Cravings

Akkurat nå er jeg veldig glad i saftis. Helst Friskis. I tillegg går det mye i klementiner. Noe særere er det at jeg bare MÅ ha isbiter fra Burger King. De er firkantede og tynne - såå digge å tygge på. Haha :p
 
Eg har 3 minutt :S Har advart mannen min om at det blir skummelt utover i svangerskapet..(når kvalmen har gitt seg). Hadde heilt dilla på McFlurry med daim sist eg var gravid..aner det kan bli slik no også hehe
Er sjalu og synes synd på deg på samme tid. :p Like greit at det ikke er så nærme for meg, egentlig. Kunne gått galt, for å si det sånn! ;)
 
Min Pappa måtte kjøpe kokosboller til meg i stad,leste det her at noen hadde dilla på det ;)
Her går det for det meste i sjokolademelk :D Må være en bestemt, ikke alle er like gode ;)
 
Yammi! Utrolig mye for pengene i forhold til dispenser Hvor kjøpte du? De hadde bare kjedelige dispensere på butikken jeg var. Hadde det vært den som var på bildet her hadde jeg fått noe stilig for pengene Og de tre pez-pakkene forsvant på få minutter..
Meny :) en sånn pakke koster jo bare 3-4kr mer enn den med dispenser! Sykt:)
 
Ahhhh. Idag kjøpte jeg bringebærbåter. De luktet helt fantastisk!!! men smakte også godt. Gikk dessverre unna i en fei. Og ja, det er godis
 
ImageUploadedByBV Forum1479410370.752495.jpg
Åååååå fyser så på disse idag! Angrer så for at jeg ikke kjøpte de i butikken ista :(
 
Av en eller annen grunn så er grovbrødskive med smør, servelat og agurk helt himmelsk :p
Får vann i munnen av å tenke på det!
 
Jeg har spist chicken nuggets 3 ganger den siste uken..:eek: Har såå lyst på tyrkisk pepper!
Syns vanilje kesam og blåbær er så godt om dagen! Heldigvis er ikke alt fett og usunt :p
Merker at når jeg har lyst på noe nå blir jeg jo helt besatt av tanken..
Hadde ikke samme besettelsen sist.
 
Back
Topp