner, av fler enn de "faste" ;)

Jeg er ferdig. Ha em fin kveld i bobla di :rolleyes:
 
Du er jo selv det du kritiserer meg for... Les dine egne innlegg. Du klarer jo virkelig ikke å la være å fortsette å bitche. Ufint, når du egentlig bare kan scroll videre . Du og to andre her inne har over tid meberket dere som en slags aggressiv "skal-ha-rett-ikke-være-hyggelig-gjeng. Du kan argumentere i mot alt du vil, men flere enn meg har kommentert dette. Slutt å svare på mine innlegg da, hvis de plager deg sånn. 90 %av mine innlegg er hyggelige, behjelpelige og konstruktive, men når de to-tre faste alltid kaster seg på og skal rive argumentene mine (og andres) sønder og sammen, da går jeg lei! Og dere gjør sport i å overgå hverandre i kritikk. Har sett det i mange innlegg, og nå er jeg lei. Om dere ikke kan tåle på en saklig måte at noen er uenig, scroll forbi. Så enkelt!! Å gi andre krakteristika som "umoden" etc etc virker forøvrig heller ikke så modent på meg ...

Hvilke er de 2-3 andre? Bare litt nysgjerrig :)
 
Eg ser ikkje noko grunn til at denne diskusjonen skal fortsette, då svært mange av innlegga her er unødvendige usaklige. Eg vil minne om reglane for forumet vårt, og ynskje alle ei god helg vidare. Denne tråden vert no stengt for vidare svar.

Utdrag frå reglar:

"Bruk nettvett!

Vi ønsker å legge til rette for en saklig debatt på forumet og ber alle bruke fornuft og god folkeskikk. Vær omtenksom overfor dine meddebattanter. Bak ethvert kallenavn sitter det et menneske som fortjener å bli behandlet med respekt, selv om man er uenige om sak. Diskuter gjerne sak så fillene fyker, men unngå å gå til usaklige personangrep. Også i bloggene/bildegalleriene oppfordrer vi alle til å være saklige. Bloggene er lesbare for alle. Alle brukere har muligheten til å rapportere innlegg som strider mot forumreglene. Vi oppfordrer dere til å gi forumledelsen beskjed dersom dere oppdager innlegg som bryter reglene"
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp