Drømmen om nummer to <3

CD 16 - 4 dpo

Helga snart over og tid for ei ny uke! Den er heldigvis tettpakka så tida kommer nok til å gå fort!

Hatt middagsbesøk i dag, nå har de endelig dratt, så jeg har flata ut på sofaen,tulla meg inn i et pledd, dradd på ullsokker og funnet frem varmeflaska! Ananas er spist, vitaminer tatt.. skal ikke stå på innsatsen i allefall :)
 
CD 19 - 7 dpo

En uke siden inseminasjon og en uke til testing! Halvveis i denne ufattelig lange dpo-tida!

Ingen symptomer enda, men selvfølgelig alt for tidlig uansett.. har vært stuptrøtt i går og i dag da, men har har vært det i dpo land tidligere uten at det har betydd noe!
 
CD 21 - 9 dpo

Tok en test i morges for å sjekke at ovitrelle er ute av systemet, blenda test 10 dager etter sprøyta! Da blir det ny test om fem dager..

Drømte masse rart i natt, drømte om legen fra klinikken, at vi var på klinikken, at jeg var gravid, at vi hadde fått barn.. drev å snek oss vekk fra klinikken for at ingen skulle se oss, løp over togbaner og alt mulig! Var helt utslitt når jeg våkna jeg!
 
CD 22 - 10 dpo

Vært en litt rar dag i dag.. Rar følelse i kroppen, sint som en furie det ene øyeblikket og på gråten i det neste... uvel til tider.. Spesielt nå i kveld..
Er nok bare sliten! Ugh!
 
Ikke mange dager igjen til testing nå :) Lykke til!
Den gangen jeg ble gravid så drømte jeg også kjempemasse rart. Drømte om dinosaurer som måtte få prøverørshjelp og greier. Det var helt sprøtt.
Håper de rare og litt slitsomme drømmene dine tyder på noe positivt :)
 
Ikke mange dager igjen til testing nå :) Lykke til!
Den gangen jeg ble gravid så drømte jeg også kjempemasse rart. Drømte om dinosaurer som måtte få prøverørshjelp og greier. Det var helt sprøtt.
Håper de rare og litt slitsomme drømmene dine tyder på noe positivt :)

Får håpe det! Hahaha, så mye rart det går an å drømme!
 
CD 23 - 11 dpo

Har en skikkelig drittdag egentlig... Har vært sur, grinete og trøtt siden jeg våkna i morges, uvel og går rundt og føler meg fyllesyk til tider. Sovna på sofaen i ettermiddag, men like trøtt og grinete når jeg våkna. Stakar vesla, har nok vært litt sintere enn nødvendig i dag, og hun har vært suuuper trøtt og takla vintertid ganske dårlig.. ikke noen god kombo! Dårlig samvittighet :(

Husker disse dpo dagene da vi prøvde på vesla og de første gangene denne gangen, det var så spennende og man var fylt med forventing og håp... Nå går jeg egentlig bare å venter på at de skal bli ferdig så vi kan komme i gang med ny syklus osv... Prøver å holde motet oppe, men det er ikke like enkelt.. og så kommer heksa, så går man totalt i kjelleren med nesa i grusen, selv om man egentlig ikke trodde det kom til å gå... Gleder meg egentlig ikke til å teste denne gangen.. Kjenner jeg gruer meg sikkelig egentlig!

Blæ, da var hode tømt litt, pakker meg ned i pleddet på sofaen og venter på at denne dagen skal bli ferdig og håper det blir en bedre dag i morgen!
 
CD 25 - 13 dpo
Testedag i morgen, gruer meg egentlig! Hadde det ikke vært for at jeg synes det er verre å få tanta på besøk før jeg rekker å teste ville jeg nok venta med å teste! Så lenge tanta ikke er kommet og man ikke har testa finnes det i allefall et bittelite håp!

Så redd for å bli skuffa igjen!! Selv om jeg prøver å ikke håpe, ligger det jo der å ulmer uansett! Et forræderisk håp som gjør så inderlig vondt når det knuses!
 
Oioi så spennende med testing i morgen!
Håper det blir en jubeldag!

*Følger spent med* :rolleyes:
 
Masse lykke til med testing i morgen!! :)
Kjenner følelsen av frykt for å få svaret, men tenk om svaret er positivt? :) Det er mitt største ønske for deg! :)
Venter i spenning på morgendagen <3
 
CD 26 - 14 dpo

Faen......

Gikk som forventa, blenda test.... ikke så mye som en halv skygge engang...

Faen......
 
Ånei :(

Stor klem fra meg ❤
 
❤️❤️

Kjenner følelsen..
 
Sender deg en stor klem ❤ trist å lese :(
 
Det var dritt! :(
 
Ja, sikkelig dritt!! Ingen tegn til tanta enda, men hun er trofast og dukker nok opp snart.. Får ringe klinikken når hun kommer så vi finner ut når vi kan sette i gang plan B!

Har det sikkelig dritt på jobb i dag, vurderte i morges om jeg klarte å gå, men fant ut at jeg måtte jo det... så kommer jeg på jobb hvor en kollega som skal bli far hadde vært med på oul i går og var så skuffa for de får jente nr to... han skravla i vei om det i noe som føltes som evigheter, skal si det ikke var lett å holde tårene tilbake da altså! Så nå føler jeg meg bare enda mer dritt!! Blæ!!!!
 
Ja, sikkelig dritt!! Ingen tegn til tanta enda, men hun er trofast og dukker nok opp snart.. Får ringe klinikken når hun kommer så vi finner ut når vi kan sette i gang plan B!

Har det sikkelig dritt på jobb i dag, vurderte i morges om jeg klarte å gå, men fant ut at jeg måtte jo det... så kommer jeg på jobb hvor en kollega som skal bli far hadde vært med på oul i går og var så skuffa for de får jente nr to... han skravla i vei om det i noe som føltes som evigheter, skal si det ikke var lett å holde tårene tilbake da altså! Så nå føler jeg meg bare enda mer dritt!! Blæ!!!!

Æsj! Noen folk er så jæskla utakknemlige ass!! Kjipt å få en jente til? Hva pokker for slags innstilling er det a?!
Det er da man har lyst å bare slenge ut om hvor heldig han faktisk er og at ikke alle kan glede seg over å komme til oul engang og at han burde skjerpe seg og prøve å tenke litt på omgivelsene også og ikke være så sykt ego.
Men så holder man jo kjeft da og holder tårene tilbake... forstår godt det var tøft å høre på han, jeg hadde blitt skikkelig lei meg selv jeg.
Hadde faktisk en kollega som fortalte meg at hun var så lei av barna sine og ikke fant glede i dem lenger osv... fy fan tenkte jeg. Hun fikk ikke mye trøst hos meg.

Beklager jeg ble så ivrig, vet bare at mange ikke klarer å forstå eller sette pris på den lykken de har, og det irriterer meg...

Sender deg mange klemmer og håper i det siste at det er en positiv grunn til at tanta ikke har dukket opp enda, selvom testen var blenda...
 
Æsj! Noen folk er så jæskla utakknemlige ass!! Kjipt å få en jente til? Hva pokker for slags innstilling er det a?!
Det er da man har lyst å bare slenge ut om hvor heldig han faktisk er og at ikke alle kan glede seg over å komme til oul engang og at han burde skjerpe seg og prøve å tenke litt på omgivelsene også og ikke være så sykt ego.
Men så holder man jo kjeft da og holder tårene tilbake... forstår godt det var tøft å høre på han, jeg hadde blitt skikkelig lei meg selv jeg.
Hadde faktisk en kollega som fortalte meg at hun var så lei av barna sine og ikke fant glede i dem lenger osv... fy fan tenkte jeg. Hun fikk ikke mye trøst hos meg.

Beklager jeg ble så ivrig, vet bare at mange ikke klarer å forstå eller sette pris på den lykken de har, og det irriterer meg...

Sender deg mange klemmer og håper i det siste at det er en positiv grunn til at tanta ikke har dukket opp enda, selvom testen var blenda...

Folk er så sykt ufølsomme, og teite og blææ! Klart de aner jo ikke hva andre holder på med, men uansett! Hvordan kan folk si at de ikke finner glede i barna sine!?

Var i middagsselskap i går, er tante til en på sju måneder, og flere i selskapet måtte gjøre et stort nummer av at treåringen vår måtte ønske seg en baby, og hvor fint det blir når hun får en slik selv! Gjorde ikke noe vondt det liksom, faen, kan ikke folk bare holde kjeft?!
Treåringen spør ofte om vi ikke kan få en egen baby, en som bare er vår, og der gjør så vondt når vi ikke kan gi henne det!
 
CD 28 - 16 dpo

Fortsatt ingen mens og fortsatt negative tester.

Sendt mail til klinikken nå, for å oppdatere de og høre litt hva som blir veien videre når vi skal ha IVF.

Hjemme fra jobb i dag, er helt ødelagt og ferdig. Kroppen verker, gidde snurrer, er svimmel, null matlyst og sover utrolig dårlig...
 
Folk er så sykt ufølsomme, og teite og blææ! Klart de aner jo ikke hva andre holder på med, men uansett! Hvordan kan folk si at de ikke finner glede i barna sine!?

Var i middagsselskap i går, er tante til en på sju måneder, og flere i selskapet måtte gjøre et stort nummer av at treåringen vår måtte ønske seg en baby, og hvor fint det blir når hun får en slik selv! Gjorde ikke noe vondt det liksom, faen, kan ikke folk bare holde kjeft?!
Treåringen spør ofte om vi ikke kan få en egen baby, en som bare er vår, og der gjør så vondt når vi ikke kan gi henne det!

Folk ass!! :( Blir så oppgitt når folk ikke klarer å tenke før de snakker! Og når det baller på seg så blir det helt forferdelig. Må ha vært fælt å høre på all masingen om en lillebrøster.. :(

Heldigvis så maser ikke hverken min eller sambos slekt om baby, men nå vet begge mammaene våre at vi driver med prøverør da. Vi får mye forståelse der, og det er vi takknemlige for.
 
Back
Topp