Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har en MaxiCosi Cabriofix fra førstemann kjøpt i 2014. Den skal vi bruke denne gangen også. Var veldig fornøyd med den![]()
Har maxicosi og har vært fornøyd med denStolen er ikke ett år en gang, så den nye babyen kommer til å bruke den.
Vi hadde også recaro privat sist som vi solgte. Jeg var egentlig veldig fornøyd med setet i seg selv, men baksetene i bilen vår skråner for mye for setet, så hun ble alltid hengende med hodet(vi testet det i min pappa sin bil, han har rette bakseter. Det var setet helt supert!) Vi lånte maxicosi cabriofix og var fornøyd med det. Denne gangen lurer vi litt på om vi skal gå for cybex aton Q, men jeg skal lese litt tester først![]()
Har 2 stk maxicosi cabriofix fra forrige, veldig fornøydVeldig lett og liten, og lettvint å koble på vogna
Har nå besafe modular i-size (fra 1 år og 3mnd), veldig fornøyd med den også![]()
Vi bytta til besafe modular i-size da poden var 8 måneder gammel, kjempe fornøyd med det! Det passer bra i bilen og lillegutt sitter bra i dethan er 15 mnd nå.
Vi bytta til besafe modular i-size da poden var 8 måneder gammel, kjempe fornøyd med det! Det passer bra i bilen og lillegutt sitter bra i dethan er 15 mnd nå.
Ja, cabrifoxen fungerte helt supert! Var veldig fornøyd med detDet var nok at baksetene skråner for mye som var problemet her også tenker jeg. Så det ble bedre med cabriofix?![]()
Vi kommer også til å kjøpe besafe modular i-size, hørte at der kunne man bruke samme base på neste str på setet også![]()