Er det flere fra Oslo her?

Så koselig at det er flere her :)
*Redigert av moderator*
 
Last edited by a moderator:
Prøver så godt jeg kan å ikke tenke på at jeg er gravid igjen, men er jo her inne hele tiden :joyful:


Samme her. Prøver ikke å tenke på det så veldig, men ikke så lett. I dag var jeg faktisk ikke kvalm, men til gjengjeld våknet jeg opp med en dundrende hodepine :(
 
Last edited by a moderator:
Jeg tenkte at det var best å skrive etterhvert, man vet aldri hva som kan skje :(

Samme her. Prøver ikke å tenke på det så veldig, men ikke så lett. I dag var jeg faktisk ikke kvalm, men til gjengjeld våknet jeg opp med en dundrende hodepine :(

Uffda, håper hodet blir bedre etterhvert!
Ahhhhh.... Tiden går såååå sakte, og jeg er utrolig dårlig til å ikke tenke på at det er en bittebitteliten minispill i magen:rolleyes:
 
Uffda, håper hodet blir bedre etterhvert!
Ahhhhh.... Tiden går såååå sakte, og jeg er utrolig dårlig til å ikke tenke på at det er en bittebitteliten minispill i magen:rolleyes:

Uff... Hvordan dårlig er du? Hodet ble bedre i løpet av dagen ;) heldigvis
 
Litt autokorrektur der gitt.... Mente bare at jeg er dårlig til å tenke på noe annet enn at jeg er gravid:happy:
Det går og surrer i hodet hele dagen, og hver dag føles som tre:p

Hehe jeg tok meg selv i å se på baby klær, må skjule alle gravid apper som jeg har på mobilen min :) går å titter litt på de bare for å holde motivasjonen oppe. Også er det kjempe rart å holde det skjult for noen og andre ikke ;)
 
Jeg ønsker ullevål. Kun ullevål! Så jeg håper jeg får ullevål.. vil ikke noen andre steder
 
Har ikke søkt, men søker nok Ullevål. Var der sist. Uten at det var ubetinget suksess.
Ellers tipset helsesøster om Ahus, mente det var bra :happy:
 
Oslo her og. Jeg velger Ahus som sist, det er ca like lang kjørevei for meg som til Ullevål. Veldig fornøyd med ahus sist fødsel :)
 
Back
Topp