Husker du hva du drømte i natt?

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Det sies at gravide har sterke/tydelige drømmer, er det noe i det? Hva drømte du i natt?

Selv drømte jeg i natt at jeg var på UL! :D
 
Husker ikke hva jeg drømte i natt, men tidligere denne uken våknet jeg helt svett etter en veldig livaktig drøm. Jeg var på ultralyd og det var flere enn en i magen. Har dere sett Harry Potter, der de er i velvet til Bellatrix? For hver ting de tar på, dobler tingen seg? Sånn var det på ultralyden. Hver gang legen flyttet på ultralydapparatet poppet det fram enda en unge. Da vi var kommet til åtte stykker, bråvåknet jeg :shy:
 
Husker ikke hva jeg drømte i natt, men tidligere denne uken våknet jeg helt svett etter en veldig livaktig drøm. Jeg var på ultralyd og det var flere enn en i magen. Har dere sett Harry Potter, der de er i velvet til Bellatrix? For hver ting de tar på, dobler tingen seg? Sånn var det på ultralyden. Hver gang legen flyttet på ultralydapparatet poppet det fram enda en unge. Da vi var kommet til åtte stykker, bråvåknet jeg :shy:

Haha, husker den scenen godt ja! Guri, tenk hvis du hadde vært sanndrømt! :p
 
Ja. Og det var grusomt! Drømte at jeg spontanaborterte :eek: kan tro jeg var lettet når jeg våknet! Phu :p
 
Drømte at jeg syklet i Oslo med 1-åringen på bagasje brettet... :p
 
Sov helt forferdelig i natt så husker ikke. Men hinn natten drømte jeg at jeg var en racer på trompet! Spilte den der låta som Bård Ylvisåker og Magnus Devold framførte på saksofon og althorn! :wtf
 
Jeg drømte at jeg fødte en liten gutt , sittende på huk i sommerkjole ! :) Hehehe det var fantastisk!
 
I natt drømte eg at eg kava med å få av meg en genser, av alle ting.. holdt på i et par timer:confused005
Ellers venter eg bare på at eg snart skal begynne å få mareritt om dinosaurer, som eg får kvart svangerskap..:happy090
 
Har ikke begynt ennå, men forrige svangerskap drømte jeg maaaasse! :)
 
Jeg drømmer hele tiden, blir litt sprø av det. Spesielt når jeg sover på dagtid. Drømmer gjerne at jeg er i samme rom som det jeg faktisk er og kan slite litt med å huske hva som er virkelig og hva jeg har drømt
 
Ingen drømmer på natta som var, men sensoren via insulinpumpa vibrerte hver 1,5 time..(høy i blodsukkeret så lav)så mye søvn ble det ikke! :/
Kjenner det snart er lalletid nå altså!
 
Jeg drømte at jeg var på UL og da vi var ferdige hadde hun lagt et bånd i en konvolutt med fargen til kjønnet av barnet...
Jeg trakk et rosa bånd ut av konvolutten og ble så gla at jeg våknet.... synd det var en drøm :p
 
I natt drømte eg at eg kava med å få av meg en genser, av alle ting.. holdt på i et par timer:confused005
Ellers venter eg bare på at eg snart skal begynne å få mareritt om dinosaurer, som eg får kvart svangerskap..:happy090

Mareritt om dinosaurer??!! Off nei, det hørtes ikke bra ut!! Må le litt også da :p :D en komisk "symptom" å ha da! :p
 
Jeg fikk orgasme i sovne her en dag :p må også nevnes at det var en av de mest detaljerte og rareste drømmene jeg noen gang har hatt :p off ! :D
 
Jeg drømte at jeg var på UL og da vi var ferdige hadde hun lagt et bånd i en konvolutt med fargen til kjønnet av barnet...
Jeg trakk et rosa bånd ut av konvolutten og ble så gla at jeg våknet.... synd det var en drøm :p
Tenk om det er jente du får?:) artig at du da har drømt det!
 
Har ikkje drømt ennå som eg husker hvertfall :) men så skal sant sies at min mann er begynt og drømme fælt :D eg våknet av at han gråt i søvne så strøk han på ryggen og da bråvåknet han og fortalte at kjøleskapet bare datt ned og med en gang han reiste kjøleskapet opp igjen så falt det ned igjen :) så etter han hadde reist det opp etter 3 gangen så kom eg og hjalp,kjøleskapet stod fint men da var det plutselig en mann som skulle ta meg :) haha stakkars han var helt svett og ødelagt når han våknet :(
 
Back
Topp