Bilstol

vims88

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Maiblomstene 2017
Har noen av dere tenkt på hvilken bilstol dere skal kjøpe til babyen?
Sist hadde vi recaro privia, men syntes ikke at babyen satt noe godt i det og ble alltid hengende med hodet når han sov. Så vil kjøpe en annen stol til denne :)

Har maxicosi og har vært fornøyd med den :) Stolen er ikke ett år en gang, så den nye babyen kommer til å bruke den.

Vi har en MaxiCosi Cabriofix fra førstemann kjøpt i 2014. Den skal vi bruke denne gangen også. Var veldig fornøyd med den :)

Vi har en MaxiCosi Cabriofix fra førstemann kjøpt i 2014. Den skal vi bruke denne gangen også. Var veldig fornøyd med den :)

Har maxicosi og har vært fornøyd med den :) Stolen er ikke ett år en gang, så den nye babyen kommer til å bruke den.

Har hørt flere som er fornøyd med den, så vi vurderer den denne gangen :) men må undersøke litt flere alternativer før vi bestemmer oss :)

Skal kjøpe ny Maxicosi Cabriofox :)

Vi hadde også recaro privat sist som vi solgte. Jeg var egentlig veldig fornøyd med setet i seg selv, men baksetene i bilen vår skråner for mye for setet, så hun ble alltid hengende med hodet(vi testet det i min pappa sin bil, han har rette bakseter. Det var setet helt supert!) Vi lånte maxicosi cabriofix og var fornøyd med det. Denne gangen lurer vi litt på om vi skal gå for cybex aton Q, men jeg skal lese litt tester først ;)

Har 2 stk maxicosi cabriofix fra forrige, veldig fornøyd :) Veldig lett og liten, og lettvint å koble på vogna ;)

Har nå besafe modular i-size (fra 1 år og 3mnd), veldig fornøyd med den også ;)

Vi hadde også recaro privat sist som vi solgte. Jeg var egentlig veldig fornøyd med setet i seg selv, men baksetene i bilen vår skråner for mye for setet, så hun ble alltid hengende med hodet(vi testet det i min pappa sin bil, han har rette bakseter. Det var setet helt supert!) Vi lånte maxicosi cabriofix og var fornøyd med det. Denne gangen lurer vi litt på om vi skal gå for cybex aton Q, men jeg skal lese litt tester først ;)

Det var nok at baksetene skråner for mye som var problemet her også tenker jeg. Så det ble bedre med cabriofix? :)

Har 2 stk maxicosi cabriofix fra forrige, veldig fornøyd :) Veldig lett og liten, og lettvint å koble på vogna ;)

Har nå besafe modular i-size (fra 1 år og 3mnd), veldig fornøyd med den også ;)

Vi bytta til besafe modular i-size da poden var 8 måneder gammel, kjempe fornøyd med det! Det passer bra i bilen og lillegutt sitter bra i det :) han er 15 mnd nå.

Vi bytta til besafe modular i-size da poden var 8 måneder gammel, kjempe fornøyd med det! Det passer bra i bilen og lillegutt sitter bra i det :) han er 15 mnd nå.

Vi må bruke liggestilling for det meste da baksetet i samboerens bil skråner en del, men når vi prøvde den i min var den perfekt! :)

Vi kommer også til å kjøpe besafe modular i-size, hørte at der kunne man bruke samme base på neste str på setet også :)

Det var nok at baksetene skråner for mye som var problemet her også tenker jeg. Så det ble bedre med cabriofix? :)
Ja, cabrifoxen fungerte helt supert! Var veldig fornøyd med det :)

Vi kommer også til å kjøpe besafe modular i-size, hørte at der kunne man bruke samme base på neste str på setet også :)

Ja man kan bruke samme base på både babystol og neste stol med modular-serien. Det er sete nr 2 vi har, det som er fra 9-18 kg, så vet ikke hvordan babystolen er, men er veldig fornøyd med den vi har :)

Vi har maxicosi cabriofix fra jenta vår kjøpt i 2014. Vi var superfornøyd med det og vil absolutt ikke bytte :)

Vi har recaro privia og er veldig fornøyd med den :) Var ikke fornøyd med den i bilen til mamma for i hennes bil er setene så skrå. Så absolutt lurt å prøve i bil før kjøp av bilstol :)

Er carena et bra merke når det gjelder bilstol ? Fått tilbud om å kjøpe en ubrukt av ei venninne for 1000 kr inkl base .. nypris var 3000 og noe. lest litt her på babyverden og i andre forum, 95% skriver de skal ha/har maxicosi. Så er litt usikker

Husker ikke helt hvilket sete vi hadde sist gang, tror det var cybex, var hvertfall ett som var best i test i 2011. Blir nok noe alla det denne gangen også, eller be safe, siden de er nesten de eneste med 5 punkt sele

Jeg leste på forbrukerådet sine sider ang testing av barneseter osv. Så vi skal kjøpe recaro privia denne gangen.

Back
Topp