Cravings

Her jeg bor tar det bare 1.5 time å kjøre til Åre, så vi harry handler med jevne mellomrom :D vil si det er innafor!
Tar litt lenger tid her, så tar liksom ikke turen så veldig ofte. :p
 
Jeg er en liten lettlurt sjel på denne tråden - tidligere kjøpte mannen kicks pga. noen hadde nevnt det her. For par kvelder siden, endte det med at han kjøpte pez, både med og uten dispenser. :p Men jeg sliter sånn med kvalme og oppkast, så alt med syre i har jeg tatt stor avstand til, så ingen cravings her ennå...
 
På grunn av denne gruppa har jeg kjøpt/spist lakrisbåter, kicks, skinke og avokado, og sjokolademelk :D Blir så påvirket, får lyst på så mye som nevnes her!
Jeg derimot har ikke lyst på noe av det der ;)
 
Samme her. Tror jeg må innom obs i dag og kjøpe mer pez :D
 
Jeg kjenner at magen vrenger seg av alt dere nevner her...
 
Jeg kjenner at magen vrenger seg av alt dere nevner her...

Er delvis enig med deg, men har valgt mine "kamper" med omhu. :p Ikke at det hjalp på noe sett og vis, men... En må nå bare prøve for å holde skrotten og kvalmen i sjakk! ;)
 
Å, jeg har også lyst på Trolls dispenser, den var jo supersøt! Til helgen :happy:
 
Spiser en del kålerabistappe for tiden :hilarious: er så rar! Forrige uke gikk det kun i knekkebrød med hvitost og MASSE paprika:happy: har heldigvis ikke cravings på søtsaker foreløbig :happy:
 
I sta satt jeg og gråt fordi jeg har så lyst på salte bjørner, og jeg finner det ikke noe sted. :p Har også lyst på McFlurry, men er 45 min til nærmeste McDonalds. ;)
 
I går fikk jeg sååå lyst på fiskepinner og potetstappe til middag. Det er ikke et spm engang om hva dagens middag blir :p Namnam!
 
Det eneste jeg klarer å drikke uten å bli kvalm er sjokolademelk.
Ellers er jeg vannvittig sugen på "gammaldags" middagsmat, spesielt fisk og poteter, men her til helga måtte mannen lage skinkestek bare slik at jeg kunne dytte i meg en hel pakke surkål. Og det var middag tre dager på rad. Surkål er visst nam sjøl om jeg er kvalm som bare. Rart det der!
Og så spiser jeg mer frukt enn jeg noensinne har gjort før. Egentlig ikke glad i frukt men nå går det ned på høykant så lenge det er rett fra kjøleskapet.
 
Fått dilla på klemmentiner her, ikke det værste. Men det kommer vel noe mer etterhvert
 
I sta satt jeg og gråt fordi jeg har så lyst på salte bjørner, og jeg finner det ikke noe sted. :p Har også lyst på McFlurry, men er 45 min til nærmeste McDonalds. ;)

Eg har 3 minutt :S Har advart mannen min om at det blir skummelt utover i svangerskapet..(når kvalmen har gitt seg). Hadde heilt dilla på McFlurry med daim sist eg var gravid..aner det kan bli slik no også hehe
 
Fun saft wild berries ! Å herre, og jeg som IKKE liker fun saft :p
 
Back
Topp