Drømmen om nummer to <3

Nå må det vel nærme seg kontroll og uttak for deg!? Spennende dette :)

Skjønner hva du mener med tankene. Veldig! Trikset er å holde seg okkupert med andre ting :)

Lykke til med dobbel stikking i morgen! :D
 
Nå må det vel nærme seg kontroll og uttak for deg!? Spennende dette :)

Skjønner hva du mener med tankene. Veldig! Trikset er å holde seg okkupert med andre ting :)

Lykke til med dobbel stikking i morgen! :D

Veldig spennende, og nytt! Når vi har hatt AID har jeg vært inne til kontroll på dag 10/12, men nå skjer det jo en del i disse dagene også. Har kontroll på mandag, så får vi se etter det! Kanskje uttak om en uke!! Hjelpes så spennende!

Prøver å holde på med andre ting, men så fort det er et ledig øyeblikk flyr tankene avgårde!

Takk, det går nok bra, men er ikke så veldig glad i disse sprøytegreiene altså! Husker på skolen når vi skulle ta stikk i fingeren i biologitimen og jeg klarte ikke prikke meg selv hardt nok til å få ut en bloddråpe og nå sitter jeg og stikker meg selv med sprøyter! Surrealistisk!
 
Veldig spennende, og nytt! Når vi har hatt AID har jeg vært inne til kontroll på dag 10/12, men nå skjer det jo en del i disse dagene også. Har kontroll på mandag, så får vi se etter det! Kanskje uttak om en uke!! Hjelpes så spennende!

Prøver å holde på med andre ting, men så fort det er et ledig øyeblikk flyr tankene avgårde!

Takk, det går nok bra, men er ikke så veldig glad i disse sprøytegreiene altså! Husker på skolen når vi skulle ta stikk i fingeren i biologitimen og jeg klarte ikke prikke meg selv hardt nok til å få ut en bloddråpe og nå sitter jeg og stikker meg selv med sprøyter! Surrealistisk!

Håper for deg ❤️❤️
 
CD 6

Fy så vondt orgalutran var! Au! Gruer meg til å ta den igjen i morgen! Men for hver sprøyte jeg tar er det en mindre!

Overlevd besøk av baby i dag også... og ble minnet på at vi skal sitte barnevakt neste fredag!! Åh, så lite lyst jeg har til det! Men har jo alt sagt ja, visste ikke at vi skulle holde på med dette nå! Skal vel komme meg gjennom det også!
 
CD 7

Gikk bedre med orgalutranen i dag, heldigvis.. ikke så vondt, bare rød og kløe!

Vært kvalm og uvel i stort sett hele dag! Null matlyst! Var egentlig ikke noe kjekt på jobb! Hadde heldigvis pause alene så jeg krølla meg sammen på sofaen under et pledd! Søte kollegaen min (som vet hva vi holder på med) så at formen var bånn, så hun sørga for at jeg fikk andre oppgaver i dag, helt naturlig, uten at andre tenkte over det!Så utrolig deilig!

Bare tre morgener med sprøyter igjen før kontroll! Spennende!
 
CD 9

Da har den fantastiske mamman min reist hjem. I går, mens jeg var på seminar, vaska hun HELE huset, alle klærne på vaskerommet, la sammen klær og ordnet opp. Så dro hun på butikken og fylte skap og skuffer med forbruksvarer, kjøpte noen klær til vesla og jakke og vintersko til meg! Gråter av glede, hun er så snill! Hun mente dette var noe vi ikke kunne prioritere nå, så da måtte hull fikse det! :D evig takknemlig for det!!

Ellers er jeg fortsatt ganske kvalm og derav ingen matlyst... kontroll i morgen formiddag, veldig spent på den altså!!
 
CD 10

Kontroll overstått! Alt så fint ut, hun sa ikke noe om antall, men ut i fra hva jeg kunne se på notatene er det muligens 4-5 på hver side! En dag til med sprøyter, ovitrelle i morgen kveld og uttak på torsdag!

Fikk kvalmestillende, har tatt en runde, men virker ikke noe særlig enda! Etter å ha snakket med sjefen på jobb ble vi enige om at jeg dro hjem og la meg og ser an morgendagen!
 
CD 11

Jippi, da var ovitrelle satt! Ingen sprøyter i morgen, det skal bli veldig deilig!

Stikker og murrer en del i kveldinga nå, det er vel sikkert sånn som det skal være.. ikke vet jeg! Veldig spent på torsdagen altså, klarer ikke tenke på mye annet!

Kvalmestillende jeg fikk har ikke hjulpet noe, så etter å ha mailet med sykepleieren i dag ble jeg sykemeldt ut uka. Fysj! Hater å være kvalm! Veldig spent på å begynne med lutinus da, kunne visst gi kvalme det også fikk jeg beskjed om! Bare å stålsette seg!
 
Ikke brukt Lutinus før? You're in for a treat :hilarious:
Nei, seriøst, det er noe ordentlig griseri!
Får inderlig håpe den ikke bidrar til kvalmen din!

Om det er sprøytene som har gjort deg kvalm får vi håpe det går over nå :)

Nyt den medisinfrie dagen i morgen og god bedring! :)
 
Ikke brukt Lutinus før? You're in for a treat :hilarious:
Nei, seriøst, det er noe ordentlig griseri!
Får inderlig håpe den ikke bidrar til kvalmen din!

Om det er sprøytene som har gjort deg kvalm får vi håpe det går over nå :)

Nyt den medisinfrie dagen i morgen og god bedring! :)

Takk, den skal nytes på sofaen hjemme hos bestevenninna mi! Greit å lufte hode litt, blir sprø av å gruble hjemme!

Hehe, nope, ikke brukt lutinus, men fikk høre på klinikken at det var lite delikate saker ja!

Jepp, håper kvalmen gir seg nå (kan godt komme tilbake i en annen form om 4-5 uker ;) )
 
CD 12

Owæææ! Uttak i morgen!! Tror ikke denne jenta får sove noe særlig i natt!! Gruer meg noe helt vanvittig, men er samtidig kjempespent! Følelsesmessig kaos! Glad, redd, spent, nervøs! Aner jo ikke hva vi går til! 13 timer igjen!

(Vært veldig deilig med sprøytefri dag i dag!)
 
Lykke til :D
 
Masse lykke til i mårra :)
 
Da var uttak overstått! Var jo egentlig ikke så ille, dvs, jeg husker så og si ingenting! Passe rusa kan man si! Noen minutter etter den fine lille drinken så jeg dobbelt og resten er egentlig ganske tåkete! Nesten så jeg har litt fylleangst for jeg hadde visst sagt en del morsomt sa fruen, men jeg huske ikke at jeg har sagt noe som helst! Var litt vondt mot slutten når sykepleieren måtte klemme på magen for å holde eggstokken fast.

Etterpå fikk jeg en deilig rispose på magen og en paralgin forte og sovnet før legen var ute av rommet! Sov en halvtimes tid før vi fikk litt mat og drikke. Etter en liten samtale med sykepleier fikk vi dra hjem, med beskjed om å ringe hvis jeg ikke klarte å gå på do, for hun vad ikke helt fornøyd med at jeg ikke fikk det til før jeg dro (er ekstremt dårlig til å tisse på kommando)

14 egg ut, fire var visst litt små... så nå er det bare å vente på SMS i morgen om hvordan det har gått med befruktning!

Har en del vondt nå da, men ligger på sofaen og har tenkt å bli her ei god stund!
 
Gratulerer med vel overstått!! :D
Og god bedring utover kvelden, er bare å innta horisontal stilling ut dagen nå ;)

Haha, fylleangst! :hilarious: Det kan du si, og med buksa nede i tillegg gjør ikke det tingene noe bedre :p

Men fra fleip til noe annet, krysser fingrene for topp befruktning nå og ikke minst delingsfest i varmeskapet i natt :)
 
Gratulerer med vel overstått!! :D
Og god bedring utover kvelden, er bare å innta horisontal stilling ut dagen nå ;)

Haha, fylleangst! :hilarious: Det kan du si, og med buksa nede i tillegg gjør ikke det tingene noe bedre :p

Men fra fleip til noe annet, krysser fingrene for topp befruktning nå og ikke minst delingsfest i varmeskapet i natt :)

Hey, enda mer fylleangst! Buksa nede og greier! Hahaha! Bra det var flere folk i rommet! Irriterer meg at jeg ikke husker noe, syns jo sånt er så spennende!!!

Ja, må det bare bli god befruktning og at mange deler seg fremover nå! Virker som en evighet til tirsdag!!
 
Back
Topp