Farsdags gave

Har kjøpt tøfler og en joggebukse :)
Så skal vi lage kake, og lurer på å bestille frokost fra morgenlevering.no

Har kjøpt tøfler og en joggebukse :)
Så skal vi lage kake, og lurer på å bestille frokost fra morgenlevering.no
Måtte inn å sjekke morgenlevering. Aldri hørt om det. Men det var jo kjempesmart ting til farsdags gave:)

Men her i området var det kun brød en kunne bestille:(
Gikk heller ikke an å bestille til søndager

Jeg har kjøpt ei bok han ønsker seg, sjokolade og en kopp som vi skal prøve å få hånd- og fotavtrykk på, som skal stekes i ovnen :-)

Måtte inn å sjekke morgenlevering. Aldri hørt om det. Men det var jo kjempesmart ting til farsdags gave:)

Men her i området var det kun brød en kunne bestille:(
Gikk heller ikke an å bestille til søndager

Så kjedelig :( her får vi alt, har prøvd det en gang før, men da bare brød og rundstykker, tenkte å slå til litt ekstra nå :)

Tror ikke det blir noe farsdagsgave her, muligens bake boller siden han er velsig glad i det :) men tror ikke jeg får kommer oss ut på handletur før søndagen gitt :-/

Her har jeg kjøpt inn ull-stilongs, en ny t-shirt og en pakke med kinder-maxi :)
Til svigerfar kjøper vi bare en blomst :)

ImageUploadedByBV Forum1478702137.724644.jpg

Til min far printa jeg ut denne og ramma fint inn med et dikt bakpå.

Til samboer lager jeg også den som er med pappa teksten, og ei ramme med bilde av meg å snuppa, også blir det kopp med verdens beste pappa, bake pizzahorn også håpet jeg å finne noen gode tøfler(vis jeg kommer meg på handletur før søndag)

Kort og boks med ben and jerrys is, samt gaver: kopp med første bilde av lillemor, joggebukse, vanter, stygg mønstrete amerikansk julegenser og eske med questbarer! Ble litt mer enn planlagt men sånn er det når han er verdens beste pappa :Heartblue

Last edited:
Han skal få en kopp, tenker å la snuppa tegne en tegning ihvertfall og tenker det får holde i år, skal i bursdag på lørdag så tenker det er nok :)

Min egen pappa får en mld siden han bor to timer unna

Skal få hånd- og fotavtrykk fra lillegutt. Jeg må prøve å snike meg bort til en butikk alene ( han har permisjon enda) å kjøpe noe sjokolade eller god kaffe. Kanskje jeg skal bake noe om energien strekker til

Vi har kjøpt verdens beste pappakopp og sånn sjokolade på pinne som blir kakao. Tenkte han skulle få en ny pysjbukse også, men har ikke funnet noe jeg liker. Vil gjerne ha en med vrangborder nede så buksa ikke legger seg under foten. Det har han gjort før, og endte med å skli i trappa :confused: Det er rimelig uaktuelt om han bærer frøkna samtidig!!!

Siden det er permisjon på begge, så rekker jeg ikke å kjøpe noe, eller orker ikke å prioritere det. Så tenkte å bestille croissanter og kanelboller fra morgenlevering og lage en god frokost til han.

Siden det er permisjon på begge, så rekker jeg ikke å kjøpe noe, eller orker ikke å prioritere det. Så tenkte å bestille croissanter og kanelboller fra morgenlevering og lage en god frokost til han.
De leverer ikke på søndag her, sikkert mange som har bestillt til da. Er jo genialt! Tror jeg bestiller til lørdagen :-)

Gjør de ikke!? Bra jeg fant ut det da. Får vi ta det i morgen vi også!:)
Holder til i Trondheim du og vel. Sikkert fordi at Adressa ikke har søndagsavis, siden leveringen kommer med avisbud :-)

Back
Topp