Husker du hva du drømte i natt?

Jeg har hatt helt ville sexdrømmer. Sist graviditet drømte jeg om foster, sa og blod, men denne gangen er det sex det går i (ofte jentesex). Jeg er helt hetero og har ikke sånne fantasier, helt sprøtt. Ler høyt når jeg våkner hvis jeg har hatt en sånn drøm. Føles så ekte!
 
Jeg husker mye mer av drømmene mine, og opplever det jo derfor som sterkere drømmer. Men dette er jo fordi jeg er oppe så mange ganger ila natten for å tisse. De har forsket på dette, at for å huske drømmene, må man våkne ofte.

Inatt hadde jeg et skikkelig mareritt. Drømte jeg at jeg var i USA, dagen før valget, og alt jeg så rundt meg var Trump supportere og Trump som talte uansett hvor jeg var. Jeg kunne ikke forstå hvordan amerikanerne faktisk valgte å stemme på han, og jeg sprang rundt til alle for å prøve å få dem til å våkne opp og innse hva de holdt på med. Det var ordentlig fælt :p
 
Jeg drømmer ofte om personer jeg vet av, men ikke nødvendigvis kjenner :p og det kan skje mye rart i disse drømmene.. føler meg nesten slem når jeg våkner å ser på gubben ved siden av :)

Drømte også at jeg var på ultralyd og våknet i det legen telte unge nr. 6 inni der :rolleyes:
 
Jeg drømte at jeg fødte en gutt i natt, huska mye mer når jeg våkna men det er kun det jeg husker nå :)
 
Jeg drømte i natt at jeg var på date med Aksel
Lund Svindal XD herlighet. Aldri vært noe spesielt fan av han.
 
Mareritt om dinosaurer??!! Off nei, det hørtes ikke bra ut!! Må le litt også da :p :D en komisk "symptom" å ha da! :p
Ja veitdu, det e så tragisk, haha! Det er 2 drømmer som går igjen, natt etter natt etter natt, å eg er like redd kvar gang eg våkner etter å ha blitt jaga av dinosaurer heile natta..:smiley-angelic006
 
Badet vårt har dårlig lufting og det er derfor veldig høy luftfuktighet der inne, så vi har noen ekle små dyr der som heter sølvkre. Her om dagen fortalte samboeren at han hadde sett en som var enorm da han sto opp, men han rakk ikke å drepe den før den forsvant. Så i natt drømte jeg om det ekle kryppet. :p

Den var selvfølgelig mye større i drømmen, omtrent på størrelse med fingeren min. I tillegg var det maaange flere svære som kravlet rundt der. Så jeg fant frem et leksikon for å kaste på dem, og da jeg løftet det opp så levde beistet fortsatt. Og da jeg skulle kaste leksikonet enda en gang, vokste den og ble til hunden min. Så kastet leksikonet på henne og da spratt det veggimellom, mens hunden bare satt der og så på meg. :p Skikkelig sært og jeg var en smule nervøs da jeg måtte på do da jeg våknet, haha!
 
I natt drømte jeg at minstemann plutselig ville begynne å amme igjen.... :wideyed:
tror det er ei som savner babytia...:laughing002
 
Inatt drømte jeg at jeg strikka jentekjole til hentsett. Drømte masse annet villt, men strikkekjolen er det eneste jeg husker.
 
Jeg drømmer mye mindre nå enn jeg gjorde før. Men mannen har begynt å huske drømmer, det har nesten aldri skjedd før!
 
I natt drømte jeg at lille tissa i do :p Merkelig drøm men tenker jo ofte på det med pottetrening ❤
 
Jeg har vært på trening med Petter Northug kan ikke i min villeste fantasi skjønne hvorfor han dukket opp. Ikke er jeg sportsinteressert eller syns han er noe særlig. Han var hyggelig i drømmen da
 
Jeg drømte en ekstremt livaktig drøm i natt.. Var på ferie i Tyrkia. Plutselig befant vi oss midt i et flyangrep.. Flyene siktet og skøyt mot sivile .. Jeg løp sammen med en liten gutt som ble skutt!.. løp tilbake til hotellet og gjemte meg.,så hørte jeg plutselig oppstandelse utenfor døren.. Åpnet opp og kikket ned på gaten.. Da sto det noen soldater og sa at de skulle ta gisler.

Herregud, jeg var livredd!!! :hilarious: Var så ekte.., jeg har visst DEN fantasien :hilarious:
 
Jeg drømmer ikke så masse, men samboeren har fått helt sinnsykt med livaktige drømmer etter jeg ble gravid :p dermed sover han urolig i sengen, og driver stadig å tuller over meg :p
 
Badet vårt har dårlig lufting og det er derfor veldig høy luftfuktighet der inne, så vi har noen ekle små dyr der som heter sølvkre. Her om dagen fortalte samboeren at han hadde sett en som var enorm da han sto opp, men han rakk ikke å drepe den før den forsvant. Så i natt drømte jeg om det ekle kryppet. :p

Den var selvfølgelig mye større i drømmen, omtrent på størrelse med fingeren min. I tillegg var det maaange flere svære som kravlet rundt der. Så jeg fant frem et leksikon for å kaste på dem, og da jeg løftet det opp så levde beistet fortsatt. Og da jeg skulle kaste leksikonet enda en gang, vokste den og ble til hunden min. Så kastet leksikonet på henne og da spratt det veggimellom, mens hunden bare satt der og så på meg. :p Skikkelig sært og jeg var en smule nervøs da jeg måtte på do da jeg våknet, haha!
Ååå stakkars! Vet de er ufarlige, men de er bare så utrolig ekle. Vi har sølvkre på jobb, hadde vi hatt det hjemme hadde jeg aldri fått sove :p har hatt nok mareritt om de på jobb!! Da har de vært store, typ på lengde med en arm!!! *grøss*
 
Mareritt! Drømte at mannen hadde vært ute på e fest og vært utro og kjørt bil i fylla. Helt grusomt. Våknet opp nesten forbanna på han :p
 
Back
Topp