Ammebh om natta?

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Sover dere med ammebh om natta? Eller får de ligge fritt? ;)
Hvordan gjør dere det eventuelt med lekasje?

Med ammebh. Lekker såpass mye innimellom at jeg ikke tar sjansen på å sove uten:)

Jeg forsøkte å ligge med det, men ammeinnlegget bare flyttet på seg og det stakk og ble ubehagelig. Jeg har to myke tisselaken under lakenet, må uansett ha det pga amming på natta, det fungerer supert. Også våkner jeg faktisk når jeg får mye spreng og da tar jeg et håndkle over en liten stund. Fungerer mye bedre for meg dette. Blir for stramt å ligge med sportsbh også.

Ligger med bh på grunn av lekkasje og at det hender lillegutt sover på brystet og da er det greit å ha noe som varmer puppene... (slik at ikke dyna havner over hodet hans...)

Sover med sånne myke ammebher fra hm og Lindex, får så spreng i løpet av natta, så da renner det sånn :-P

Sover med amme bh el singlet pga lekkasje men håper på å finne noen sånn super behagelige siden jeg synes det er fryktelig å ligge med bh, vondt!

Sover uten, men jeg delammer for har ikke nok melk til gutten.. Likevel har jeg et tykt mykt badehåndkle som jeg og gutten ligger på hvis jeg skulle finne på å lekke... Også svetter jeg noe helt grusomt om natta, så da er det fint at det håndkleet er der... Prøvde tisselaken under lakenet på slutten av svangerskapet, men ble så klam og svett av det...

Sover med ammebh. Men lekker ikke så hadde nok ikke trengt

Sover med BH her og. Syns det blir ømt og ubehagelig å sove uten, dessuten lekker jeg som en sil fra den andre siden når jeg ammer O.o

Sover med amme-BH jeg også, lekker for mye til å kunne ligge uten selv om det hadde vært veldig deilig å sluppet!!

Sov uten de første 4 ukene, men så begynte det å lekke litt :(
Liker ikke å sove med BH, men det går. Har litt problemer med at innlegga ikke befinner seg der de skal være når jeg våkner. Har store pupper ;)

I starten sov jeg med, fordi jeg var så sykt sår, så de måtte beskyttes. Nå er jeg litt mindre sår så da sover jeg uten sånn at sårene kan gro lettere (forhåpentligvis..) Jeg lekker ikke..

Sover uten, men legger ett engangsinnlegg under t-skjorten når jeg ammer. Men lekker bare noen dråper nå. Brukte gulpeklut over før.

Sover med ammesinglet fra h&m, har ammeinnlegg i. Lekker mye! Bare baby lager litt lyder eller vi har hudkontakt så lekker jeg... klarer ikke sove med bh, så singlet funker utmerket for meg :)

Jeg sover med pga lekking. Med første baby sov jeg uten og ble mye søl

Jeg sover også med. Lekker ikke noe i løpet av dagen, men når jeg ammer på natten/liggende renner det konstant fra det andre brystet :P

Med, ligger mye utenfor dyna, så greit å ha noe som holder de litt varme :)

Jeg mÅ ha bh med innlegg da det lekker ut MYE melk hvis ikke. Kjøpte meg noen veldig behagelige på KappAhl. Det er en 2 pack med en sort og en hvit. Tror det er 25 % på de ennå. Eg hater egentlig å gå med Bh men disse er så gode og myke. Sjekk ut!

Back
Topp