Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Møtes brått på sykehuset23.juni 2017 her! Kalnes sykehus
Ja vi prøver å holde oss til etter OUL, eller så blir det så mange oppdateringer. Men når det kommer en og annen innimellom, så tar jeg som regel deNy termin på meg, 28. mai istedenfor 2. juni.
Men blir gjerne værende her likevel.
Edit: Så ikke før nå at oppdaterte terminer ikke skulle føres inn før etter OUL.
Det går greit nå, men har ikke orket å gå inn på forumet for å si ifra. Det skjedde for nesten 4 uker siden, og har allerede rukket å ha eggløsning igjen (som vi benyttet oss godt av). Føler meg selvfølgelig gravid igjenÅåå så leit! Håper det går bra med deg <3
Ånei, så trist. Lykke til med prøving igjen når du er klar for det.
Skriver deg opp, men tenkte mest at de som hadde termin i juni, først og fremst skulle stå her, og utvide lista hvis man plutselig skulle havne i mai eller juli etter OUL. Slik at man fortsatt kunne tilhøre samme termingruppe, hvor man har blitt litt kjent med folkSkriver meg på her også![]()
29 mai - KK Haukeland
Så gøy!samme dato og sykehus her![]()
![]()
![]()
Håper det går bra med deg! Sender en god klem <3Da må jeg bare melde meg ut her! Baby ville ikke denne gangen :/
Lykke til videre til alle dere andre <3