Cravings

Ahh, nye dillaen er lyse, nystekte baguetter med smør som smelter og kyllingpålegg. :p
 
Forslag til en middag som ikke er alt for krevende idag? Men fristende for meg som er hjemme alene i dag og har fantasi som en larve.
 
Forslag til en middag som ikke er alt for krevende idag? Men fristende for meg som er hjemme alene i dag og har fantasi som en larve.

Jeg har fått dilla på toast (lager i vaffeljern siden vi ikke har toastjern). Frister mye mer enn middag, og enkelt å lage.
 
Det hørtes faktisk kjempegodt ut! Hva har du inni? Takk!

Jeg kjører den trygge varianten med jarlsberg og kokt skinke, stoler ikke på at annet kjøttpålegg blir godt nok varmebehandlet. Og et dryss oregano. Jeg takler ikke mat som smaker mye/mange smaker om dagen, så dette er perfekt for meg. Aller best med fint brød, men siden kosten er så som så med hyperemesis, blir det grovbrød så jeg får i meg litt nyttige næringstoffer.
 
ImageUploadedByBV Forum1479493530.802694.jpg

Svigersøster som tok med disse hjem fra taxfree'n! Hatt lyst på i flere uker :D
 
I kveld ble det en sjokoladeappelsin :D
 
Tør ikke å nevne hvor mange cheese burgere jeg har spist denne uken men det er helt klart det som er cravings om dagen. :oops:
Var hekta på det sist og.... :wideyed:
 
Tør ikke å nevne hvor mange cheese burgere jeg har spist denne uken men det er helt klart det som er cravings om dagen. :oops:
Var hekta på det sist og.... :wideyed:
Er stappmett, men nå fikk jeg lyst på cheeseburger. Hvilken er best? Det er lenge siden sist jeg spiste gatekjøkkenmat.
 
Er stappmett, men nå fikk jeg lyst på cheeseburger. Hvilken er best? Det er lenge siden sist jeg spiste gatekjøkkenmat.
Stappmett selv, stappet i meg selv om jeg er mett :oops: Det er kun den standard cheeseburgeren jeg bare MÅ ha, den med kjøtt,ost,tomatsaus og litt løk:love7 Men det finnes dobbel cheese burger også og tror det er mange andre typer.
 
Jeg har fått helt avsmak på usunne greier - og helt dilla på lett og frisk mat. Og klarer ikke brus - kun vann og sitronvann/appelsinvann. Det er ikke akkurat cravings, men... føler jeg dør innvendig uten en salat og fruktvann :p
 
Jeg har fått helt avsmak på usunne greier - og helt dilla på lett og frisk mat. Og klarer ikke brus - kun vann og sitronvann/appelsinvann. Det er ikke akkurat cravings, men... føler jeg dør innvendig uten en salat og fruktvann :p
Det er jo fantastisk!! Skulle ønske jeg og var der. Har Cravings på klementiner, men det er heldigvis sunnere enn godteri da :)
 
Back
Topp